Achizitie publica - Proiectare si executie Centrul Medical de Medicina Hiperbara la Spitalul Clinic "Prof. Dr. Victor Babes"
Detaliu pentru invitatia numarul 339070
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339070/08.11.2012
Denumire contract: Proiectare si executie Centrul Medical de Medicina Hiperbara la Spitalul Clinic "Prof. Dr. Victor Babes"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTICod fiscal: 25502860, Adresa: Str. Stanta Ecaterina, nr. 3, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 213101059, Fax: +40 213101069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stanta Ecaterina, nr. 3, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 050013, telefon: +40 213101059, fax: +40 213101069, SECRETARIAT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stanta Ecaterina, nr. 3, sector 4, Bucuresti, SERVICIUL ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie Centrul Medical de Medicina Hiperbara la Spitalul Clinic "Prof. Dr. Victor Babes"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie Centrul Medical de Medicina Hiperbara la Spitalul Clinic "Prof. Dr. Victor Babes"Valoarea estimata a contractului este: -valoarea estimata a proiectarii - 173.096ron fara TVA-valoarea estimata a executiei - 1.831.610ron fara TVA
II.1.6) CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 004, 706 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 40.034 lei. Garantia de participare se constituie prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. In cazul unei contestatii, in masura in care C.N.S.C o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma conform prevederilor art. 278^1 alin. (1), lit.b) din O.U.G. nr. 34/2006. Suma care va fi retinuta contestatorului din garantia de participare in cazul in care Consiliul respinge contestatia este 5.784, 70 lei, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006, art. 278 indice 1.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 5 % din pretul contractului fara TVA .Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala. Modul de constituire a garantiei de buna executie: retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art.90 alin.(3) din H.G.nr.925/2006 modificat prin H.G. nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, a probata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr.1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2 - Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularIn cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formular nr.17Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora , autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.3 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaOfertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta nr.4 - Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.4In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Deasemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoare: Director General: Ec. Gangura Bogdan MihaiDirector Directie Economica: Ec. Guruianu SorinServiciu Achiztii: Ec. Calinescu Virginia; Ec. Plesan Claudia; ref. Radu Laura;Ing. Apostol Sorin. Cerinta nr.1-Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelorDin Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document .NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr.2-Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular nr 16) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a)Ca inantea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b)Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c)Ca inantea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice straine se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente pe anii 2009, 2010 si 2011., Cerinta nr.2-Informatii privind cifra de afaceri Cerinta minima Media cifrei de afaceri globale pe anii 2009, 2010 si 2011 trebuie sa fie minim de 4.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani. Lista principalelor lucrari similar executate in ultimii 5 ani - Se va prezenta Formularul nr.7., Cerinta nr.2- Prezentarea de informatii privind experienta similara. Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani de catre proiectant a unei experiente similare de 1 contract de servicii proiectare unitate spitaliceasca, de cel putin 150.000 lei(exclusiv TVA). Dovada indeplinirii in ultimii 5 ani de catre ofertant a cel putin o lucrare similara, cu o valoare de minim 1.800.000 lei(exclusiv TVA). Copie a informatiilor relevante din contractele propuse ca experienta similara(parti contractuale, obiect, cantitati fizice, pret, semnaturi); Proces verbal de receptie care sa confirme executarea lucrarilor; recomandare/document constatator din partea beneficiarului., Cerinta nr. 3 -Efectivele medii anuale ale personalului angajat si persersonalului de conducere, in ultimii 3ani;Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului: Pentru proiectare: Manager Contract, Proiectant Coordonator, Arhitect, Inginer de structuri;Pentru executie: Sef santier - Ing. constructii civile si industriale specialitatea constructii, Ing. coordonator lucrari de instalatii-Ing. constructii civile si industriale, specialist instalatii pt. constructii. Responsabil tehnic cu executia - atestat de M.D.R.Tcf. Legii nr. 10/1995. O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii. Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii. Pt specialist in domeniul calitatii se pot prezenta decizii interne privind numirea in aceasta functie; Responsabil protectia muncii autorizat cf. Legii nr. 319/2006; Angajament privind resursele umane., Continuare Cerinta nr 3 - Pentru fiecare membru din personalul propus se vor atasa urmatoarele documente suport de demonstrare a experientei sale similare: C.V.-uri (Formular nr. 11); Copii ale diplomelor, atestatelor, autorizatiilor si certificatelor profesionale obtinute (mentionate in CV); Declaratie de disponibilitate (Formular nr. 10) prin care isi declara disponibilitatea pentru proiect, pe toata durata acestuia; Copii certificate , ,conform cu originalul? ale contractelor de munca sau de colaborare aferente.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal astfel: -Formularul nr. 8.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va completaFormularul nr. 9-Angajament privind resursele umane, ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului le va inlocui cu aprobarea autorit. contract, numai cu pers. avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluare., Cerinta nr. 4 - O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 5 - Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr.1-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii si instalatii, conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent., Cerinta nr.2-Informatii privind masurile de protectie a mediului Se solicita certificarea conform standardului ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: Algoritm de calcul : a) Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda punctajul maxim = 70 p. b) Pentru alt pret ofertat punctajul se acorda astfel : P(n)= (pret minim / pret (n)) X 70 p, unde p(n) = pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Nota: Pretul ofertei reprezinta suma dintre pretul pentru proiectare si pretul pentru executie.
Termenul de predare al proiectului si a documentatiilor pentru obtinerea avizelor necesare obtinerii Autorizatiei de Constructie
15
Descriere: Componenta tehnica: Algoritm de calcul: a) Pentru termenul minim ofertat egal cu 15 zile se acorda punctajul maxim - 15 p. b) Pentru alt termen de predare punctajul se acorda astfel : P(n) = (temen minim/t(n)) X 15 p, unde t(n) reprezinta termenul de predare al ofertantului n. Nota: ?Termenul de predare al proiectului si a documentatiilor pentru obtinerea avizelor necesare obtinerii Autorizatiei de Constructie?se va prezenta in format ?zile?. Ofertele care nu vor prezenta ?Termenul de predare al proiectului si a documentatiilor pentru obtinerea avizelor necesare obtinerii Autorizatiei de Constructie? in format ?zile? nu vor fi punctate. Minim de zile acceptat de AC si pentru care se acorda punctaj este 15 zile Maxim de zile acceptat de AC si pt care se acorda punctaj este 45 zile. Notiunea de zi va avea intelesul de zi calendaristica. Ofertele cu termen de predare mai mare decat 45 zile vor fi descalificate.
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Componenta tehnica: Algoritm de calcul: a) Pentru durata minima ofertata egala cu 5 luni se acorda punctajul maxim 15 p. b) Pentru celelalte oferte punctajul se acorda astfel : P(n) = (Durata minima/durata (n)) X 15p, unde durata (n) reprezinta durata de executie a ofertantului n. Nota: Durata de executie a lucrarilor se va prezenta in format ?luni?. Ofertele care nu vor prezenta durata de executie a lucrarilor in format ?luni? nu vor fi punctate. Minim de luni acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 5 luni. Maxim de luni acceptat de autoritatea contractanta si pentru care se acorda punctaj este de 7 luni. Ofertele care au durata de executie mai mica decat durata minima de executie nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele care au durata de executie mai mare decat durata maxima de executie vor fi declarate oferte neconforme. Punctajul total = Punctaj pret oferta + Punctaj termen de predare + Punctaj durata de executie.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 14:55