Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie ?Alimentare cu apa potabila, in satul Caldararu, comuna Cernica, judet Ilfov?


Detaliu pentru invitatia numarul 322632
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CERNICA
Numar invitatie: 322632/22.03.2012
Denumire contract: Proiectare si executie ?Alimentare cu apa potabila, in satul Caldararu, comuna Cernica, judet Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERNICACod fiscal: 4420740, Adresa: COMUNA CERNICA, Cernica, Telefon: 0212555508/0213695308, Fax: 0212555508/0213695308
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CERNICA, Cernica, Romania, cod postal: 077035, telefon: +40 0212555508/0213695308, fax: +40 0212555508/0213695308, persoana de contact: BIROUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediulautoritatii contractante din Str. Traian nr. 10, Comuna Cernica jud. ILFOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ?Alimentare cu apa potabila, in satul Caldararu, comuna Cernica, judet Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie ?Alimentare cu apa potabila, in satul Caldararu, comuna Cernica, judet Ilfov?
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 576, 743 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art.87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art.2781*) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 50000 lei si va fi valabilapentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere (primire) aofertelor.Conform Art.2781*)-(1)din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei?;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011, Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractantaare obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ; Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006;Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: Gelu Apostol ? Primar, Smoaca Karla Vali? Secretar, Stoinea Andra Ioana? Presedinte Comisie Evaluare, Ionita Carmen? MembruComisie EvaluareStoica Tanase? MembruComisie Evaluare, Badea Liviu? MembruComisie Evaluare, Vasile Florin? MembruComisie Evaluare; Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele si cazierele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, daca acesta a fost depus in copie simpla.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate de organele competente., Asigurare de risc profesional a proiectantului, Asigurarea de catre ofertant a tuturor riscurilor ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Informatii privind accesul ofertantului la resurse financiaresau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor., Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 5.000.000 lei., Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2010 sa fie cel putin 99%.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Lista serviciilor de proiectare duse la bun sfarsitin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc experienta similara solicitata., Experienta similara in executia de lucrari de infiintare/reabilitare/modernizareretele publice de alimentare cu apa, respectiv executia a minim un contract delucrari de infiintare/reabilitare/modernizareretele publice de alimentare cu apa in valoare de minim 2.400.000, 00 lei exclusiv TVA., Fisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc experienta similara solicitata ., Indeplinirea de catre ofertant a unei experiente similare de proiectare retele de alimentare cu apa cu valoare de minim 50.000 lei exclusiv TVA, dintr-un contract de prestari servicii de proiectare pentru retele publice de alimentare cu apa, duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani., Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, timp de 8 ore zilnic pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 11 (unsprezece) specialisti, din care: ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Constructii Specializarea Constructii Hidrotehnice/ Retele edilitare(sau echivalentul acestora), cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructorsi care sa fi condus in ultimii 3 ani, in calitate de responsabil (coordonator) contract, implementarea a minim un contract in domeniul apa/apa uzata ? pentru functia de Responsabil (coordonator) contract;, ? minim 1 (unu) inginer constructor specialitatea Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole(sau echivalentul acestora), absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii inspecialitatile de mai sus (sau echivalentul acestora), cu experienta dovedita de minim 3 ani in coordonarea executiei de lucrari de constructii edilitare in domeniul apa/apa uzata si care sa fi condus in ultimii 3 ani minim o lucrare de constructii in domeniul apa/apa uzata? pentru functia de Sefde Santier Constructii Retele Edilitare, ? minim 1 (un) inginer constructor specialitatea Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole/Instalatii in Constructii(sau echivalentul acestora), absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in specialitatile de mai sus (sau echivalentul acestora), cu experienta de minim 3 ani in proiectarea lucrarilor hidro-edilitare si care a coordonat, in calitate desef de proiect, cel putin elaborarea a unproiect tehnic (minim fazele PT, DE, CS si PAC) de complexitate similara cu cea a proiectului propus la licitatie, ? pentru functia de Sef de Proiect;, ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Constructii specialitatea Cadastru/Geodezie (sau echivalent) cu experienta in specialitate de minim de 5 (cinci) ani. Acest specialist trebuie sa faca obligatoriu dovada ca a participat la ridicarea si prelucrarea datelor topografice pentru cel putin un proiect tehnic ? pentru functia de specialist topo., ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Constructii specialitatea Geotehnica/Geodezie (sau echivalent) cu experienta in specialitate de minim de 5 (cinci) ani . Acest specialist trebuie sa faca obligatoriu dovada ca a participat la efectuarea de studii geotehnice pentru cel putin un proiect ? pentru functia de specialist geotehnic., ? minim 1 (un) inginer mecanic/electromecanic, absolvent tehnica a instalatiilor si echipamentelor din domeniul apa/apa uzata si care sa fi condus in ultimii 5 ani minim 1 o lucrare de montaj, supraveghere si verificare tehnica a echipamentelor? pentru functiile de Sef Compartiment Instalatii/Echipamente., ? minim o persoana atestata(obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate;, ? minim o persoana atestata (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu;? minim1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru Constructii edilitare si de Gospodarie comunala ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Edilitare;, ? minim1 (un) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru lucrari electrice ? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Electrice;? Minim 1 Responsabil Tehnic cu Sudura la instalatii sub presiune si instalatii de ridicat (RTS) - personal tehnic de specialitate, angajat al persoanei juridice atestat conform prescriptiei tehniceISCIR PT CR 4 si desemnat prin decizie interna, responsabil cu elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice privind lucrarile de sudura in vederea aprobarii procedurilor de sudare ai de autorizare a sudorilor., Pentru a putea executa lucrarile la standardele solicitate, operatorul economic trebuie sa faca dovada asigurarii urmatorului personal calificat: ? Minim 1 (unul) sudor in metal calificat si atestat ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia.? Minim 3 (trei) sudoriPEHDcalificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia., Pentru a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute in proiectul tehnic operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: ? Automacara ? 1 buc? Excavatoare ? 2 buc? Sapatoare in spatii limitate (mini excavatoare) ? 2 buc? Incarcatoare frontale ? 2 buc? Autobasculante pentru transport pamant - 4 buc? Autocamioane pentru transport conducte - 1 buc? Pompe epuisment -2 buc? Sisteme de sprijiniri santuri ? 3 seturi? Echipament de foraj orizontal? 1 set? Aparat de sudura PEHD ? 1 buc, Informatii privind subcontractantii Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor activitatilor (lucrari si servicii) ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, Certificatprivind sistemul de management de mediu din seriaISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Pretul ofertat pentru executia integrala a tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului
Pretul ofertat pentru elaborarea proiectului tehnic (fazele PT, DE, CS, PAC si Asistenta Tehnica a proiectantului pe durata executiei lucrarilor pana la semnarea proceselor verbale de receptie)
7.5
Descriere: Pretul ofertat pentru elaborarea proiectului tehnic (fazele PT, DE, CS, PAC si Asistenta Tehnica a proiectantului pe durata executiei lucrarilor pana la semnarea proceselor verbale de receptie)
Durata de garantie acordata de catre producator/furnizor integral echipamentelor de pompare a apei
11.25
Descriere: Durata de garantie acordata de catre producator/furnizor integral echipamentelor de pompare a apei
Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate
11.25
Descriere: Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Permanent in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer