Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie, Alimentare cu energie electrica Bloc de locuinte, P+2E, str. Stelelor nr.6, Tirgu Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 326679
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC "LOCATIV"SA
Numar invitatie: 326679/15.05.2012
Denumire contract: Proiectare si executie, Alimentare cu energie electrica Bloc de locuinte, P+2E, str. Stelelor nr.6, Tirgu Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC "LOCATIV"SACod fiscal: RO 10755066, Adresa: str. Bartok Bela nr.2/A, Targu Mures, Telefon: +40 0265260375/+40 0265236315/+40 0365424508, Fax: +40 0265236315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bartok Bela nr.2/A, Targu Mures, Romania, cod postal: 540035, telefon: +40 0265260375/+40 0265236315/+40 0365424508, fax: +40 0265236315, persoana de contact: str.Bartok Bela nr.2/A
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Bartok Bela nr.2/A, Targu Mures, Romania, cod postal :540035, camera 7.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare fond locativ)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie, Alimentare cu energie electrica Bloc de locuinte, P+2E, str. Stelelor nr.6, Tirgu Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie, Alimentare cu energie electrica Bloc de locuinte, P+2E, str. Stelelor nr.6, Tirgu Mures
II.1.6) CPV: 45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 3000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare (la alegere) : - scrisoare de garantie bancara irevocabila prezentata in original- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;
- ordin de plata in contul RO76BTRL02701202104749XX deschis la Banca Transilvania Tirgu Mures a autoritatii contractante- depunere suma numerar la casieria autoritatii contractanteConform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contesta?ia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garan?ia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garan?iei de buna execu?ie a contractului reprezinta 7 % din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Prestatorul are obliga?ia de a constitui garan?ia de buna execu?ie a contractului printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ?i care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului sau prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi par?iale. In acest caz contractantul are obliga?ia deschiderii unui cont la dispozi?ia autorita?ii contractante, suma ini?iala depusa fiind de 0, 5% din pre?ul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea. Formularul nr. 12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, aprobatacu modificarilesicompletarile ulterioare, prinlegea nr. 337/2006cu modificarile si completarile ulterioare. Formularul nr. 23. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Formularul nr. 34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG.34/2006, cu modificarilesicompletarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Director General ? Moldovan OvidiuDirector Tehnic ? Farcasan MirceaContabil Sef ? Francean Ramona.Formularul nr.95. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular Anexa16. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul de stat si bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ? Original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii, in original sau copie legalizata2. Documente care atesta statutul de IMM ( in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte: 1.Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2009, 2010, 2011) completata in conformitate cu Formularul nr.4 .2. Bilant contabilpentru ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011)In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul anului 2011, se vor accepta orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri a anului 2011. Declaratie privind cifra de afaceri globala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte: 1. Declaratie privind lista contractelor de lucrari similare din ultimii 5 ani, Formularul 5.2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatoruleconomicpentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Formularul 6.3.Informatii generale privind angajatii Formularul 74. Atestat ANRE ( tip C1A siC2A ) Cerinta: 1.Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent valabil la data depunerii ofertei, Cerinta: 2.Certificat ISO 14001:2005 sau echivalent valabil la data depunerii ofertei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine online de pe site-ul www.e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer