Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE AMENAJARE LOCURI DE JOACA PENTRU COPII- PACHET 4


Detaliu pentru invitatia numarul 337979
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Numar invitatie: 337979/23.10.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE AMENAJARE LOCURI DE JOACA PENTRU COPII- PACHET 4
Stare procedura: Suspendata(din 05.11.2012 10:49)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5Cod fiscal: 4266197, Adresa: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/4120076, Fax: 021/4120078
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050524, telefon: +40 214120076, fax: +40 214120078, persoana de contact: Ioana Ghita/ Gabriela Ionita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE AMENAJARE LOCURI DE JOACA PENTRU COPII- PACHET 4
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AMENAJARE LOCURI DE JOACA IN 5 LOCATII DE PE RAZA SECTORULUI 5
II.1.6) CPV: 45212120-3 - Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 190, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 23.805 lei .In cazul constituirii prin OP suma se va depune in contul RO32TREZ7055006XXX000198 ? Trezoreria Sector 5. In cazul constituiriiacesteia prin Scrisoare de garantie bancare se va utiliza Formularul nr. 11. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila . Documenteleprin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de participare sub forma unor instrumente degarantare, acestea vor mentiona ca plata garantiei se va executa neconditionat. Perioada de valabilitate a garantie este de 90 de zile de ladata limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungitain mod corespunzator. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare (in original) prezentata in partea exterioara a plicului, nuva fi deschisa si va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conform art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata. In cazul incare ofertantul este o asociere , pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, fiecareasociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertanti asociati, care solicita reducereacerintei privind valoare garantiei de participare la 50%, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , conf. Anexei nr. 1 din Legii nr.346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conformprevederilor H.G. nr. 925/2006. In masura in care Consiliul respinge constestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii deatribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 4.970, 25 lei .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Daca partile convin, modul de constituire a garantiei de buna executie se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiileprevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG nr. 1045/2011 la incheierea contractului care se atribuie.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 5 zile de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate-formular4, Declaratie privind neincadrarea in art.181/OUG 34/2004-Formularul 3, declaratie privind calitatea departicipant la procedura formular 14, certificat de participare cu oferta independenta-formular 13, declaratie privind neincadrarea inart.69'1/OUG34/2004, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul", certificat fiscal privind indeplinirea obligatiile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", persoanele juridice straine vor prezenta un document similar a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens la care se va atasatraducere autorizata in limba romana.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire: Consiliul Local Sector 5, Ing. Dan Cristea-Director General, Dr.Ing. Razvan Mihailescu-Director Tehnic, ec. Marin Popescu- Director Economic, Ing. Razvan Ionita- Director DLPA, COMISIA DE EVALUARE: Dr. Ing. Razvan Mihailescu- presedinte de comisie, Ing. Razvan Ionita secretar, MEMBRII: Ioana Ghita, Gabriela Ionita si Mariana Andrei Certificat constatator-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul RegistruluiComertului cu cel mult 30 inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca ofertantul este legal constituit si ca domeniul de activitate alofertantului corespunde obiectului procedurii. Pers.jur./fiz. straine vor prezenta doc.edificatoare care sa dovedeasca o formA inregistrare capers. jur. sau de inreg./ atestare ori apartenenta profesionala, conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident , la care seva atasa traducerea autorizata in lb. rom
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifrade afaceri in domeniul de activitate aferent domeniului de activitate in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) in valoarede minim 2.380.500, 00lei .Ofertantii vor folosi pentru transformarea cifrei anuale de afaceri cursulmediu anual lei/ euro comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2009-4.2282 LEI, 2010-4.2848 LEI, 2011-4.2282 LEI, Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si2011, Tert sustinator economic si financiar-In cazul sustinerii economice sifinanciare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186 dinOUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impusede legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere raportat lanatura sustinerii invocate.Angajamentul ferm al ofertantului castigator se va autentifica inainte desemnarea contractului si va face parte integranta din contractul de achizitiepublica., Acces sau disponibilitate la resurse reale negravate de datorii, linii de creditconfirmate de banca sau orie mijloace financiare suficiente pentru realizaraunui cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 595.125 lei pe operioada de 1 luna si 1/2 conform Ordon 509/2011. Termenul de executieeste de 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant-declaratie de disponibilitate in original-prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului.-1 proiectant inginer constructii civile-1 inginer autorizat topo /topometrist autorizat pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic pentru exactitatea masuratorilor-1 manager general de proiect constructii civile si industriale cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, prin coordonarea a cel putin unui proiect similar din punct de vedere al complexitatii-1sef de santier studii de inginerie - constructii si o experienta profesionala de cel putin 3 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar dpdv al complexitatii-1responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat domeniul I - Constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; etc-2ingineri sau subingineri-1responsabil cu calitatea, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic.Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii ca aredotarea necesara indeplinirii contractului ? va fi completataseparat pentru serviciile de proiectare si separat pentru executiade lucrari.Acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al asociatilordin care sa reiasa ca acestia vor pune la dipozitia proiectuluirespectivele echipamente., Prezentarea de informatii privind subcontractantii.Pe parcursul derularii contrctului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantiinominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contrctante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca lamodificare propunerii tehnice sau financiare initiale.Un operator economic nu are dreptul de a participa la oprocedura de atribuire atat in calitate de ofertant, cat si incalitate de ofertant asociat sau in calitate de subcontractant(executant, furnizor, prestator ) al altui ofertant.Pentru asocierese va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderului deasociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care ofertacomuna este declarata castigatoare., Asociatii- in cazul in care oferta este depusa ce catre o asociatie, fiecareasociat va trbui sa indeplinesca conditiile prevazute la situatia personala aofertantului si la capacitate a de exercitare a activitatii profesionale.Trebuie prezentat un acord de asociere in care sa semantioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidarapentru indeplinirea conntractului, ca liderul asociatiei esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si innumele tuturor asociatilor , individual si colectiv si ca liderulascociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze ca tot asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului., Tert sustinator tehnic si -sau profesional-In cazul sustinerii economice sifinanciare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la 190 din OUGnr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impuse delegislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere raportat lanatura sustinerii invocate.Angajamentul ferm al ofertantului castigator se va autentifica inainte desemnarea contractului si va face parte integranta din contractul de achizitiepublica., Prezentarea listei : - principalelor lucarari executate- principalelor servicii prestatePrezentare de informatii privind experienta similaraSe socilita ca ofertantul sa fi finalizat un contract de natura si complexitatea lucrarilor si serviciilor ce fac obiectul contractului in valoare de 1.190.250 lei sau sa fi finalizat un contract de natura si complexitatea lucrarilor ce fac obiectul contractului in valoare de 1.130.737, 50 lei sau sa fi finalizat un contract de natura si complexitatea serviciilor ce fac obiectul contractului in valoare de 59.512, 50 Certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii indomeniul constructiilor pentru executant si in domeniul proiectariipentru proiectant, valabil la data scadenta lunii anterioaredeschiderii ofertelor, in copie certificata pentru conformitate cuoriginalul, cu semnatura si stampila sau Certificate echivalenteemise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acesteaconfirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiNOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare.? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespundaobiectului prezentei proceduri.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de fiecareasociat in parte., Certificat ISO 14001, valabil la data scadenta a lunii anterioaredeschiderii ofertelor, in domeniul constructiilor pentru executantsi in domeniul proiectarii pentru proiectant, in copie certificatapentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila sauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din altestate ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe saudovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al protectiei mediuluiNOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare.? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespundaobiectului prezentei proceduri.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de fiecareasociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: 1) Punctajul si algoritmul de calcul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) -pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei Punctaj maxim = 60, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
componenta fezabila
20
Descriere: Punctaj si algoritm ? Durata de executie a lucrarii? ? (proiectare si executie)se va acorda astfel: a) pentru cea mai scazuta Durata de executie a lucrarii? (proiectare si executie) dar nu mai putin de 15 zile- care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respective- 20 puncte b) pentru o alta perioada de realizare a contractului, dar nu mai mult de3 luni( 90 de zile)- se acorda punctajul astfel : Dn = Durata de executie a lucrarii? minima ( proiectare si executie) / (Durata de executie a lucrarii? ( proiectare si executie) propusa dar nu mai mult de 3 luni (90 de zile)de la emiterea ordinului de incepere a lucrarii ) x punctajul maxim alocat, unde: ? Punctaj (n) = punctajul ofertei n;D (n) = Durata de executie a lucrarii n; Pentru o perioada mai mare de 90 zile oferta va fi declarata neconforma; pentru o perioada mai mica de 15 zile nu se puncteaza suplimentar primind punctaj maxim
Componenta tehnica
20
Descriere: Punctaj si algoritm ? Garantia acordata lucrarii?se acorda astfel: a)pentru cea mai lunga perioada de garantie dar nu mai mult de 48 luni se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respective- 20 puncteb) pentru o alta perioada de garantie a contractului, dar nu mai putin de 24 lunise acorda punctajul astfel : Gn = (Garantia acordata lucrarii propusa/ Garantia acordata lucrariimaxima dar nu mai mult de 48 luni )x punctajul maxim alocat, unde : ? Punctaj (n) = punctajul ofertei n; G(n) = Garantia acordata lucrarii n;Pentru o perioada mai mare de 48 luni nu se acorda punctaj suplimentar primindu-se punctaj maxim, ptr o perioada mai mica de 24 luni oferta este neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer