Achizitie publica - Proiectare si executie amenajare Piata General Dragalina din Municipiul Caransebes
Detaliu pentru invitatia numarul 354289
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354289/01.10.2013
Denumire contract: Proiectare si executie amenajare Piata General Dragalina din Municipiul Caransebes
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CaransebesCod fiscal: 3227947, Adresa: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Telefon: +40 0255514885, Fax: +40 0255515139
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 0255514885, fax: +40 0255515139, persoana de contact: Petru Vladu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 0255514885, fax: +40 0255515139, persoana de contact: Petru Vladu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie amenajare Piata General Dragalina din Municipiul Caransebes
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare si extindere Parc DragalinaModernizare straziSensuri giratoriiValoarea estimata minima a intervalului, 2083588.50 lei, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele) si cuprinde cheltuielile diverse si neprevazute in cuantum de 5%, iar valoarea estimata maxima, 2500306.80 lei cuprinde si valoarea estimata a posibilelor suplimentari de lucrari similar care pot fi achizitionate ulterior, conf. art. 122, lit. j) din OUG 34/2006.Valoare estimate proiect: 53.403 lei; Valoare estimate lucrari: 2030185, 50 lei. Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este 5% pentru proiectare, respectiv 2543 lei si 5% pentru executia lucrarilor, respectiv 96675, 50 lei. Valoarea estimata a fost calculate pe baza motivatiilor exprimate in caietul de sarcini, cu valori luate din Catalogul de preturi SEAP si pe baza studiului pietei.Optiuni: Conf. art. 122, lit. j) din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 083, 588.5 - 2, 500, 306.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare: 2%(39.600 lei). (Curs BNR la 1.09.2013 pt. garantii in alta moneda) Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Aceasta se const. prin viram. bancar sau printr-un instrum. de garantare emis de o societate bancara ori de o soc. de asig. si se va prez. in conf. cu art. 86, din HG nr.925/2006. Garantia de part. se va prezenta pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Garantia de part. se va constitui: a) - prin viram. in contul AC, prin OP confirmat de catre banca; se va depune in contul IBAN nr. RO31 TREZ 1825 006X XX00 0050 al Prim. Caransebes, deschis la Trez. C-sebes; b) - la casieria Primariei Caransebes, pana la data stabilita conform invitatiei de participare; c) - scrisoare de gar. bancara in favoarea autoritatii contractante si este valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin (3), din HG nr. 925/2006, prezentate mai sus, sau : d)-instrum. de garantie emis de catre o societate de asigurari. In cazul in care se va depune o contestatie considerata a fi nefondata de catre CNSC sau daca contestatorul renunta la contestatie, se va proceda la retinerea sumei prevazuta la art. 278, alin 1 si 2, din OUG 34/2006. Garantia de part. se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88, din HG 925 / 2006. Ofertantul isi pierde gar. de part. daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei; - oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Neprezentarea garantiei de part., in forma solicitata, in cadrul ofertelor conduce la respingerea acestora(conf. art.33 din HG 925/2006). In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate. In acest sens se va prezenta un document din care sa rezulte calitatea de IMM
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA (In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate). Ofertantul castigator va prezenta la data incheierii contractului de lucrari, extras de cont pentru garantie de buna executie deschis la Trezoreria Statului pentru 0, 5% din pretul contractului, urmand ca pe parcursul derularii contractului autoritatea contractanta sa alimenteze acest cont pana la concurenta sumei de 10% din pretul contractului. Garantia de buna executie se mai poate constitui prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? in original sau prin instrument de garantare emis de catre o societate de asigurari ? in original Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) Declaratie privind calitatea de participant la procedura Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator si subcontractant, daca e cazul) Persoane cu functie de decizie din cadrul A. C. - Vela Marcel Ion? Primar - Galescu Cornel - Viceprimar - Borcean Nicolae ? City Manager - Bratu Ana ? Secretar - Popa Carmen ? Dir.Economica Consiliul Local: Albai Petru, Avasilcai Elena, Bojinescu Ana, Buzescu Ilie, Cornea Stelian, Dascalu Valentin, Gherman Aurora, Isac Marius, Marcu Ioan, Marinescu Ciprian, Munteanu Octavian, Ponetchi Maria, Stanescu Alexandru, Selner Nicolae, Strejariu Petru, Susailu Octavian, Todorescu Lazar, Ungur Ioan.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul) Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cazier judiciar /certificat echivalent al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cazier fiscal al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, fara datorii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor fata de bugetul de stat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Certificat fiscal privind achitarea taxelor si impozitelor locale, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane fizice sau juridice romane / straine Ofertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice. La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata. Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari sa fie de minimum 3.968.740 lei . Media cifrei de afaceri solicitata este cea globala. Bilanturi contabile din ultimii 3 ani - 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele competente., Informatii privind situatia economico-financiara: Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual LEI/VALUTA comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: 2010:1E= 4, 2848 lei 2011:1E= 4, 3197 2012:1E= 4, 4287. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de datePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Tertii sustinatori
a)Completare Formular 6 - Angajament privind sustinerea tehnica si profes. a ofertantilor;b) Completare Declaratie privind tertii sustinatori tehnic si profesional.Conf. preved. art.190, alin(2) din HG34/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstr. capacit. tehnica si profes. invocand si sustinerea acordatade catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profes. invocate.
c)Tertii sustinatori vor prezenta Decl. privind neincadrarea in sit. prevazute
la art.181, conf. art.19 si art.20 dinL 279/2011; de asemenea nu trebuie sa
se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire, conf.
art. 180 din OUG 34/2006 si va face dovada existentei resurselor disponibile, Cerinte obligatorii asociati-daca acestia exista;
Informatii privind asociatii (daca acestia exista):
a) Completare Form. 25 - Acord de asociere sau o scrisoare preliminara de
asociere. Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere sau o scrisoare
preliminara de asociere in care sa se
mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si
solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru
indeplinirea contractului.
b) In cazul unei oferte depuse de un grup (asociere) de mai multi operatori
economici fiecare asociat trebuie sa indeplin. cerintele solicitate si va completa doc. aferente acestor puncte.
c) In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de o asociere
de mai multi operatori, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului., Informatii privind subcontractantii (daca acestia exista) si Acordul de subcontractare
a) Completare Form. 10 - Declaratie privind partea/partile din contract care
sunt indeplinite de subcontractanti. Ofertantul are oblig. de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, proc. din valoarea contract. de servicii care va fi indeplinit
de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor
propusi si specializarea acestora;
b)Completare Form. 11 - se solicita completarea Acordul de subcontractare;, Declaratie privind lista principialelor lucrariin ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract-max. 3 contracte de lucrari a carui/caror valoare cumulate a fost de minim 1933510 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei - Formular nr. 7, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - Formular nr. 9, Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract, maxim 3 contracte de servicii similar (proiectare) a carui/caror valoare cumulate a fost de minim 50860 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.-formular nr. 8Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Dovada certificarii Sistemului de management al calitatii - CertificatISO 9001 sau echivalent in domeniul solicitat., Standarde de protectia mediului - CertificatISO 14001 sau echivalent in domeniul solicitat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 13:28