Achizitie publica - Proiectare si executie de lucrari
Detaliu pentru invitatia numarul 259470
UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Cod de identificare fiscala: 4597441
Adresa: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu
Telefon: 0253/211675
Fax: 0253215794
Denumire invitatie: Proiectare si executie de lucrari
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari: Lot 1: Inlocuire invelitoare, ignifugare sarpante la imobil din str. Calea Eroilor, nr. 30Lot 2: Reabilitare termica exterioara cu termosistem la imobil din str. Calea Bucuresti, nr. 75
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 05.07.2010 16:06
Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2010 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Directiei Generale Administrative din str. Unirii, nr. 36, Tg Jiu, judet Gorj
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2010 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Generale Administrative din str. Unirii, nr. 36, Tg Jiu, judet Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 383, 064.52 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl de eligibilitate, Decl privind neincadrarea in preved art 181, Certif constatator, Cert de inregistrare fiscala emis de ORC, Certif de inregistrare emis de DGFP, Inf gen, Exp similara, Contracte - minim 2, Procese verbale de receptie - minim2, Recomandariavizate de ISC- minim 2, Decl privind lista princ lucrari executate, Decl privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, Lista cu resurse umane, Decl prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de standardele de calitate. obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Autorizarea resp tehnic cu executie, Contractul de munca al resp tehnic, CV al resp tehnic, Contractul de munca al sefului punctului de lucru, CV al sefului punctului de lucru, Decl privind utilajele, instalatiile si echipamentele, Decl privind partea subcontractanta- daca e cazul, Acordul de asociere - daca e cazul, Pentru asociati si contractanti - conform documentatiei de atribuire
Se va descarca din Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice