Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie: asfaltare/ reabilitare drumuri de interes local pe raza Comunei Pausesti Maglasi (Lot 1 + Lot 2)


Detaliu pentru invitatia numarul 340717
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PAUSESTI MAGLASI
Numar invitatie: 340717/07.12.2012
Denumire contract: Proiectare si executie: asfaltare/ reabilitare drumuri de interes local pe raza Comunei Pausesti Maglasi (Lot 1 + Lot 2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PAUSESTI MAGLASICod fiscal: 2540643, Adresa: JUDETUL VALCEA, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi, Telefon: 0250776541, Fax: 0250776541
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL VALCEA, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi, Romania, cod postal: 247470, telefon: +40 250776541, fax: +40 250776541, persoana de contact: PRIMARIA PAUSESTI MAGLASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI PAUSESTI MAGLASI, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie: asfaltare/ reabilitare drumuri de interes local pe raza Comunei Pausesti Maglasi (Lot 1 + Lot 2)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Proiectare si executie: asfaltare/ reabilitare drumuri de interes local pe raza Comunei Pausesti Maglasi (Lot 1 + Lot 2)? includ : a) Activitatile de proiectare care fac referire la proiectul tehnic si detaliile de executie; asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor din partea proiectantului;b) Elaborarea documentatiilor necesare obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitii;c) Lucrari de constructie. Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.? Valoarea totala estimata fara TVA (Lot 1 + Lot 2): intre 4 151 401lei si 4 354 204 lei.? Valoarea estimata fara TVA (Lot 1): intre 3 437 511lei si 3 605 539 lei.? Valoarea estimata fara TVA (Lot 2): intre 713 890lei si 748 665 lei.? Valoarea minima a intervalului/-elor reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 354, 204 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 68750 lei aferenta LOT 1 si 14200 lei aferenta LOT 2. GP va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari; documentul va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cont trezorerie: RO98TREZ6712142020901XXX, Trezoreria Ramnicu Valcea.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, de regula, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul1 si cazierul fiscal al operatorului economic.- Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006.Se vor prezenta Formularul 2; documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local. Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.- Declaratie ?Certificatul de participare cu oferta independenta. Se va prezenta Formularul 3;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru aceasta declaratie, ofertantii vor mentiona persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul art. 691:1.Dediu Alexandru-Dorel - Primar; 2.Birsan Antuza Larisa - Inspector principal; 3.Popescu Mihaela - Secretar comuna; 4.Stanca Petre Octavian - Inspector superior; 5.Baiasu Mihail - Inspector principal; 6.Huidu Carmen Magdalena - Inspector principal; 7.Todor Olga - Expert contabil; 8.Constantinescu Marian - Referent principal; 9.Andrei Elena - Referent superior; 10.Radi Ion - Viceprimar-consilier local; 11.Branescu Petre - Consilier local; 12.Oprea Ion - Consilier local; 13.Hogea Ion - Consilier local; 14.Oprescu Gheorghe - Consilier local; 15.Popescu Mihai - Consilier local; 16.Nimingeanu Maria - Consilier local; 17.Raduca Ioana - Consilier local; 18.Goran Nicolae - Consilier local; 19.Petrescu Octavian - Consilier local; 20.Vladulescu Marian - Consilier local; 21.Nastase Nicolae -Consilier local; 22.Mihailescu Traian - Consilier local.- Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul 5.Documente solicitate pentru tertul sustinator (daca este cazul ): Formularul 1 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006), Formularul 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006) si declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice romane- Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia se afla sediul social al ofertantului, valabil/real la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/ asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine- prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cash flow pentru minim 3 luni de derulare a contractului conform graficului de executie: 840 877 lei aferent LOT 1 si 170 122 lei aferent LOT 2. Declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul va demonstra ca are acces la linii de credit ori alte mijloace financiare, suficiente pentru a realiza minimul de cash flow pentru perioada precizata (3 luni) care va fi destinatindeplinirii obligatiilor aferente viitorului contract.- Media cifrei de afaceri in domeniul obiectului contractului, pe ultimii trei ani va fi de minimum: 6 000 000 lei (lucrari) si 120 000 (servicii) aferente LOT 1, respectiv 1 300 000 lei (lucrari) si 52 000 (servicii)aferente LOT 2.- Se vor prezenta bilanturile contabile inregistrate la autoritatile competente pe ultimii trei ani.- Informatiile generale despre ofertant. Se va prezenta Formularul 4;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: p 1. Experienta similara pentru proiectanti: Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca in ultimele 36* luni au prestat servicii similare cu cele din caietul de sarcini in cadrul unui contract de proiectare de drumuri (PT + DE), respectiv lucrari de arta, terasamente, fundatie, strat de baza, acostamente, imbracaminti rutiere, santuri pereate, in valoare de minimum 63 000 lei fara TVA - aferent LOT 1 si 26 000 lei fara TVA - aferent LOT 2., p 2. Experienta similara pentru executanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60* luni au executat in cadrul unui contract lucrari de drumuri (cel putin lucrari de arta, terasamente, fundatie, strat de baza, acostamente, imbracaminti rutiere, santuri pereate) in valoare de minimum 3 300 000 lei fara TVA - aferent LOT 1 si 650 000 lei fara TVA - aferent LOT 2., p 3.Experienta similara pentru ofertantii care au executat in cadrul unui contract proiectare si executie: Operatorii economici care au executat atat proiectare cat si executie trebuie sa faca dovada ca, in ultimele 60* luni, au proiectat si executat in cadrul unui contract lucrari de drumuri (cel putin lucrari de arta, terasamente, fundatie, strat de baza, acostamente, imbracaminti rutiere, santuri pereate) in valoare de minimum 3 350 000 lei fara TVA - aferent LOT 1 si 675 000 lei fara TVA - aferent LOT 2.* pana la data limita de depunere a ofertelor, CONTINUARE SECTIUNILE ANTERIOARE p1, p2, p3: Prezentare documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a)Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor pentru cele mai importante servicii;, CONTINUARE SECTIUNILE ANTERIOARE p1, p2, p3: c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;d) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de servicii., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru executia contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie), de software, ehipamente de calcul, utilaje de constructii si mijloace de transport necesare pentru indeplinirea contractului.In acest sens ofertantul va prezenta Formularul nr. 6 - o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte detinerea echipamentelor/ utilajelor declarate., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului, cu respectarea legislatiei aplicabile in domeniul calitatii lucrarilor de constructii.In acest sens ofertantul va prezenta Formular nr. 7 - o declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului (proiectare+ executie) impreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor propuse., Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Subcontractantii vor prezenta Formularul nr. 1 si declaratia de neincadrare in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 8. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n)=(Pret(min) /Pret(n))x60 pct.
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARII
20
Descriere: Durata cea mai mica - max. 20 pct; alte durate ofertate = (Dmin/ Dofertata) x 20 pct.; durata maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 3 luni.
PERIOADA DE GARANTIE A LUCRARILOR
20
Descriere: Perioada cea mai mare - 20 pct; alte perioade ofertate = (Gofertat/ Gmaxim) x 20 pct.; perioada minim acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni; perioada maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer