Achizitie publica - Proiectare si executie Centrala termica PT 405, str. Viilor din municipiul Pitesti
Detaliu pentru invitatia numarul 326201
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326201/10.05.2012
Denumire contract: Proiectare si executie Centrala termica PT 405, str. Viilor din municipiul Pitesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei, nr. 24, Registratura, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Gheorghe Lucatel: + 40 729980360
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pitesti, str. Victoriei nr.24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Centrala termica PT 405, str. Viilor din municipiul Pitesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de atribuire a contractului de proiectare si executie centrala termica PT 405, str. Mihai Eminescu se desfasoara in vederea transformarii punctului termic PT 405 in centrala termica de cartier necesara pentru incalzire si apa calda menajera, care va fi distribuita acelorasi consumatori urbani care sunt arondati in prezent punctului termic.Se va realiza: - proiectare si executie instalatii termomecanice, electrice si de automatizare, instalatii de gaze interioare si racordarea acestora la instalatia exterioara, modificare/adaptare constructie existenta si cosuri de fum;
- achizitionarea, livrarea si montarea echipamentelor, utilajelor si tuturor materialelor;
- intocmirea tuturor documentatiilor necesare pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii;
- dotarea cu materiale si echipamente pentru apararea impotriva incendiilor;
- efectuarea tuturor probelor si determinarilor ce se impun- punerea in functiune (PIF);
- intocmirea instructiunilor de exploatare;
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 569, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :10000lei. Aceasta se constituie prin virament bancar , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, formasi pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.RO50TREZ0465006XXX000186, Cod fiscal: 4317967.Dovada constituiriitrebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278^1lit.?a?, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 4349, 36lei. Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoaresi doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documentul care atesta dovada constituirii garantiei .Valabilitatea garantiei de participare, pentru toate formele de constituire va fi de minim 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta8%din valoarea contractului, fara TVA.Seconstituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul vaa deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractantein care va depune o suma initialade 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul nr.2. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.3. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte;
-Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.4. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.1. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tudor Pendiuc, Primarul muncipiului Pitesti, Cornel Constantin ionica-Viceprimar, Mariana Boncea ? Director Executiv, Directia Economica;Emilian Nechita?Director Executiv Directia Tehnica si de Urbanism, Dorel Zaharescu ? Sef Birou Investitii si Mihaela Stefanescu-Sef Birou Juridic.Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertantasociat/subcontractant/tert sustinator).- Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa siprezenta Formularul nr. 18 -completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.- Atestate/Autorizatii/Certificate.Ofertantii vor prezenta , in copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul", la licitatie :1. AutorizatieISCIRpentru instalarea, montarea, revizia, repararea si lucrarile de intretinere la Aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale = 400 kW in conformitate cu Prescriptia tehnica PT A1?2010 / echivalent.2. AutorizatieISCIRpentru instalarea, montarea, punerea in functiune, autorizarea functionarii, supravegheresi verificare tehnica in utilizare, revizia, repararea si lucrarile de intretinere la cazanele pentru apa calda si cazanele pentru abur de joasa presiune in conformitate cu Prescriptia tehnica PT C9- 2010 pentru puterinominale >400 kW / echivalent3. AutorizatieISCIRpentru montarea, punerea in functiune, repararea, utilizareasi intretinerea pentru sistemele deautomatizare care echipeaza cazanelesi instalatiile termomecanice anexe din centralatermica, precum si pentru instalatiile de ardere aferente acestor cazanein conformitate cu PT C11- 2010 / echivalent.4. Autorizatie ISCIRpentruinstalare, montare, punere in functiune , reparare , intretinere si exploatare arzatoare cu combustibil lichid sau gazos care echipeaza Aparate de incalzit cu aer cald sau prin radiatie , in conformitate cu Prescriptia tehnica PT C2- 2010 , cu puteri nominale > 400 kW / echivalent.Conform art.8 alin.(2) si art.13.alin.(2) din Prescriptia Tehnica PT C11- 2010 instalarea, montarea, punerea in functiune si admiterea functionarii (obtinerea autorizatiei de functionare) se efectueaza numai de persoane juridice autorizate de catre ISCIR sau de catre autoritati competente din statele membre.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati /respectiv subcontractantul detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale.declaratie privind cifra de afaceri globalain domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Valoarea cifrei de afaceri globalape ultimii trei ani sa fie de minim900.000 lei , fara TVA.Persoanele juridice romane vor prezentacopii dupa situatiile financiare anuale (bilant anual, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2009, 2010 si 2011din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra globala de afaceri.Pentru anul 2011 se vor prezenta situatiile financiare la 30.06.2011.In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document, cerinta privind cifra globala de afaceri pe ultimi 3 ani va fi indeplinita prin cumul de catre membrii asociatiei, Sustinere capacitate economica si financiara.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip. lucrarisimilare exec.in ultimii 5 ani .Pentru demonstrarea experientei similare, op.ec.vor prezenta un singur contract care sa contina servicii de proiectare silucrari a carui valoare sa fie de minim 500 000 lei sau pot prezentaun contract de proiectare si unul de lucrari ale caror valorisa nu depaseasca val. estimateaferente proiectarii, in suma de 5693 lei, respectiv lucrarilor, in suma de 563661 , insotitede min. o recomandare din partea beneficiarilor, precum si de p.v de receptie.Respectivele certificari /recomandari vor indica beneficiarul , indiferentdaca acesta esteautoritate contractanta sau client privat, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfirsit., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Informatii privind subcontractantii (dupa caz)., Informatii privind asociatii (dupa caz)., Sustinere capacitate tehnica si profesionala.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Certificare sistem de management de mediu din seria ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Doc.de atrib.va fi pusa la disp. op.ec in format electronic pe SEAP la adresa www.e-licitatie.ro.Solicit.de clarificari si raspunsurile vor fi publicate tot in SEAP la aceeasi adresa
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 10:49