Achizitie publica - Proiectare si executie BAZA SPORTIVA TIP 2
Detaliu pentru invitatia numarul 320646
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320646/22.02.2012
Denumire contract: Proiectare si executie BAZA SPORTIVA TIP 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TALPACod fiscal: 6826843, Adresa: COMUNA TALPA , SAT TALPA BASCOVENI , JUDETUL TELEORMAN, Talpa, Telefon: 0723678024, Fax: 0247434501
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TALPA , SAT TALPA BASCOVENI , JUDETUL TELEORMAN, Talpa, Romania, cod postal: 147383, telefon: +40 723678024, fax: +40 247434501, persoana de contact: BENONE RABABOC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie BAZA SPORTIVA TIP 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie baza sportiva
II.1.6) CPV: 45212224-2 - Lucrari de constructii de stadioane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 620, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
12000 lei. Perioada de valabilitate este de 90 de zile de loa data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire este conformart 86 al 1 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire este conform art 90/HG 925/2006. Pentru varianta de retineri succesive se vor avea in vedere prev HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitateDeclaratie de neincadrare in prevederile art 181/OUG 34/2006 actualizataDeclaratie de neincadrare in prevederile art 69~1 din OUG 34.2006. Persoanele cu functii de decizie in derularea procedurilor de achizitii publice sunt: Rababoc Benone, primar, Viceprimar: Oprea FloareaSecretar: Sandu Ilie, Contabil: Dumitru OgararuDeclaratie de participare cu oferta independenta conform ORD ANRMAP nr. 314/2010Certificat atestare fiscala care sa ateste plata datoriilor la bugetul consolidat al statului si la bugetele locale pentru luna anterioara depunerii ofertelor. Certificat constatator emis de Registrul Comertului din care sa reiasa asociatii, denumirea firmei, obiectul de activitate emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care candidatul situat pe primul loc a prezentat o copie a acestui document, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 1240000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara dovedita prin indeplinirea a minimunui contract similar privind proiectare si executie in valoare totala de 620000 lei fara TVA, utilaje. Ofertantul va face dovada ca dispune de utilaje si dotari necesare executarii contractului inclusiv de echipamente specifice activitatii de proiectare( plotter, statie topografica, calculator, autoutilitara sau autoturism), Personal. Ofertantul va face dovada ca detine personal tehnic pentru urmatoarele categorii- inginer constructii civile-responsabil tehnic cu executia- responsabil cu controlul calitatii- manager de mediu- inginer topograf/ cadastrist Certificare ISO 9001 sau echivalent pentru lucrari de constructii, Certificare ISO 14001 sau echivalent pentru lucrari de constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
25
Descriere: durata minima de executie sub care oferta nu va primi punctaj suplimentar este de 60 de zile. Durata maxima peste care oferta va fi declarata neconforma este de 365 de zile. Oferta cu cea mai scurta durata de executie va primi maxim de puncte. Pentru alte oferte se va aplica formula: P oferta = oferta cea mai scurta / durata oferta x 25
termen de garantie
25
Descriere: termenul minim de garantie sub care oferta va fi declarata neconforma este de 24 de luni, Termanul maxim peste care nu se va acorda punctaj suplimentar va fi de 120 de luni.Oferta cu cel mai lung termen de exdecutie va primi maxim de puncte. Pentru alte oferte se va aplica formula: P oferta =Termen oferta/termenul cel mai lung x 25
termenul de mobilizare la remedierea defectiunilor
10
Descriere: termenul de mobilizare reprezinta termenul in care ofertantul se mobilizeaza sa ajunga la locul investitiei si face minime interventii pentru a limita efectele negative ale defectiunii. Acersta se masoara in ore. Termenul minim sub care oferta nu va primi punctaj suplimentar este de 1 ora.Termenul maxim peste care oferta va fi declarata neconforma este de 48 de ore. Oferta cu cel mai scurt tyermen de mobilizare va primi maxim de puncte.Pentru alte oferte se va aplica formula: P oferta = termenul cel mai scurt/termen oferta x 10. Termenul de interventie va trebui justificat cu documente relevante
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 20:23