Achizitie publica - Proiectare si executie cuptor de incinerare la Crematoriul V. Barzesti
Detaliu pentru invitatia numarul 337716
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337716/18.10.2012
Denumire contract: Proiectare si executie cuptor de incinerare la Crematoriul V. Barzesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane BucurestiCod fiscal: 9791650, Adresa: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 6363571/30, Fax: +40 3344254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii funerare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie cuptor de incinerare la Crematoriul V. Barzesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuirea cuptorului 3 cu un cuptor cu filtre care sa corespunda normelor in vigoare de protectie a mediului - executia proiectului tehnic (inclusiv obtinerea acordurilor, avizelor si a Autorizatiei de Construire), a detaliilor de executie, si executia efectiva a cuptorului, care cuprinde in linii mari: lucrari de zidarie, instalatie de combustie, instalatie de alimentare cu gaz metan, instalatie evacuare gaze arse, instalatie de filtrare a gazelor arse.
II.1.6) CPV: 45215300-0 - Lucrari de constructii de crematoriu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 962, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 99 000 lei - Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei Mod de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO48TREZ7045006XXX000166, Trezoreria Sector 4, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, sau prin depunerea in numerar la casierie.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual incategoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006,
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului - prin retineri succesive in conformitate cu prevederile art 90 alin 3 HG 925/2006 modoficat prin Hotararea 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnatde catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal alofertantului (formular nr.3);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.5)-Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului. Observatie: Vor depune declaratia pe proprieraspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantiiasociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatiicontractante: 1. Bogdan Peter Tanase- Director 2. Calen Elena - sef serv Financiar Contab 3. Mihail Badea - Sef Serv A A T4. Patescu Nicolae - Consilier Juridic 5. Ene Camelia - insp. specialitate 6. Iliescu Marioara - insp sp.7. Bagu Mihai ? imsp. sp. 8. Membrii consiliului General al Municipiului Bucuresti care au aprobat HCGMB nr. 66 din 23.03.2012, respectiv: Bacain?an Irimie Gabriel;Chiri? Mariana; Cosma Roxana Maria; Cruceanu Elena;Deaconescu Cristinel; Gaf-Deac Ioan; Gorodea Tiberiu Silviu Ioan; Ilie Petre; Iovici Victor Teodor; Iva?cu Tiberiu; Mihailovici Virginia; Murg Calin; Neagu Mihai; Neme? Carmen Ionela; Parvu Cosmin Gabriel; Popa Grigore Ioan; Pop Romeo Teodor; Prioteasa Doru; Raicu Mircea Cristian; Radoi Silviu George; Raileanu Marius Nicolae; Stan Nicu?or; Toma Veronica; Tudor Popescu Cristian; ?ica Hora?iu Florin; Untaru Virgil; Vladan Florin Lauren?iu; Voicu Mihai;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formularnr.1);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.2);
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale - Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.- Imputernicire data de asociati liderului de asociere, Formular 14; - Declaratie privind subcontractantii, Formular 12; - Declaratie privindincadrarea ofertantului in categoria IMM, Formular 15 1. Prezentarea Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006. Persoanele juridice straine (ofertant unic sau in asociere) vor prezenta documente emise in tara de origine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind asigurarile de risc professional. Ofertantul va prezenta doar pentru partea de contract care priveste serviciile de proiectare, o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca, in cazul in care va fi declarat castigator, va incheia o polita cu privire la asigurarea riscului profesional si pe care o va prezenta in max. 5 zile de la semnareacontractului, Media Cifrei de Afaceri globale a ofertantului din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, trebuie sa fie de minim 9 900 000 lei. Rezultatul exercitiilor financiare din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011), in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor., Fisa de informatii generale se va completa Formularul 6, Informatii privind TERTII SUSTINTORI (daca este cazul)Conf art 186 alin 2 - In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Informatii privind asociatiiAsocierile formate din persoane fizice si / sau persoane juridice pot prezenta o oferta comuna, cu conditia ca toatepersoanele care participa in asociere sa indeplineasca cerinta de constituire conform legii in tarile lor si toti membrii au semnat un Acord de Asociere, cu numirea unuia dintre ei Lider Se va completa Formularul 2 Cfm. ART 186 ALIN 3 "Atunci cand un grup de operatori economici depuneoferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara aunei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului pentru activitatea de proiectare minim 1 inginer proiectant, specializarea constructii civile (structurist), avand o experienta specifica deminim 3 ani in proiecatre constructii civile. Prin grija ofertantului, personalulde specialitate de mai sus, va prezenta fiecare Formularul 11, un CVcontinand informatii necesare demonstrarii indeplinirii cerintelor minime, ambele documente prezentate in original si semnate, precum si copii lizibilecu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplome, adeverinte, autorizatii, atestate, etc, detinute de persoanele respective si necesare dovediriiindeplinirii cerintelor minime. Se va completa Formularul 10, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului pentru activitatea de proiectare minim 1 inginer topometrist, absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Constructiispecialitatea Geodezie si Cadastru, cu experienta generala de minim 5 aniin specializarea dobandita si cu experienta de minim 3 ani in efectuarea deridicari topo. Prin grija ofertantului, personalul de specialitate de mai sus, vaprezenta fiecare Formularul 11, un CV continand informatii necesaredemonstrarii indeplinirii cerintelor minime, ambele documente prezentate inoriginal si semnate, precum si copii lizibile cu mentiunea ?conform cuoriginalul? dupa diplome, adeverinte, autorizatii, atestate, etc, detinute depersoanele respective si necesare dovedirii indeplinirii cerintelor minime. Seva completa Formularul 10, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului pentru activitatea de executie a lucrarilor minim 1 inginer sefsantier specializarea constructii civile avand o experienta specifica deminim 2 ani in functia de sef santier. Prin grija ofertantului, personalul despecialitate de mai sus, va prezenta fiecare Formularul 11, un CVcontinand informatii necesare demonstrarii indeplinirii cerintelor minime, ambele documente prezentate in original si semnate, precum si copii lizibilecu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplome, adeverinte, autorizatii, atestate, etc, detinute de persoanele respective si necesare dovediriiindeplinirii cerintelor minime. Se va completa Formularul 10, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului pentru activitatea de executie a lucrarilor minim 1 inginerspecializarea constructii civile, ca ?Responsabil cu controlul tehnic decalitate in constructii ( CQ ) cu decizie de numire valabila la data deschideriiofertelor. Prin grija ofertantului, personalul de specialitate de mai sus, vaprezenta fiecare Formularul 11, un CV continand informatii necesaredemonstrarii indeplinirii cerintelor minime, ambele documente prezentate inoriginal si semnate, precum si copii lizibile cu mentiunea ?conform cuoriginalul? dupa diplome, adeverinte, autorizatii, atestate, etc, detinute depersoanele respective si necesare dovedirii indeplinirii cerintelor minime. Seva completa Formularul 10, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului pentru activitatea de executie a lucrarilor minim 1 inginerspecializarea constructii civile autorizat la data deschiderii ofertelor ca?Responsabil tehnic cu executia ( RTE ). Prin grija ofertantului, personalulde specialitate de mai sus, va prezenta fiecare Formularul 11, un CVcontinand informatii necesare demonstrarii indeplinirii cerintelor minime, ambele documente prezentate in original si semnate, precum si copii lizibilecu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplome, adeverinte, autorizatii, atestate, etc, detinute de persoanele respective si necesare dovediriiindeplinirii cerintelor minime.Se va completa Formularul 10, Ofertantul este obligat sa demonstreze ca poate pune la dispozitia derulariicontractului, prin acte de proprietate, ctr. inchiriere sau alte documente, pentru activitatea de executie a lucrarilor minim: Automacarale ? 1 buc; Excavatoare ?1 buc; Sapatoare in spatii limitate(mini excavatoare) ? 1 buc; Incarcatoare frontale ? 1 buc; Aparate desudura PEHD ? 2 buc; pick hummer ? 1 buc; autobasculanta ? 1 buc-Pentru echipamente se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? dupa contractele (documentele de punere la dispozitie); -Pentruutilajele de transport se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul? dovada inspectiei tehnice periodice si trebuie sa fie in termende valabilitate potrivit dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 81/2000 privindcertificarea incadrarii vehiculelor rutiere inmatriculate, Prezentarea a cel putin unui contract, de natura si complexitatea celui supusprocedurii in copie derulat in ultimii 3 ani (2009- 2012), din care sa rezulteca operatorul economic a dus la bun sfarsit (cfm art 13 din Ord ANRMAP509/2011) servicii de proiectare constructii civile cu valoare deminim 80 000 lei pentru proiectare. Dovada indeplinirii acestei experientesimilare, se face in mod obligatoriu cu prezentarea de copii dupacontracte, procese verbale si recomandari din partea Beneficiarilor.Prestarea se confirma prin prezentarea unor certificate /documente, incopie, emise de beneficiar. se va prezenta Formularul 7, Informatii privind tertii sustinatori tehnici- DACA E CAZUL. Cfm. art 190OUG 34/2006 In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreazacapacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, inconformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acestaare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat informa autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitiacandidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., ,Informatii privind subcontractantii - DACA ESTE CAZUL In cazul in careparti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca deunul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa lesubcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, Informatii privind partile din contract care sunt indeplinite de asociati - DACAESTE CAZUL In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuittrebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatoruleconomic (asocierea)are obligatia de a preciza partea/partile din contract pecare acesta urmeaza sa le execute fiecare asociat, Prezentarea a cel putin unui contract, de natura si complexitatea celui supusprocedurii in copie derulat in ultimii 5 ani (2007 - 2012) , din care sa rezulteca operatorul economic a dus la bun sfarsit (cfm art 13 din Ord ANRMAP509/2011) lucrari de executie constructii civile cu valoare deminim 4 800 000 lei. Dovada indeplinirii acestei experiente similare, se facein mod obligatoriu cu prezentarea de copii dupa contracte, procese verbale si recomandari din partea Beneficiarilor.Prestarea se confirma prin prezentarea unor certificate /documente, incopie, emise de beneficiar. se va prezenta Formularul 7 Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 9001- sau echivalent, pentruactivitati de lucrari de proiectare in constructii implementat si mentinut.Cerinta trebuie indeplinit de fiecare asociat in parte. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prinprezentarea certificarii sistemului de management al calitatiiofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in careacestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiivalabilela data deschiderii ofertelor., Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 14001- sau echivalent, pentruactivitati de lucrari de proiectare in constructii si mentinut. Cerinta trebuieindeplinit de fiecare asociat in parte.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prinprezentarea certificarii sistemului de management al calitatiiofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in careacestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiivalabilela data deschiderii ofertelor., Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 9001- sau echivalent, pentruactivitati de lucrari in constructii implementat si mentinut. Cerinta trebuieindeplinit de fiecare asociat in parte. Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prinprezentarea certificarii sistemului de management al calitatiiofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in careacestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiivalabilela data deschiderii ofertelor., Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 14001- sau echivalent, pentruactivitati de lucrari in constructii si mentinut. Cerinta trebuie indeplinit defiecare asociat in parte Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prinprezentarea certificarii sistemului de management al calitatiiofertantului sau orice alte probe sau dovezi in masura in careacestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiivalabilela data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - se acorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) = pretul ofertei; Punctaj maxim = 90, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a).Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
durata garantiei oferita lucrarii
10
Descriere: Punctajul pentru ?durata garantiei oferita lucrarii? , se acorda astfel: a) pentru durata de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 60 luni - asa cum a fost ea impusa de proiectant- si nu mai mult de 120 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (10 puncte ); b) pentru alta durata de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (durata n/durata max ) x punctajul maxim alocat. c) pentru o durata de garantie sub 60 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de garantie mai mare de 120 de luni se acorda un punctaj similar duratei de 120 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 15:43