Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie covor bituminos DJ 709J km 50+060-53+700, Variasu Mic-Iratosu


Detaliu pentru invitatia numarul 346553
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Arad
Numar invitatie: 346553/13.05.2013
Denumire contract: Proiectare si executie covor bituminos DJ 709J km 50+060-53+700, Variasu Mic-Iratosu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean AradCod fiscal: 3519941, Adresa: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad, Telefon: 0357/731100, Fax: 0357/731287
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Romania, cod postal: 310003, telefon: +40 357731100, fax: +40 357731287, persoana de contact: NADIA RALUCA LUCACI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad, Str.Corneliu Coposu nr.22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie covor bituminos DJ 709J km 50+060-53+700, Variasu Mic-Iratosu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop elaborarea proiectului tehnic, a detaliilor de executie si executarea unui covor bituminos pe DJ 709J km 50+060-53+700, Variasu Mic-Iratosu, din cadrul Programului de cooperare transfrontaliera RO/HU 2007-2013, pentru proiectul ?Construire drum de legatura Dombegyhaz-Variasu Mic?, conform specificatiilor din descrierea generala a lucrarilor, caietelor de sarcini si antemasuratorii, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. Mentionam faptul ca valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0 lei, conform devizului general emis de proiectant. De asemenea, ofertantul, pe baza documentatiei tehnice pentru autorizarea construirii (DTAC), va elabora proiectul tehnic si detaliile de executie. Valoarea estimata fara TVA supusa procedurii de achizitie publica este de 2.177.560 lei, din care serviciile de proiectare: 57.000 lei fara TVA si lucrarile de executie C+M: 2.120.560 lei fara TVA. Durata de executie: 6 luni, din care pentru proiectare 14 zile.
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 177, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 43.500 lei, sa fie irevocabila si se va prezenta in limba romana, pers.straine vor prezenta si tradu.autoriz.Perioada de valab.a garantiei: 90 de zile de la term.limita de dep.a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei. In cazul extinderii per.de valab.a ofertei, per.de valab.a garantiei va fi prelungita in mod coresp.in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de const.(conform art.86 alin.(1)din HG 925/2006), prin virame.in contul Jud.Arad prin CJA, Trez.Mun.Arad nr.RO13TREZ0215006XXX006670?pt.pers. fizice/juridice romane; prin virament in contul Jud. Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Agentia Petru Rares nr.RO03BTRL00201202A17432XX-pt.pers.fizice/juridice straine;prin instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori o soc.de asig.Dovada const.garantiei, dupa caz insotita de decl.de incadrare in categ.IMM vor fi atasate ofertei, intr-un plic separat la vedere. Precizari privind instr.de garantare: va fi prezentat oblig.in original, la deschiderea ofertelor, va fi emis in fav.Judetului Arad, prin CJA, sa faca referire expresa la procedura in cauza;Sa contina in clar denumirea si adresa autoritatii in fav.careia s-a constituit; Sa aiba inscrisa valabil.pt.care a fost const.care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru op.ec.care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prev.la art.86 alin.(4) din HG 925/2006.Trebuie sa prevada posib.retinerii sumei cfm.art.278^1 alin.(1) din OUG 34/2006. Suma ce va fi retinuta este de 21.775, 59 lei.In cazul in care garantia va fi depusa in euro, conversia se va face la cursul leu/euro emis de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba romana, iar persoanele straine vor prezenta si traducerea autorizata. Forma de constituire conform art.90 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie trebuie sa acopere si perioada de garantie acordata lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Formularul nr. 1 Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006). Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 pentru ofertant/toti asociatii ? Formular nr.5;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator ? Formular nr.28. Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulterioare. Toate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modif.si compl.ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (conform art.3 lit.s^2) sunt: Petru-Nicolae IOTCU-presedinte, Cristian-Ioan DRAGAN-administrator public, Romulus-Remus GUTU-vicepresedinte, Adrian-Florin TOLEA-vicepresedinte, Gheorghina-Mirela RIBOVICI-director executiv, Adrian NEDELCIU-director executiv, Cristian-Gheorghe CIRLUGEA-director executiv adjunct, Nadia-Raluca LUCACI-sef serviciu achizitii publice, Liliana-Daniela TURJUC-sef serviciu financiar-contabilitate, Silvana-Daniela LUPU-sef serviciu juridic contencios administrativ, Diana-Otilia PUIA-consilier, Renate-Ecaterina KELEMEN-consilier juridic, Mirela-Leontina STANA-consilier, Aurica-Steluta DUMITRACHESCU-consilier, Lucia-Dorina SARGHI-consilier, Livia DUMITRU-consilier, Pavel ZAHORECZ-sef serviciu administrare drumuri si poduri, Mirela-Liana DANILA-consilier, Doina-Marioara DARAU-consilier, Flavius-Brutus Vlad-consilier, Florian GOILEAN-diriginte de santier, Marcel-Ionut COTOI-diriginte de santier, Gelu-Alin MORGOVAN-consilier, Mia CIUPERCEA-consilier, Gabriela Cornelia CHIRICHEU-director executiv, Luminita Teodora PACURAR-consilier, Simona Silvana HOSU-consilier, Alisa Elena BARBONI-consilier, Tamas Alexandru NAGY-consilier, Delia GHERGHE-consilier, Carmen Cristina JURCA-consilier, Delia Clara HUGEL-consilier, Maria SZOKE-BALABAN-consilier, respectiv consilierii judeteni: Zeno-Catalin ACHIM, Aurel ARDELEAN, Gyorgy BOLONI, Simion BUDIU, Dorina-Rodica CHAMBRE, Valentin COVALIV, Vasilica DAMIAN, Daniel-Sorin DURUS, Dumitru-Florian ENACHIUC, Cristian FEIES, Ioan GLIGOR, Dacian-Alin HARLAU, Simona-Lucia IORGOVAN, Cornel-Stefan LUCACI, Ioan MICLE, Petru MOT, Daniel NEGREA, Mircea-Laurentiu ONEA, Caius-Mihai PARPALA, Cosmin-Nicolae PERETEATCU, Ioan PLAVETI, Garofita POPA, Mircea PURCARU, Gheorghe SABAU, Ioan-Gheorghe SECULI, Marius-Mircea SULINCEAN, Gyorgy SIPOS, Florin-Dan TRIPA, Ion ULICI, Teodor VESA. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: prezentarea Certificatului constatator eliberat de ONRC de pe langa instanta competenta, care sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertei.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul proc.de achizitie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care certificatul constatator ONRC, a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul" se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/copie legalizata. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociatie/tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani nu mai mica decat: 2.000.000 lei. In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM cfm.Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM, acesta beneficiaza de reduceri cu 50% pt. criteriile legate de cifra de afaceri, cerute in achizitiile publice. Se va completa Formularul nr.3 Fisa de ?Informatii generale?, In functie de informatiile si documentele disponibile operatorii economici vor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra de afaceri globala. Convertirea in lei si euro, pentru ofert.romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1euro=4, 2379 lei, Anul 2012:4, 4560. Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din cei 3 ani cifra de afaceri se va lua in considerare conform documentelor disponibile., NOTA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care pentru un ofertant exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator.In cazul unei oferte individuale care beneficiaza de sustinere, conditia privind cifra de afaceri trebuie indeplinita ori de ofertant ori de tertul sustinator.In cazul unei oferte individuale/comuna care beneficiaza, dupa caz, de subcontractare si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri nu se considera indeplinita de catre subcontractant, ci doar de catre ofertant, membrii asocierii sau tert sustinator, dupa caz;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) a executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. Ofertantul va prezenta maxim 2 contracte de lucrari din care sa rezulte ca in ultimii 5 ani, a executat lucrari similare cu cele supuse achizitiei, cu valoare cumulata de cel putin 1.500.000 lei, fara TVA. Se vor completa: Formular 8 lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Formular 9 Experienta similara (va fi insotit de certificari de buna executie (prezentarea oricaror certificate/documente care sa confirme executia lucrarii) pentru cele mai importante lucrari., Certificarile/ documentele vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv: Anul 2008:3, 6827;Anul 2009:1 euro= 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei;Anul 2011:1euro=4, 2379 lei; Anul 2012:4, 4560., Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) a prestat servicii similare celor supuse achizitiei, prin prezentarea de certificate/ documente din care sa reiasa prestarea serviciilor similare. Se va completa: Formular 7 lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Convertirea in lei si euro, pentru ofert.romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1euro=4, 2379 lei, Anul 2012:4, 4560., Cerinta de calif.pt ofertant/toti asociatii/ tert sustinator: Pentru serviciile de proiectare ofertantul va prezenta cel putin informatii referitoare la: un inginer proiectant de drumuri. Pentru lucrari ofertantul va prezenta cel putin urmatoarele informatii referitoare la: - sef de santier in specialitatea CFDP cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz; - inginer constructor in specialitatea CFDP cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz, - personalul tehnic responsabil cu executia (RTE) in domeniul constructiilor de drumuri, poduri, dupa caz; - personalul responsabil cu asigurarea calitatii (CQ - controlor de calitate); Se solicita persoane diferite pentru RTE, seful de santier si inginerul constructor. Se vor completa Form.11, Form.12, Form.13., Pentru persoanele indicate de ofertant pentru prestarea serviciilor, respectiv executia lucrarilor se vor prezenta: Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioada in cadrul acestui contract (Formular nr.14), Copii ale contractelor de munca sau alte contracte de prestari servicii incheiate anterior datei limita de depunere a ofertelor, Diplome care atesta specializarea personalului, Autorizatii/certificate de atestare profesionala specifice domeniului serviciilor prestate si lucrarilor care se vor executa. Toate autorizarile/ legitimatiile/ certificarile trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinere/ subcontractare, cerinta privind solicitarea resurselor umane, resurselor tehnice si profesionale se considera indeplinita atat prin cumulul resurselor tuturor membrilor asociati, cat si prin cumulul resurselor membrilor asociati cu ale tertului sustinator, resursele subcontractantilor luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.Tertul poate sustine un operator economic prin punerea la dispozitie a resurselor umane/tehnice autorizate cu care se va realiza ulterior partea din contract pentru care aceste autorizari se impun., Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociere/ tert sustinator: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in termenul declarat prin oferta sa pentru prestarea serviciilor, respectiv pentru executarea lucrarilor. Se va completa Formularul nr.15., Ofertantul va prezenta informatii privind masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari. Se va completa Formularul 16 - declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului; Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Se va prezenta sistemul de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) sau echivalent, similar cu obiectului prezentei achizitii. Valabilitate certificatului se va raporta la data limita de depunere a ofertei., Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii. Valabilitate certificatului se va raporta la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., e-mail, posta (cheltuielile postale cad in sarcina operatorilor economici)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul de Cooperare Transfrontaliera HU-RO 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2013 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer