Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE "ACHIZITIE SI MONTAJ CAMINE PENTRU APA POTABILA LOCALITATEA JURILOVCA"


Detaliu pentru invitatia numarul 349139
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Jurilovca (Consiliul Local Jurilovca)
Numar invitatie: 349139/21.06.2013
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE "ACHIZITIE SI MONTAJ CAMINE PENTRU APA POTABILA LOCALITATEA JURILOVCA"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Jurilovca (Consiliul Local Jurilovca)Cod fiscal: 4793952, Adresa: str.1Mai , nr.2, Jurilovca, Telefon: +40 0721713105, Fax: +40 0240563799
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE "ACHIZITIE SI MONTAJ CAMINE PENTRU APA POTABILA LOCALITATEA JURILOVCA"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE "ACHIZITIE SI MONTAJ CAMINE PENTRU APA POTABILA LOCALITATEA JURILOVCA"Estimarea valorii totale a achizitiilor: Valoarea estimata fara TVA. 1.410.372 Moneda: LeiDin care : Valoare estimate a serviciilor de proiectare si asistenta tehnica :16.468 Moneda: LeiValoare estimate a lucrarilor :1.380.437 Moneda: LeiCheltuieli diverse si neprevazute :13.468 Moneda: LeiValoare estimataa contractului fara suma aferenta procentului de diverse ?i neprevazute 1.396.904Realizarea a 1200 bransamente.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 410, 372 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 27.938, 08 lei. Valabilitate: 90 zile raporta la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, data limita a depunerii ofertei, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO90TREZ6465006XXX000193 TREZORERIA BAIA instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Obligatoriu garantia de participare se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorsi va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economiciOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii a invitatie de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006- Formular nr.4; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006- Formular nr.4; Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - Formular nr.5; Cazier judiciar al operatorului economic; Cazier judiciar al administratorului/ directorului general - (valabil la data limita a depunerii ofertelor.)Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.6 - Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Ion Eugen-Primar; Teleuca Galina-Viceprimar;Astah Ana-Secretar;Alistarh Liudmila Carmen-Contabil Sef; Nazar Simion;Anton Vasile;Tanase Lacramioara;Coof Vlademir;Bucur Marian;Silai Ivan;Macamol Gavrila;Balasa Paul;Stoenica Vasile Marcel;Petrica Vasile;Terente Viorel Pavel;Malihin Policarp;Teleuca Galina; Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice/fizice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice/fizice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorDin acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul, asociatii, dupa caz, au obiectul de activitate corespunzator partii de contract pe care o vor realiza.Pentru persoanele juridice/fizice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Informatii privind situatia econ-financ. Ofertantul are obligatia de a face dovada ca a inregistrat o cifre medie de afaceri pe ultimii 3 ani, rezultata din activ de proiectare de cel putin32.936lei si constructii montaj sa fie de cel putin2.760.871lei. Cerinta obligatorie: Se va completa Formularul nr.7. Se lasa la latitudinea operatorilor economici documentele ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand cifra de afaceri din activitatea de proiectare si constructii montaj.Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul mediu anual leu si moneda de origine a ofertantului stabilit de BNR., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de minim414.130, 7 Lei pe o perioada de minim 5 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care documentele prezentate nasc anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul ca ofertantii sa depuna documente incheiate in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand documente relevante in acest sens (cazier judiciar al companiei) valabil la data limita a depunerii ofertei, Formular nr. 7A Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii/lucrari executate in ultimii 3/5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii/lucrari din acestea trebuie sa reiasa ca ofertantul a proiectat/executat in ultimii 3 ani/5aniExperienta similara: 1 contract , max 2 similare ca natura si complexitate de proiectare a caror valoare cumulata sa fie de minim 16.000 Lei ; 1 contract de, maxim 2, similare ca natura si complexitate de executie a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.380.436 Lei.Lasam la latitudinea operatorilor economici ce documente vor prezenta, atata timp cat din aceste documente vor rezulta valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor/ executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost incheiate, finalizate conform clauzelor contractuale; Se pot prezenta contracte distincte pentru servicii si pentru lucrari si/sau contracte care contin servicii si lucrariAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul de a se prezenta documente in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare., Echipamentele necesar pentru executarea contractuluiPrezentarea declaratiei privind echipamentele tehnice, dotarile si utilaje de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (proprietate/inchiriere/alte forme de punere la dispozitieSe va atasa copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentule propuse pentru lucrare sau copie conform cu originalul dupa factura de achizitie sau orice alt document prin care se dovedeste aceasta dotare.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folos pentru urmat laborator de gradul II - laboratoare de specialitate pentru prelevare, determinari si incercari cu grad corespunzator pentru executia lucrarilor ? conf Hotarare nr. 808/2005 din 14/07/2005 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 735 din 12/08/2005.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul de a se prezenta documente inscopul strict indeplinirii criteriului de calificare., Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereCerinta obligatorie: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniMod de dovedire: Se va complete Formularul nr.8A- manager de proiect - CV-FormularEuropass;Necesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta, curs de project management recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia ?Manager de proiect?, sau masterat in domeniul Management proiectb) Experienta generala: Cel putin 3 ani in domeniul studiilor.c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect-sef de santier - CV-FormularEuropass;Necesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-un din domeniul: hidroedilitar/instalatii, b) Experienta generala: Cel putin 3 ani in domeniul studiilor.c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectResponsabil SSM nivel mediu ? executie - CV-FormularEuropass;a) Studii: - conform ?Normele metodologice din 11/10/2006 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 882 din 30/10/2006 de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006? Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare.Responsabil tehnic cu executia (RTE) -executieResponsabil cu controlul de calitate (RTQ) - executie - CV-FormularEuropass;Necesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ceurmeaza a fi executate;b) Experienta generala: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectSpecialist inginer topografie/geodezie - executieNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - absolvent studii superioareb) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectSef de Proiect -proiectare - CV-FormularEuropass;Necesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile de constructiib) Experienta generala: Cel putin 3 ani in domeniul studiilor.c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectInginer instalatii-proiectarea) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de Instalatiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in domeniul studiilor.c) Experienta specifica: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiectInginer hidroedilitare-proiectare - CV-FormularEuropass;a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de Hidrotehnicab) Experienta generala: Cel putin 5 ani in domeniul studiilor.c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.Responsabil cu controlul de calitate-proiectare - CV-FormularEuropass;Necesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii- atestat tehnico-profesional/decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;b) Experienta generala: participarea/ implicarea pe o pozitie asemanatoare intr-un proiect, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Fara a i se diminua raspunderea inceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitiepublica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de ainclude in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte dincontractul respectiv. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a precizapartea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuiesa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, subsanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criteriide calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale siumane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partealor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca suntprezentate documente relevante in acest sens., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a doved sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8C in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand documente relevante in acest sens (cazier judiciar al companiei) valabil la data limita a depunerii ofertei Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cuSR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem demanagement de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ceurmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza doveziprin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica inindeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul., Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Tehnic
35
Descriere:
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer