Achizitie publica - Proiectare si executie centru de oncologie si radioterapie
Detaliu pentru invitatia numarul 339697
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339697/20.11.2012
Denumire contract: Proiectare si executie centru de oncologie si radioterapie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILACod fiscal: 4342863, Adresa: BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Braila, Telefon: 0239/693868, Fax: 0239/693868
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie centru de oncologie si radioterapie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare tehnica pentru ?CENTRU DE ONCOLOGIE SI RADIOTERAPIE IN CADRUL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA BRAILA? in conformitate cu prevederile legale in vigoare , si executia lucrarilor de constructii si instalatii, inclusiv utilaje si echipamente tehnologice cu montaj.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 599, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma fixa, astfel: 106.390 ronPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Ordinul de plata in contul Spitalului Judetean Brail: RO 49 TREZ 1515006XXX007274, deschis la Trezoreria Municipiului Braila. CF 4342863.In cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare, aceasta se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la casieria unitatiiIn conformitate cu art. 16(2) din Legea 346/2004, cu modif si completari ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie.In conf cu prev. Art. 278^1, alin 1 din OUG 34/2006, in masura in care Consiliul respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, urmatoarele sume: a) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie, pana la data semnarii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Prezentare formular 12 A , de eligibilitate (neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006)b)Prezentare formular 12 B (neincadrarea la art. 181 / OUG34/2006)c)Prezentare formular 12 C - Declaratie pe proprie raspundere, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006Gheorghe Bunea Stancu-Presedinte Consiliul Judetean Braila-Aproba Lista de investitiiNicu Filote-Secretar al Judetului BrailaEc. Rusu Alina Daniela-Director Executiv Consiliul judetean Braila-Aproba Lista de investitiiManager: Ec. Sin Rodica-Ordonator de crediteDirector financiar-contabil: Ec. Chirita Irina ? aproba fondurile pentru proceduraDirector medical: Dr. Iugulescu Mihail ? coordonator activitate medicala.Sef serv. Tehnic ? Ing. Smochina Eugen ? intocmit Caiet sarciniCoordonator CPCIN ? Dr. Delia Rasnoveanu-Vizat Caiet sarciniSef serviciu APCA - Ec. Petrea Lenuta ? intocmire Documentatie de atribuireCons jur. Gegea Constanta - intocmire Documentatie de atribuireEc. Pascaru Eduard-intocmire Documentatie de atribuired)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordin ANRMAP 314/2010 - Formular nr. 5e)Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.f)Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritorialaofertantul are deschise, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Documentele solicitate vor trebui prezentate si de catre subcontractant si tertul sustinator, avand in vedere ca in cazul subcontractantilor acestia au obligatia depunerii doar a declaratiei privind art. 69^1 din OUG 34/2006, iar in cazul tertului sustinator acesta va depune doar declaratia privind art. 180, art. 181 lit. A), c1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006. 1.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau decatre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul (ele) in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita Fisa de informatii generale intocmita conform Formularului 2, care sa cuprinda si cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se vor prezenta fise distincte de experienta in lucrari de reabilitari constructii, care vor fi insotite de copia contractului, de recomandare din partea beneficiarului respectiv, precum si o copie a procesului verbal de receptie la terminarea proiectului sau a lucrarilor.2. Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de caredispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.3. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului.Pentru calificare se solicita personal de specialitate, astfel: , Cerinte privind personalul: ProiectareProfilurile personalului ce va fi angajat pentru acest contract sunt urmatoarele: Coordonatorul de proiectDiploma de studii Universitare (arhitect, inginer)Proiectant specialitateaArhitect cu drept de semnatura inregistrat OAR (se va prezentaCertificatului de membru OAR)Diploma de studii Universitare de specialitateProiectant specialitateaStructuri (inginer constructor)Diploma de studii Universitare de specialitateProiectant specialitateaInstalatii electriceDiploma de studii Universitare de specialitateAtestat (Autorizatie) conform prevederilor legale pentruProiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE)Proiectant specialitateaInstalatiipentru constructii ( sanitare, termice )Diploma de studii Universitare de specialitate, ExecutieDeclaratii care contin informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului si anume: -sef de santier (se prezinta copia Diplomei de absolvire a unei Facultati de constructii civile);
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate;
- responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate;
- sudori autorizati ISCIR in otel si PE;
- electricieni atestati ANRE pentru executie joasa tensiune;
- instalatori calificati (termice, ventilatie, sanitare);
- fierari betonisti;
- zugravi;
- finisori mase plastice, tamplarie termopan;
- zidari, dulgheri, necalificati; 1.Informatiile privind sistemul demanagement al calitatii - ISO 9001 :2008/ echivalent.2.Informatii privind masurile deprotectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpulindeplinirii contractului ISO 14001 :2005/ echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 09:00