Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie anvelopare termica si mansardare bloc C1, aleea Paltinilor nr 10, Piatra Neam


Detaliu pentru invitatia numarul 170996
Autoritate contractanta
Municipiul Piatra Neamt
Cod de identificare fiscala: 2612790
Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt
Telefon: 0233218991
Fax: 0233215374
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Proiectare si executie anvelopare termica si mansardare bloc C1, aleea Paltinilor nr 10, Piatra Neam
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45260000-7 - Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Proiectare si executie anvelopare termica si mansardare bloc C1, aleea Paltinilor nr 10, Piatra Neamt
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 15.09.2008 10:49
Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2008 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria P. Neamtstr. Stefan cel Mare , nr. 8 , registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2008 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Stefan cel Mare , nr. 8 , registraturaPrimaria P. Neamtstr. Stefan cel Mare , nr. 8 , cam. 31. Informatii suplimentare la telefon 0233/218991, int.224
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia de eligibilitate , Declaratie privind calitatea de participant, Declaratie privind neincadrarea în prevederile art. 181 / OUG 34/2006, confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul generalsi local, CUI, certificat constatator emis de ORC, Informatii generale. Bilant contabil la 31 decembrie 2007, lista documentatiilor + recomandare aferenta, efectivele medii ale personalului angajat, SR EN ISO 9001:2001, Informatii referitoare la respectarea conditiile de munca si protectia muncii, Informatii privind subcontractantii / asociatii,
Contravaloarea documentatiei de 200 lei, se va achita prin OP in contul RO 82 TREZ 491 5006 xxx 000 150 sau in numerar la casieria Primariei Piatra Neamt. Codul de inregistrare fiscala ? R2612790
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer