Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie ?Asfaltare drumuri in comuna Simian, judetul Mehedinti?


Detaliu pentru invitatia numarul 353369
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SIMIAN
Numar invitatie: 353369/04.09.2013
Denumire contract: Proiectare si executie ?Asfaltare drumuri in comuna Simian, judetul Mehedinti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIMIANCod fiscal: 4550988, Adresa: SIMIAN JUDETUL MEHEDINTI STR.CALEA CRAIOVEI, simian, Telefon: +40 0252338401/ +40 0252338693, Fax: +40 0252338693
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIMIAN JUDETUL MEHEDINTI STR.CALEA CRAIOVEI, simian, Romania, cod postal: 227445, telefon: +40 0252338401/ +40 0252338693, fax: +40 0252338693, persoana de contact: CONSTANTIN TRUSCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI SIMIAN, JUDETUL MEHEDINTI, STRADA E70, LOCALITATEA SIMIAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ?Asfaltare drumuri in comuna Simian, judetul Mehedinti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltare drumuri in comuna Simian, judetul Mehedinti conform documentatiei postate pe SEAP.Valoarea estimata: Cap.1.2. Amenajarea terenului: 3355, 00 leiCap.3.3Proiectare: 35476, 00 leiCap.4.1. Constructii si instalatii: 3354865, 00 leiCap.5.1.Organizare de santier: 83872, 00 leiCap.5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute: 335487, 00 lei(procent de 9.6472 %) din valoarea estimata a contractului (proiectare +executie)Cheltuieli diverse si neprevazute pentru proiectare :3422 leiadica 9, 6472 % din valoarea proiectarii de 35476 lei ;Cheltuieli diverse si neprevazute pentru executare lucrare: 332065 lei adica 9, 6472 % din valoarea lucrarilor de executare 3442092 lei.Valoare totala fara diverse si neprevazute(proiectare+ executie)=3477568 lei
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 813, 055 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 69000 lei. Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul autoritatii contractante sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 8), conform pct. 2 (art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari), OUG 76/30.06.2010. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Data de referinta la care se face echivalenta leu/valuta este cu 5 zile lucratoare fata de data limita de depunere a ofertelorI.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu ofertaDovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, ofertantului i se va retine suma conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna Simian. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.91-92.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 17 Imputernicire pentru semnatarul ofertei;2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006.4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.6. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta;7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire , inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Trusca Constantin -primar , Bogasieru Marilena ? viceprimar, Bondoc Vasile ? secretar , Bala Mihaela Roxanda -contabil8. Formularul nr. 10 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.9. Cazier judiciar pentru societate si pentru administratorul acesteia.10. Cazier fiscal societate.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. ? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupuluiIn cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate (original, copie legalizata sau stampilat si conform cu originalul).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.In cazul unei asocieri cerinta de la punctul 1 este indeplinita prin prezentarea documentelor pentru fiecare asociat implicat in oferta.Persoane juridice / fizice straineCerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu copii dupa original si traduse in limba romana de traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilant.contab.vizate, inregist.de organele competente, pt anii 2010, 2011, 2012, Cerinta nr. 2 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 6955000 lei ; Se vor prez.inform.pt ultimii 3 ani. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activ.din ultimii 3 ani, in funct.de inform.si docum.disponib.ale oper.econom.In cazul unei asocieri, fiecare asoc.este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta min.se va considera indepl.in mod cumulativ. Pentru calcul cifr.de afaceri exprim.in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu com.de BNR. Compl.Form 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica sifinanciara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Cerinta 2 .Informatii privind experienta similara (executie lucrari) Cerinta oblig: Se solicita prezentarea a cel putin un contract de proiectare de lucrari similareprin care sa se confirme ca a prestat servicii similare in ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita de depunere a ofertelor, a unui contract in valoare de min 35476 lei.Se solicita prezentarea a cel putin un contract de executie de lucrari similareprin care sa se confirme executia in ultimii 5 ani, calculati de la termenul limita de depunere a ofertelor, a unui contract in valoare de min 3442092 lei.Cerinta se considera indeplinita si in situatia in care se prezinta un contract care sa includa proiectare si executie in valoare de minim 3477568 leiListele cuprinzand experienta similara vor fi insotite de documente/ certificari/ etc provenite de la beneficiarul serviciilor / lucrarilor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandare din partea beneficiarului.In cazul in care docum. prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplim., Cerinta 3. Declaratie privind resursele umane si structuamanagementului. Se va prezenta o declarative la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Informatii referit la personalul de executie : (cerint min oblig)-1 Manag. de Proiect /Reprez Contractor ? participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similardar nu identicecelor care fac obiectul procedurii. Sa faca dovada ca areexperienta ca manager /coordonator . Studii superioare;
-1 inginer proiectant drumuri, cu studii superioare, cu experienta in proiectare a minim un proiect similar ;
-1Sef de santier: experienta profesional in acesta functie prin participarea in cel putin un proiect similar. Studii superioare(inginer/subinginer) in domeniul cai ferate , drumuri si poduri;
-1 Responsa cu CQ numit prin decizie, in domeniul constructii drumuri;
-1 Respons teh cu exec(RTE), atest in domeniul constructii drumuri;
-1 inginer topograf , cu studii superioare, cu participare la minim un proiect similar.-1 coordonator securitate si sanatate in munca- Formarea specifica de Coordonator SSM actualizata la fiecare 3(trei) ani, in conf cu HG nr.300/2006;
-1 resp cu manag. mediului; - (atestat sau decizie interna de numire)Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la termenul limita de depunere a ofertelor, Cerinta 3A. Informatii referitoare la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere(cerinta obligatorie).Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la termenul limita de depunere a ofertelor, Cerinta 4 . Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentruindeplinirea stricta a lucrarilor. Ofertantii trebuie sa-si dimensionezeresursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus. Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate., Continuare cerinta 4 Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere / leasing / angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: Statie pentru producerea mixturilor asfaltice/precontract de furnizare;
Statie de agregate/precontract de furnizare;
AutogrederBuldozer;
Repartizator mixturi asfaltice;
Cilindru compactor;
Excavator;
Autobasculante.Autobetoniere;
Masina de imprastiat emulsie bituminoasa-;Incarcator frontal-;Statie preparare betoane ;Statie totala ;
Acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contr de inchir/furniz, sau un angaj de punere la disp;Acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contr de inchir/furnizsau un angaj de punere la disp.laborator pentru determinarile necesare la executia lucrarilor prin angajamentde punere la dispozitie.Documentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei. In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii. Pentru utilajele cu provenienta din UE , se vor prezenta documente traduse in limba romana de catre persoane autorizate., Continuare cerinta 4 Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta listautilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5-?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5;, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 6 Informatii privind asociatii: Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertantiasociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica., Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d)NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila. Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management alcalitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta sicertificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR ENISO14001, in copie lizibila ?conform cu originalul?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2013 09:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer