Achizitie publica - Proiectare si executie ?Creare si modernizare infrastructura fizica de baza si servicii de baza pentru populatia rurala Comuna Catcau, jud. Cluj?
Detaliu pentru invitatia numarul 353638
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353638/10.09.2013
Denumire contract: Proiectare si executie ?Creare si modernizare infrastructura fizica de baza si servicii de baza pentru populatia rurala Comuna Catcau, jud. Cluj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CATCAUCod fiscal: 4378808, Adresa: CATCAU nr.100, Catcau, Telefon: +40 0264225301, Fax: +40 0264225301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CATCAU nr.100, Catcau, Romania, cod postal: 407180, telefon: +40 0264225101, fax: +40 0264225301, persoana de contact: MARIA MURESAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CATCAU nr.100, Catcau, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ?Creare si modernizare infrastructura fizica de baza si servicii de baza pentru populatia rurala Comuna Catcau, jud. Cluj?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 Canalizare in localitatile Catcausi Salisca si statie de epurareValoare estimata proiectare (lei fara TVA): 72.119, 00Valoare estimata execu?ie lucrari (lei fara TVA): 4.047.090, 00Cheltuieli diverse ?i neprevazute (lei fara TVA): 211.810, 00Valoare estimata lot (lei fara TVA): 4.331.019, 00Procent cheltuieli diverse ?i neprevazute lot (%): 5, 14Lot 2 Modernizare strazi in localitatea Ca?cauValoare estimata proiectare (lei fara TVA): 77.243, 00Valoare estimata execu?ie lucrari (lei fara TVA): 4.688.054, 00Cheltuieli diverse ?i neprevazute (lei fara TVA): 268.554, 00Valoare estimata lot (lei fara TVA): 5.033.851, 00Procent cheltuieli diverse ?i neprevazute lot (%): 5, 64Lot 3 Infiin?are centru de asisten?a pentru copii dupa programul ?colar in localitatea Ca?cauValoare estimata proiectare (lei fara TVA): 5.500, 00Valoare estimata execu?ie lucrari (lei fara TVA): 274.585, 00Cheltuieli diverse ?i neprevazute (lei fara TVA): 15.571, 00Valoare estimata lot (lei fara TVA): 295.656, 00Procent cheltuieli diverse ?i neprevazute lot (%): 5, 56
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 660, 526 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1:82.000 lei, Lot 2:95.000 lei, Lot 3:5.600 lei.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, oricare din modalitatile de constituire prevazute la art.86 din HG 925/2006. Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in valuta, contravaloarea sumelor fiind calculata la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Facilitate IMM: 50%. Garantia de participare se va retine in cazurile si cuantumul stipulate de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 si, respectiv, art. 87 din HG 925/2006. Cont IBAN pentru constituire garantie de participare: RO73TREZ2175006XXX001198 deschis la Trezoreria Dej.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA. Modalitatea de constituire: prin oricare din mijloacele prevazute la art. 90 din HG 925/2006. Perioada garantiei de buna-executie va fi de minim 24 de luni de la recep?ia la terminarea lucrarilor. Eliberarea garan?iei de buna execu?ie se va face in condi?iile art. art. 92 alin. 4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Completarea Anexei nr. 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Persoane cu functie de decizie: Primar: MURESAN CALIN; Secretar: MURESAN MARIA; Viza control financiar preventiv: DAN MARIA; Viza de legalitate acte: MURESAN MARIA; Responsabil achizitii publice: ONOFREI CRISTINA; Membrii comisie de evaluare: BALINT IOAN, MURESAN MARIA, RETEGAN GHEORGHE, ONOFREI CRISTINA; Consilieri locali: BALINT IOAN (viceprimar), DOBOS VASILE, STRETEA LUCIAN VOICU, MURESAN VASILE, BODEA VASILE MAFTEI, HASMASAN VASILE NICOLAE, MOLDOVAN DANUT, MAGUREAN GHEORGHE, MEZEI GHEORGHE, FALCUSAN RADU DORIN, VALEANVASILE RADU)2. Completarea Anexei nr. 2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Completarea Anexei nr. 10A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA4. Completarea Anexei nr. 10B DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 1815. Prezentarea de certificate de atestare fiscala din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat si, respectiv, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele6. Completarea Anexei nr. 9 DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA 1. Pentru Loturile 1, 2 si 3: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie conforma cu originalul, copie legalizata sau original. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN autorizate ale ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.2. Pentru Loturile 1 si 3: Prezentarea Atestatului ANRE necesar pentru indeplinirea obiectului contractului in ceea ce priveste instalatiile electrice descrise in documentatie tehnica, conform Ord. 24 /2007, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul sau copie legalizata. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.3. Pentru Lotul 3: Prezentarea Autorizatiei ISCIR necesare pentru indeplinirea obiectului contractului in ceea ce priveste instalatiile termice descrise in proiectul tehnic, conform Legii 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil ?i Ordinului 130/2011 pentru aprobarea Metodologiei privind autorizarea operatorului responsabil cu supravegherea tehnica a instalatiilor/echipamentelor din domeniul ISCIR - operator RSVTI, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in copie conforma cu originalul sau copie legalizata. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali de cel putin: 8.000.000 lei (lotul 1), 9.000.000 lei (lotul 2) si, respectiv, 500.000 lei (lotul 3). Se va completa Anexa nr. 11 INFORMATII GENERALE. Se vor prezenta bilanturile contabile la datele de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate de organele competente, in copie conforma cu originalul., Cerinta 2: Dovada disponibilitate resurse financiare (cash-flow) - Se vor prezenta: 1. cash-flow corelat cu oferta depusa, graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat si cu resursele financiare proprii;2. documente edificatoare din care sa rezulte ca la momentul semnarii contractului de achizitie publica ofertantul va avea capacitatea financiara pentru sustinerea contractului pe o durata de 3 luni sub forma de documente emise de institutii bancare, legal angajante pentru emitent, prin care operatorul economic sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, care sa poata fi folosite pentru indeplinirea contractului (ex.: linii de credit confirmate de banci) in valoare de cel putin :1.000.000 lei (lotul 1), 1.150.000 lei (lotul 2) si, respectiv, 68.000 lei (lotul 3)., Observatie: Ofertantul poate beneficia de sustinere in conditiile art. 186 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Experienta similaraLotul 1: Ofertantul trebuie sa faca dovadaprestarii unor servicii similare prin prezentarea unui contract avand ca obiect proiectarea unei retele de canalizare cu o lungime de minim 13 km si a unui contract avand ca obiect proiectarea unei statii de epurare cu o capacitate de minim 2000 PE (populatie echivalenta), indeplinite in ultimii 3 ani si executarii unor lucrari similare prin prezentarea unui contract avand ca obiect executia unei retele de canalizare cu o lungime de minim 13 km si a unui contract avand ca obiect executia unei statii de epurare cu o capacitate de minim 2000 PE (populatie echivalenta), indeplinite in ultimii 5 ani.Dat fiind specificul contractului, se accepta si prezentarea de contracte care sa indeplineasca cumulativ doua, trei sau toate patru conditiile de mai sus (s.n. contracte in sistem proiectare si executie, contracte avand ca obiect atat retea de canalizare cat si statie de epurare).Lotul 2: Ofertantul trebuie sa faca dovadaprestarii unor servicii similare prin prezentarea unui contract avand ca obiect proiectarea de drumuri in valoare de minim 70.000 lei fara TVA, indeplinit in ultimii 3 ani si executarii unor lucrari similare prin prezentarea unui contract avand ca obiect executia de lucrari de drumuri in valoare de minim 4.000.000 lei fara TVA, indeplinit in ultimii 5 ani.Dat fiind specificul contractului, se accepta si prezentarea unui singur contract in sistem proiectare si executie (design&build) care sa indeplineasca cumulativ conditiile de mai sus.Lotul 3: Ofertantul trebuie sa faca dovadaprestarii unor servicii similare prin prezentarea unui contract avand ca obiect proiectarea de constructii civile in valoare de minim 5.000 lei fara TVA, indeplinit in ultimii 3 ani si executarii unor lucrari similare prin prezentarea unui contract avand ca obiect executia de lucrari de constructii civile in valoare de minim 200.000 lei fara TVA, indeplinit in ultimii 5 ani.Dat fiind specificul contractului, se accepta si prezentarea unui singur contract in sistem proiectare si executie (design&build) care sa indeplineasca cumulativ conditiile de mai sus., Cerinta 1 (continuare): Se vor completa: Anexa nr. 16 Declaratie privind lista principalelor LUCRARIEXECUTATE si Anexa nr. 15 Declaratie privind LISTA PRINCIPALELOR PRESTARI DE SERVICII . Se vor prezenta, in copie conforma cu originalul, certificari de buna executie. Prin sintagma , ,certificari de buna executie" autoritatea contractanta nu limiteaza tipul de document prin care ofertantii demonstreazaindeplinirea cerintelor legate de indicarea beneficiarilor, a valorilor, perioadei, locul executiei si ducerea la bun sfarsit a lucrarilor, lasandu-se la latitudinea acestora modalitatea de confirmare a informatiilor (prin unul sau mai multe documente cu rol de certificare)., Cerinta 2: Dotari tehnice minime necesare pentru executarea lucrarilor: Lotul 1: - excavator- cilindru compactor- mai compactor- motocompresor- motopompa- autobasculanta- autobetoniera- statie de preparare a betoanelorLotul 2: - autogreder- cilindru compactor- repartizator asfalt- buldoexcavator- autobasculanta- autobetoniera- reciclator - utilaj specializat care sa asigure in acelasi timp frezarea, malaxarea, dozarea controlata a apei pentru compactare si asternerea in strat uniform a amestecului rezultat- distribuitor de ciment- statie de preparare a mixturilor asfaltice- statie de preparare emulsie bituminoasa- statie de preparare a betoanelorLotul 3: - schela- excavator- mai compactor- macara- autobetoniera- statie de preparare a betoanelorSe va completa Anexa nr. 13 DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Pentru toate utilajele prezentate, se solicita dovedirea provenientei acestora., Cerinta 3: Echipa de proiectSe va completa Anexa nr. 14 Decl efectiv mediu anual al pers angajat si alcadrelor de conducere.Lotul 1: a) 1 inginer proiectant instala?ii in construc?ii/construc?ii edilitare/construc?ii hidrotehnice: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?instala?ii in construc?ii/construc?ii edilitare/construc?ii hidrotehnice?;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).b) 1 specialist autorizat ANRE pentru proiectare instala?ii electrice: Cerin?e minime obligatorii: - copie legitima?ie ANRE, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului ANRE nr.11/2013;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).c) 1 RTE instala?ii (domeniul IX): Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu execu?ia, inso?it de legitima?ie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).d) 1 RTE instala?ii electrice: Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu execu?ia, inso?it de legitima?ie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).e) 1 inginer instala?ii in construc?ii/construc?ii edilitare/construc?ii hidrotehnice (?ef de ?antier): Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?instala?ii in construc?ii/construc?ii edilitare/construc?ii hidrotehnice?;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).f) 1 specialist autorizat ANRE pentru execu?ie instala?ii electrice: Cerin?e minime obligatorii: - copie legitima?ie ANRE, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului ANRE nr.11/2013;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).g) 1 responsabil cu calitatea instala?ii: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie decizie interna de numire ca responsabil cu calitatea pentru domeniul instala?ii, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).h) 1 coordonator SSM: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire curs coordonator SSM acreditat CNFPA/ANC, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).i) 1 topograf autorizat: - copie autorizatie de topograf, eliberata de ANCPI, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).j) 1 manager de proiect: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire curs Manager de proiect acreditat CNFPA/ANC, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate)., Cerinta 3 (continuare)Lotul 2: a) 1 inginer proiectant drumuri ?i poduri: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?cai ferate, drumuri ?i poduri?;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).b) 1 RTE drumuri (domeniul II.1): Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu execu?ia, inso?it de legitima?ie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).c) 1 inginer drumuri ?i poduri (?ef de ?antier): Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?cai ferate, drumuri ?i poduri?;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).d) 1 responsabil cu calitatea drumuri: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie decizie interna de numire ca responsabil cu calitatea pentru domeniul drumuri, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).e) 1 coordonator SSM: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire curs coordonator SSM acreditat CNFPA/ANC, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).f) 1 topograf autorizat: - copie autorizatie de topograf, eliberata de ANCPI, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).g) 1 manager de proiect: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire curs Manager de proiect acreditat CNFPA/ANC, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate)., Cerinta 3 (continuare)Lotul 3: a) 1 Arhitect: Cerin?e minime obligatorii: - copie diploma de absolvire studii superioare inspecializarea ?arhitectura?;
- copie legitima?ie membru al Ordinului Arhitec?ilor din Romania (OAR), valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).b) 1 inginer proiectant construc?ii civile: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?constructii civile, industriale si agricole?;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).c) 1 inginer proiectant instala?ii in construc?ii: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?instala?ii in construc?ii?;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).d) 1 specialist autorizat ANRE pentru proiectare instala?ii electrice: Cerin?e minime obligatorii: - copie legitima?ie ANRE, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului ANRE nr.11/2013;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).e) 1 RTE construc?ii civile (domeniul I): Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu execu?ia, inso?it de legitima?ie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).f) 1 RTE instala?ii electrice: Cerin?e minime obligatorii: - copie certificat de atestare ca responsabil tehnic cu execu?ia, inso?it de legitima?ie valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in construc?ii;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).g) 1 inginer constructor (?ef de ?antier): Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire studii superioare in domeniul tehnic, specializarea ?constructii civile, industriale si agricole?;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).h) 1 specialist autorizat ANRE pentru execu?ie instala?ii electrice: Cerin?e minime obligatorii: - copie legitima?ie ANRE, valabila la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului ANRE nr.11/2013;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr.62 - Declara?ie de disponibilitate).i) 1 responsabil cu calitatea construc?ii civile: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie decizie interna de numire ca responsabil cu calitatea pentru domeniul ?constructii civile?, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).j) 1 coordonator SSM: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire curs coordonator SSM acreditat CNFPA/ANC, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).k) 1 topograf autorizat: - copie autorizatie de topograf, eliberata de ANCPI, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate).l) 1 manager de proiect: Cerin?e minime obligatorii: - CV completat in format european datat ?i semnat;
- copie diploma de absolvire curs Manager de proiect acreditat CNFPA/ANC, valabila la data limita de depunere a ofertelor;
- declara?ie de disponibilitate (Anexa nr. 62 - Declara?ie de disponibilitate)., Observatie: Ofertantul poate beneficia de sustinere in conditiile art. 190 din OUG 34/2006. Cerinta 1 (lot 1, 2 si 3)Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada devalabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2 (lot 1, 2 si 3)Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul obiectului contractului.Prezentare copie conforma cu originalul dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
10
Descriere: Termen de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 15:32