Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Proiectare si executie canale colectoare Cerneti ? Piatra Alba?


Detaliu pentru invitatia numarul 333179
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SIMIAN
Numar invitatie: 333179/06.08.2012
Denumire contract: ?Proiectare si executie canale colectoare Cerneti ? Piatra Alba?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIMIANCod fiscal: 4550988, Adresa: SIMIAN JUDETUL MEHEDINTI STR.CALEA CRAIOVEI, simian, Telefon: +40 0252338401/ +40 0252338693, Fax: +40 0252338693
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIMIAN JUDETUL MEHEDINTI STR.CALEA CRAIOVEI, simian, Romania, cod postal: 227445, telefon: +40 252338401, fax: +40 252338693, persoana de contact: Trusca Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei SimianAdresa postala: str. Calea Craiovei, nr 2, Localitatea: Simian, Cod postal: 227445, Romania, Tel. +40 252338401, Fax: +40 252338693
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare si executie canale colectoare Cerneti ? Piatra Alba?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie canale colectoare pentru preluarea apelor pluviale
II.1.6) CPV: 45232453-2 - Lucrari de constructii de canale de scurgere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 499, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, 2% din valoarea contractului fara TVA.: 9.980, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.c) instrumente de garantare emise de societati de asigurari.-In cazul in care unul dintre ofertanti va face contestatie, iar Cosiliul va respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, conform art.278^1, 4200 lei + 0, 1% din suma ce depaseste 420001 lei, adicasuma totala de 4279 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Scrisoare de garantie bancara de buna executie sau- Retineri succesive in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de contractant in contul deschis la Trezoreria Statului sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, - instrumente de garantare emise de societati de asigurari.Ofertantul va opta pentru una din modalitati in modelul de contract. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 12E;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1: completarea Formularului nr. 12F.Persoane cu functie de decizie in cadrul procedurii: Ion Ghinescu - primr, Bala Mihaela - contabil, Bondoc Vasile - secretar.Formularele 12A, 12b si 12F se vor prezenta de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/terti/sustinatori).Subcontractantii vor prezenta doar formularul 12F.Certificate privind indeplinirea obligatiilor financiare catre stat: Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiuna « conform cu originalul ».Vor fi descalificati ofertantii care inregistreaza debite restante. Cerinta obligatorie: certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor (original /copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In situatia in care acest document este prezentat in copie certificata, ofertantul declarat castigator va trebui sa prezinte acest document in original sau copie legalizata inainte de comunicarea reazultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 998.000 lei, Documente privind demonstrarea cash-flow-ului necesar demararii si sustinerii lucrarii pentru o perioada de minim 3 luni, in cuantum total de 280000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestari de servicii de proiectare pe ultimii 3 ani pentru lucrari similare din care minim o lucrare de 10017 leiPrezentareade copii de pe parti relevante ale cel putin unui contract de proiectare de lucrari similare insotit de recomandarea beneficiarului., Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, din care minim o lucrare de 488983 lei.Prezentareade copii de pe parti relevante dintr-un contract de executie de lucrari similare (lucrari de construire de canale colectoare cu o valoare de minim 488983 lei), insotit de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor (in copie legalizata sau copie cu semnatura si stampila de conformitate) insotit de recomandarea beneficiarului in original., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitiei, minim: Pentru executie minim: 1.Excavator ? 1 buc;2.Autogreder ? 1 buc;3.Compactor pe pneuri ? 1 buc;4.Compactor rulouri netede ? 1 buc;5.Autobasculante ? 1 buc;6.Automacara ? 1 bucPentru proiectare minim: 1.Un calculator cu licenta pentru Windows;2.Soft de proiectare;3.Soft intocmire devize de lucrari, Informatii privind personalul tehnic de specialitate minim: - responsabil/manager de contract? responsabil tehnic cu executia (RTE)- responsabil calitate (CQ)? inginer proiectant drumuri si poduri, Declaratie privind efectivele medii ale personalului Ofertantul trebuie sa aiba certificarea implementarii standardului de management a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent., Ofertantul trebuie sa aiba certificarea implementarii standardului de management de mediu conform ISO 14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009. Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P1(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P1(n) ? pretul ofertei
Termen de garantie
10
Descriere: Teremenul de garantie acordat lucrarii: Pentru oferta cu durata de garantie cea mai mare acordatase acorda punctaj maxim, 10 puncte. Pentru celelalte ofertese va aplica formula: P2(n) = (perioada(n) /perioada maxima) x punctajul maxim acordat (10 puncte), unde: perioada(n) ? perioada de garantie acordata. NOTA: pentru o abordare unitara, termenul minim acordat va fi de 24 de luni (sub acest termen ofertele vor fi considerate neconforme) iar termenul maxim va fi de 60 de luni (peste acest termen se considera ca acesta este ofertat doar pentru obtinerea unui punctaj mai mare, neavand o baza reala)
Valoarea serviciilor de proiectare
20
Descriere: Valoarea serviciilor de proiectare: Pentru oferta cu valoarea cea mai mica a lucrarilor de proiectare, raportata la valoarea lucrarilor de executie se acorda punctaj maxim, 20 puncte. Pentru celelalte oferte se va aplica formula: P(n) = (valoare mimima/valoare(n)) x punctajul maxim acordat (20 puncte), unde: P(n) ? valoarea lucrarilor de proiectare raportata la valoarea lucrarilor de executie. P(n)=(valoare proiectare * 100) / valoare lucrari de executie (se va rotunji procentul la 2 zecimale dupa virgula)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer