Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie ? Sistematizare pe verticala in curtea Scolii Generale Nr.1, orasul Bumbesti-Jiu, judetul Gorj ?


Detaliu pentru invitatia numarul 332645
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL Bumbesti-Jiu
Numar invitatie: 332645/30.07.2012
Denumire contract: Proiectare si executie ? Sistematizare pe verticala in curtea Scolii Generale Nr.1, orasul Bumbesti-Jiu, judetul Gorj ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL Bumbesti-JiuCod fiscal: 4666002, Adresa: Str.Paringului, nr.101, Bumbesti-Jiu, Telefon: 0253463465, 0253463463, Fax: 0253463872
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Paringului, nr.101, Bumbesti-Jiu, Romania, cod postal: 215100, telefon: +40 253463465 / +40 253463463, fax: +40 253463872, persoana de contact: Primaria Bumbesti-Jiu, Str. Parangului, Nr. 101, Oras Bumbesti-Jiu, Judetul Gorj, CP 215100
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Oras Bumbesti-Jiu;Str.Parangului;Nr.101;Judetul Gorj; CP: 215100 - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administratie Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ? Sistematizare pe verticala in curtea Scolii Generale Nr.1, orasul Bumbesti-Jiu, judetul Gorj ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIA LUCRARILOR PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII? SISTEMATIZAREPE VERTICALA IN CURTEA SCOLII GENERALE NR.1, ORASUL BUMBESTI-JIU, JUDETUL GORJ ?
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 137 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 4.400, 00 leiPerioada de valabilitate: 90 de zile ( de la data limita de depunere a ofertelor ).Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO54TREZ3365006XXX001922 Deschis la Trezoreria Targu-Jiu, Judetul Gorj sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din H.G. nr.925/2006Garantia de participare prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, vor fi respinse .Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei declaratii pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare ( completare Formular 19 din Sectiunea Formulare ) .IMPORTANT: Neplata garantiei de participare si / sau neconstituirea ei in conformitate cu art. 86 din HG 925 / 2006 actualizata si neasigurarea autoritatii contractante impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781din OUG 34 / 2006 actualizata si / sauplata in alt cont ori avand o garantie cu perioada de valabilitate mai mica, atrage dupa sine descalificarea ofertantului.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valorea contractului in lei fara TVA.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006.Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei, va face dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formular 1, anexat in sectiunea formulare - OriginalNota : -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat.-Este obligatorie completarea formularului 1 si de catre tertul/tertii sustinatori, daca este cazulCerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 2. anexat in sectiunea formulare - OriginalNota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat.Este obligatorie completarea formularului 2 si de catre tertul/tertii sustinatori, daca este cazulCerinta nr.3Declaratia privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 3, anexat in sectiunea formulare - OriginalNota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare completate.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in conformitate cu Formularul 14.Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Completare Formular4, anexat in sectiunea formulare- OriginalNota : In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691Completare Formular5 : ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691? - OriginalOfertantul/canditatul/ ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul conducerii autoritatii contractante, sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gr. al IV-lea, inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( Primar ? Bobaru C-tin; Viceprimar ? Paunescu Cristian;Secretar Oras ? Porumbel Miruna, Sef Serv.Contabilitate ? Raiosu Simona, Comp.Achizitii ? Dobrescu Cornel )Consilieri Locali: Cimpu Ioan; Eftenoiu Cornel; Dogaru Stefan; Borcan Marius; Cherciu Stefan; Danciu Ion; Lazarescu Valentin; Luben Aurelia; Medrega Nicolae; Moisa Constantin; Piscanu Claudiu Florian; Popescu Eftemie; Stolojanu Victoria Ileana; Tanase Ion; Tarau Grigore Sergiu; Vulpescu Elisabeta, este exclus din procedura de atribuire.Nota : Ofertantul/canditatul/ ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator au obligatia sa completeze acest formularconform art. 69(1)/OUG34/06.Cerinta nr.6Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul localPrezentarea urmatoarelor certificate: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleb)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat de atestare fiscalaprivind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota : Incazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Operatorii economici care nu si-au indeplinit obligatiile de platacatre bugetul general consolidatsicatre bugetul local pe a carui raza activeaza si nu prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, vor fi exclusi din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Cerinta nr.1Certificat constatator emis de ONRCOfertantul va prezentaCertificat constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de catre ONRC .-in etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata;
-in cazul unei asocieri, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire;Persoane juridice/fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional care vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Certificatul constatator se vaprezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)PROIECTARECerinta nr.11. Informatii generaleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 6 completat., Cerinta nr.22. Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 ani: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari, cel putin egala cu 9.900, 00 lei;, b)EXECUTIECerinta nr.11. Informatii generaleIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 6 completat., Cerinta nr.22. Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 aniMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari, cel putin egala cu 430.000, 00 lei;, Cerinta nr.3Informatii privin bonitatea ofertantilorOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada de 2 luni in suma de 44.000, 00 lei.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se va prezenta orice document bancar, eliberat de catre o banca sau extrase de cont.Documentul va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus exclusiv pentru lucrarea in cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente., Cerinta nr.4Informatii privind sustinerea economica si financiara.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici poate fi sustinuta si de un tert indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)PROIECTARECerinta nr.1Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Cerinta nr.2Experienta similaraPrezentarea a max.2(doua)contracte de prestari servicii (proiect tehnic + detalii de executie , cu o val. insumata de cel putin 4.967, 00 lei , insotite de procese-verbale de receptie si recomandari ale beneficiarilor, in domeniul similar cu obiectul prezentului contract .Val. minima solicitata pentru indeplinirea cerintei se considera indeplinita prin cumularea a maxim doua contracte de prestari servicii., Cerinta nr.3Inf. privind personalul tehnic si de specialitate1.Un inginer constructii- specialitateaDrumuri, b)EXECUTIECerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr.2Experienta similaraPrez. a maximum2 ( doua) contracte de executie lucrari, cu o valoare insumata decel putin 219.170, 00 lei , insotite de procese-verbale de receptie si recomandari ale beneficiarilor, in domeniul similar cu obiectul prezentului contract .Val. minima sol. pt.indep. cerintei se considera indeplinita prin cumularea a maxim doua contracte de lucrari., Cerinta nr.3Informatii privind personalul tehnic si de specialitate1. Un sef santier ?Ing. constructii- specialitateaDrumuri -experienta profesionala specifica dov prin participareala cel putinun proiect similar d.p.d.v.al complexitatii.2. Resp. tehnic cu executia, ing. atestat in conformitatea cu prevederile legale in domeniul constructii drumuri.Pentru pers. de spec. ofertantul va prezenta urmatoarele documente: - pt. sef santier : CV, copie Diploma de absolvire, contract de munca/colaborare sau angaj. ( dupa caz), decl. acestuia privind exp. sim. sau un contract ori orice alt doc. care sa ateste particip. sa la cel putinun proiect similar d.p.d.v.al complexitatii.- pentru Resp. tehnic cu executia: CV, copia doc. privind atestarea sa in domeniul constr. spec. drumuri, contract de munca/col. sau angaj. ( dupa caz), decl. acestuia priv. exp. similara sauun contract ori orice alt doc. care sa ateste particip. sa la cel putin un proiect sim.d.p.d.v.al complex., Cerinta nr.4Angajamentului ofertantului privind resursele umane, Cerinta nr.5Inf. privind subcontractantii, Cerinta nr.6Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Cerinta nr.1Standarde de asigurarea calitatiiPrezentarea certificatelor sau echivalente ale acestora care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001, cu specific de lucrari drumuri.In cazul asocierii sau in cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze activitati din cadrul contractului, atunci cerinta minima de calificare va fi considerata indeplinita prin prezentarea acestor documente de catre fiecare participant (asociai/subcontractant) in parte pentru pratea din contract(lucrare ) pe care o executa.Certificarea se solicita atat pentru Etapa I- Proiectare cat si pentru Etapa II - Executie, Cerinta nr.1Standarde de protectia mediuluiPrezentarea certificatelor sau echivalente ale acestora care atesta implementarea sistemului de management privind protectia mediului ISO 14001, cu specific de lucrari drumuri.In cazul asocierii sau in cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze activitati din cadrul contractului, atunci cerinta minima de calificare va fi considerata indeplinita prin prezentarea acestor documente de catre fiecare participant (asociai/subcontractant)in parte pentru pratea din contract(lucrare ) pe care o executa.Certificarea se solicita atat pentru Etapa I- Proiectare cat si pentru Etapa II - Executie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publigata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer