Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie amenajare locuri de joaca pentru copii -pachet 3


Detaliu pentru invitatia numarul 337977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Numar invitatie: 337977/23.10.2012
Denumire contract: Proiectare si executie amenajare locuri de joaca pentru copii -pachet 3
Stare procedura: Suspendata(din 05.11.2012 10:48)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5Cod fiscal: 4266197, Adresa: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/4120076, Fax: 021/4120078
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050524, telefon: +40 214120076, fax: +40 214120078, persoana de contact: Ghita Ioana/Ionita Gabriela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie amenajare locuri de joaca pentru copii -pachet 3
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare locuri de joaca in 5 locatii de pe raza sectorului 5
II.1.6) CPV: 45212120-3 - Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 284, 286.27 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 45.685, 73lei .In cazul constituirii prin OPsuma se va depune in contul RO32TREZ7055006XXX000198 ? Trezoreria Sector 5. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancare se va utiliza Formularul nr. 11. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila . Documentele prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de participare sub forma unor instrumente de garantare, acestea vor mentiona ca plata garantiei se va executa neconditionat. Perioada de valabilitate a garantie este de 90 de zile de la data limita de depunere/primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original) prezentata in partea exterioara a plicului, nu va fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere , pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertanti asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , conf. Anexei nr. 1 din Legii nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participareconform prevederilor H.G. nr. 925/2006. In masura in care Consiliul respinge constestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de6.064, 29 lei .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Daca partile convin, modul de constituire a garantiei de buna executie se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG nr. 1045/2011 la incheierea contractului care se atribuie. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 5 zile de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate-formular4, Declaratie privind neincadrarea in art.181/OUG 34/2004-Formularul 3, declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 14, certificat de participare cu oferta independenta-formular 13, declaratie privind neincadrarea in art.69'1/OUG34/2004, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune " conform cu originalul", certificat fiscal privind indeplinirea obligatiile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", persoanele juridice straine vor prezenta un document similar a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens la care se va atasatraducere autorizata in limba romana.Persoanele cu functie de decizie dincadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Consiliul Local Sector 5, Ing. Dan Cristea-Director General, ec. Marin Popescu- Director Economic, Dr.Ing. Razvan Mihailescu-Director Tehnic, Ing. Razvan Ionita- Director DLPA, Comisia de evaluare: Dr.Ing. Razvan Mihailescu- presedinte de comisie, Ing. Razvan Ionita-secretar, MEMBRII: Ioana Ghita, Gabriela Ionita si Mariana Andrei Certificat constatator-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca ofertantul este legal constituit si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Pers.jur./fiz. straine vor prezenta doc.edificatoare care sa dovedeasca o formAinregistrare ca pers. jur.sau de inreg./ atestare ori apartenenta profesionala, conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident , la care se va atasa traducerea autorizata in lb. rom
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Acces sau disponibilitate la resurse reale negravate de datorii, linii de creditconfirmate de banca sau orie mijloace financiare suficiente pentru realizaraunui cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 1.142.143, 135 lei pe operioada de 1 luna si 1/2 conform Ordon 509/2011. Termenul de executieeste de 3 luni., cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) in valoare de minim4.568.572, 54lei .Ofertantii vor folosi pentru transformarea cifrei anuale de afaceri cursul mediu anual lei/ euro comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2009-4.2282 LEI, 2010-4.2848 LEI, 2011-4.2282 LEI, Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vor fi vizate si inregistrate de organele competente, in copii certificate conform cu originalul., Tert sustinator economic si financiar-In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impuse de legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere raportat la natura sustinerii invocate.Angajamentul ferm al ofertantului castigator se va autentifica inainte de semnarea contractului si va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant-declaratie de disponibilitate original-prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului.-1 proiectant inginer constructii civile-1 inginer autorizat topo/topometrist autorizat pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic pentru exactitatea masuratorilor-1 manager general de proiect constructii civile si industriale cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, prin coordonarea a cel putin unui proiect similar din punct de vedere al complexitatii-1 sef de santier studii de inginerie-constructii si o experienta profesionala de cel putin 3 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii-1 responsabil tehnic cu executia atestat domeniul I -Constructii civile, industriale, agrozootehnice;energetice;etc-2 ingineri sau subingineri-1 responsabil cu claitatea, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii ca are dotarea necesara indeplinirii contractului ? va fi completata separat pentru serviciile de proiectare si separat pentru executia de lucrari.Acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al asociatilor din care sa reiasa ca acestia vor pune la dipozitia proiectului respectivele echipamente., Prezentarea de informatii privind subcontractantii.Pe parcursul derularii contrctului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contrctante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificare propunerii tehnice sau financiare initiale.Un operator economic nu are dreptul de a participa la o procedura de atribuire atat in calitate de ofertant, cat si in calitate de ofertant asociat sau in calitate de subcontractant (executant, furnizor, prestator ) al altui ofertant.Pentru asociere se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderului de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Asociatii- in cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la situatia personala a ofertantului si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Trebuie prezentat un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma respunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului., Tert sustinator tehnic si -sau profesional-In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impuse de legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere raportat la natura sustinerii invocate.Angajamentul ferm al ofertantului castigator se va autentifica inainte de semnarea contractului si va face parte integranta din contractul de achizitie publica., Prezentarea listei : - principalelor lucarari executate- principalelor servicii prestatePrezentare de informatii privind experienta similaraSe solicita ca ofertantul sa fi finalizatun contract de natura si complexitata lucrarilor si serviciilorce fac obiectulcontractului a carui valoare sa fie cel putin egala cu 2.284.286, 27lei (fara T.V.A) sauofertantul sa fi finalizatun contract de natura si complexitatea serviciilor care fac obiectul contractului in valoare de cel mult 114.214, 32 lei sau un contract de natura si complexitatea lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare sa fie de cel mult 2.170.071, 95lei . Certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul constructiilor pentru executant si in domeniul proiectarii pentru proiectant, valabil la data scadenta lunii anterioaredeschiderii ofertelor, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiNOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare.? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte., Certificat ISO 14001, valabil la data scadenta a lunii anterioare deschiderii ofertelor, in domeniul constructiilor pentru executant si in domeniul proiectarii pentru proiectant, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediuluiNOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare.? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1) Punctajul si algoritmul de calcul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n;Pret (n) = pretul ofertei;Punctaj maxim = 60, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a). Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
durata de executie a criteriului
20
Descriere: Punctaj si algoritm ? Durata de executie a lucrarii? ? (proiectare si executie)se va acorda astfel: a) pentru cea mai scazuta Durata de executie a lucrarii? (proiectare si executie) dar nu mai putin de 15 zile- care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respective- 20 puncte b) pentru o alta perioada de realizare a contractului, dar nu mai mult de3 luni( 90 de zile)- se acorda punctajul astfel : Dn = Durata de executie a lucrarii? minima ( proiectare si executie) / (Durata de executie a lucrarii? ( proiectare si executie) propusa dar nu mai mult de 3 luni (90 de zile)de la emiterea ordinului de incepere a lucrarii ) x punctajul maxim alocat, unde: ? Punctaj (n) = punctajul ofertei n;D (n) = Durata de executie a lucrarii n.Pentru o perioada mai mare de 90 zile oferta va fi declarata neconforma, ptr o perioada mai mica de 15 zile nu se puncteaza suplimentar primind punctajul maxim
garantia acordata lucrarii-
20
Descriere: Punctaj algoritm ? Garantia acordata lucrarii? se acorda astfel: a)pentru cea mai lunga perioada de garantie dar nu mai mult de 48 luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluarerespective- 20 puncte b) pentru o alta perioada de garantie a contractului, dar nu mai putin de 24 lunise acorda punctajul astfel Gn = (Garantia acordata lucrarii propusa/ Garantia acordata lucrariimaxima dar nu mai mult de 48 luni )x punctajul maxim alocat, unde: ? Punctaj (n) = punctajul ofertei n;? G(n) = Garantia acordata lucrariin ; Pentru o perioada mai mare de 48 de luni nu se acorda punctaj suplimentar primind doar punctaj maxim. Pentru o durata mai mica de 24 luni- oferta este declarata neconforma potrivit art. 36 alin . 2 lit a) din HG 925/2006- nu indeplineste cerintele minime ale caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: e-licitatii.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer