Achizitie publica - ?Proiectare si executie: asfaltare DC 73 Burdulesti ? Buzesti ? Milcoveni, km 0+000 ? 5+300 si strada Barlestilor, situate in Comuna Corbu, judetul Olt?
Detaliu pentru invitatia numarul 342215
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342215/30.01.2013
Denumire contract: ?Proiectare si executie: asfaltare DC 73 Burdulesti ? Buzesti ? Milcoveni, km 0+000 ? 5+300 si strada Barlestilor, situate in Comuna Corbu, judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CORBUCod fiscal: 4716747, Adresa: COMUNA CORBU, JUDETUL OLT, Corbu, Telefon: 0249481006, 0249480923, Fax: 0249481006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CORBU, JUDETUL OLT, Corbu, Romania, cod postal: 237090, telefon: +40 249480923, fax: +40 249481006, persoana de contact: Primaria Corbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI CORBU, JUDETUL OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare si executie: asfaltare DC 73 Burdulesti ? Buzesti ? Milcoveni, km 0+000 ? 5+300 si strada Barlestilor, situate in Comuna Corbu, judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Proiectare si executie: asfaltare DC 73 Burdulesti ? Buzesti ? Milcoveni, km 0+000 ? 5+300 si strada Barlestilor, situate in Comuna Corbu, judetul Olt? includ : a) activitatile de proiectare care fac referire la proiectul tehnic si detaliile de executie; asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor din partea proiectantului; b) elaborarea documentatiilor necesare obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii; c) lucrari de constructie.? Valoarea estimata fara TVA a lucrarilor: 4 472 743 (cuprinde diverse si neprevazute);? La elaborarea ofertei se va avea in vedere si procentul de cheltuieli diverse si neprevazute stabilit prin devizul general al investitiei in cuantum de 63 998 lei, fara TVA, cu mentiunea ca fiecare ofertant va evidentia aceasta suma in mod distinct in cadrul propunerii financiare, Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 472, 743 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 85 000 lei. GP va fi emisa de catre o societate bancara/ societate de asigurari; documentul va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cursul de referinta luat in calcul pentru echivalenta GP depusa in EUR sau alta moneda, se va raporta la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, de regula, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul1 si cazierul fiscal al operatorului economic.- Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul 2; documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local. Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.- Declaratie ?Certificatul de participare cu oferta independenta. Se va prezenta Formularul 3;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru aceasta declaratie, ofertantii vor mentiona persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul art. 69'1: Primar ? Dinut Constantin, Viceprimar ? Balanescu Ion Daniel, Secretar ? Ciocirlan Corina, Contabil - Ionescu Elvira, Consilieri locali: Burtescu Marian, Coman Marin, Iliescu Alexandru Nicolae, Oprea Iulian, Diaconescu Rodica Codruta, Iliescu Floarea, Matei Petre, Cocosila Ionel Iulian, Tanase Catalin, Stefanescu Carmen.- Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul 5;Documente solicitate pentru tertul sustinator (daca este cazul ): Formularul 1, Formularul 2 (neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006) si declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice romane- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia se afla sediul social al ofertantului, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale, actulae la data depunerii ofertei. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine: - prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cash flow pentru minim 3 luni de derulare a contractului conform graficului de executie: 1274000 lei.Declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul va demonstra ca are acces la linii de credit ori alte mijloace financiare, suficiente pentru a realiza minimul de cash flow pentru perioada precizata (3 luni) care va fi destinatindeplinirii obligatiilor aferente viitorului contract.- Media cifrei de afaceri in domeniul obiectului contractului, pe ultimii trei ani va fi de minimum: 8 000 000 lei (lucrari) si 250 000 (servicii).- Se vor prezenta bilanturile contabile inregistrate la autoritatile competente pe ultimii trei ani.- Informatiile generale despre ofertant. Se va prezenta Formularul 4.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3. Experienta similara pentru ofertantii care au executat in cadrul unui contract proiectare si executie: Operatorii economici care au executat atat proiectare cat si executie trebuie sa faca dovada ca, in ultimele 60 luni, au proiectat si executat in cadrul a maxim doua contracte lucrari de drumuri (cel putin terasamente, fundatie balast, podete transversale, podete laterale, imbracaminti mixtura asfaltica, santuri pereate) in valoare de minimum 4 300 000 lei fara TVA.* pana la data limita de depunere a ofertelor, Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru executia contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere), de software, ehipamente de calcul, utilaje de constructii si mijloace de transport necesare pentru indeplinirea contractului.In acest sens ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 - o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte detinerea echipamentelor/ utilajelor declarate., 1. Experienta similara pentru proiectanti: Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca in ultimele 36 luni au prestat servicii similare cu cele din caietul de sarcini in cadrul a maxim doua contracte de proiectare de drumuri (PT + DE), respectiv terasamente, fundatie balast, podete transversale, podete laterale, imbracaminti mixtura asfaltica, santuri pereate, in valoare de minimum 125 000 lei fara TVA. * pana la data limita de depunere a ofertelor, 2. Experienta similara pentru executanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 luni au executat in cadrul a maxim doua contracte lucrari de drumuri (cel putin terasamente, fundatie balast, podete transversale, podete laterale, imbracaminti mixtura asfaltica, santuri pereate) in valoare de minimum 4 200 000 lei fara TVA. * pana la data limita de depunere a ofertelor, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personalul de specialitate si muncitor necesar pentru indeplinirea contractului, cu respectarea legislatiei aplicabile in domeniul calitatii lucrarilor de constructii.In acest sens ofertantul va prezenta Formular nr. 7 - o declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului (proiectare+ executie) impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor propuse., Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta Formularul nr. 1 si declaratia de neincadrare in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 8. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
DURATA DE EXECUTIE
20
Descriere: Durata cea mai mica - max. 20 pct; alte durate ofertate = (Dmin/ Dofertata) x 20 pct.; durata maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 10 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 luni.
PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARILOR
20
Descriere: Perioada cea mai mare - 20 pct; alte perioade ofertate = (Gofertat/ Gmaxim) x 20 pct.; perioada minim acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni; perioada maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 20:10