Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie Amenajare zona peluza Stadionul municipal


Detaliu pentru invitatia numarul 119844
Autoritate contractanta
Municipiul Piatra Neamt
Cod de identificare fiscala: 2612790
Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt
Telefon: 0233218991
Fax: 0233215374
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Proiectare si executie Amenajare zona peluza Stadionul municipal
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: amenajare spatii sub tribune: instalatii sanitare, electrice, termice, termoenergetice; amenajare grup sanitar, instalatii sanitare
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 29.02.2008 12:57
Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria P. Neamtstr. Stefan cel Mare , nr. 8 , registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria P. Neamtstr. Stefan cel Mare , nr. 8, camera 31
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind calitatea de participant, Declaratie privind eligibilitatea , Declaratie privind neancadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta, certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de ANAF, Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, Documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului în original, informatii generale, Bilant contabil la 31 decembrie 2006, SR EN ISO 9001:2001, sr SR EN 14001:2005 sau echivalent, Minim o experienta similara de însotita de recomandarea aferenta, efectivele medii anuale ale personalului angajat de catre ofertant (individual sau asociere); informatii privind subcontractantii, Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii. Declaratie pv. asigurarile
Contravaloarea documentatiei de 250 lei se va achita prin OP in contul RO 82 TREZ 491 5006 xxx 000 150 sau in numerar la casieria Primariei Piatra Neamt. Cod fiscal 2612790.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer