Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului finantat prin PNDR masura 322 ?Prima infiintare a retelei publice de apa, prima infiintare a retelei publice de apa uzata, prima infiintare si dotare a centrului de asistenta dupa programul scolar si


Detaliu pentru invitatia numarul 354922
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TUNARI
Numar invitatie: 354922/22.10.2013
Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectuluifinantat prin PNDR masura 322 ?Prima infiintare a retelei publice de apa, prima infiintare a retelei publice de apa uzata, prima infiintare si dotare a centrului de asistenta dupa programul scolar si conservarea specificului local si mostenirii culturale-festival?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL AL COMUNEI TUNARICod fiscal: 4505618, Adresa: Str.Mihai Eminescu nr.1, Tunari, Telefon: 0212675310, Fax: 0212675300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Mihai Eminescu nr.1, Tunari, Romania, cod postal: 077180, telefon: +40 212675300, fax: +40 212675300, persoana de contact: Primaria Tunari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Tunari, localitatea Tunari, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectuluifinantat prin PNDR masura 322 ?Prima infiintare a retelei publice de apa, prima infiintare a retelei publice de apa uzata, prima infiintare si dotare a centrului de asistenta dupa programul scolar si conservarea specificului local si mostenirii culturale-festival?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serv de proiectare si exec a lucr de constr pentru implem proiectului PNDR??Prima infiintare a retelei publice de apa, prima infiintare a retelei publice de apa uzata, prima infiintare si dotare a centrului de asist dupa progr scolar si conservarea specificului local si mostenirii culturale?festival?.Proc. se va realiza pe loturi astfel: LOT 1?proiectare si exec lucrari pentru act ?Prima infiintare a retelei publice de apa? si ?prima infiinatre a retelei publice de apa uzata? resp: 1)Realiz unui sist de alim cu apa compus din captare(2 foraje cu un debit total de 12.2l/s), inst de clorinare cu hipoclorit pentru dezinfectie, inmagazinare (rezervor de 600 mc), statie de pompare si retea de distrib in lg totala de 7730 ml;2)Realiz unei retele de canalizare form din colectoare inlg de 7345 ml, 188 camine de vizitare, 6 statii de pompare apa uzata si conducte de refulare in lg de 1045 ml, o statie de epurare dimens pt un Qu zi med 583.11 mc/zi.LOT 2?Proiectare si exec lucrari pt act ?Prima infiinatre si dotare a centrului de asistenta dupa programul scolar? prin realiz unei cladiri cu regim de inaltime parter si o supr construita de 453.44 mp.Val totala estim cf deviz gen este de 12000993 lei, fara TVA din care: 1)Lotul 1?11081745, 00 lei fara TVA, din care proiectarea 466.616 lei, fara TVA;2)Lotul 2?919248, 00 lei fara TVA, din care proiectarea 92.572 lei, fara TVA.Nota: In stab val est a serv de proiectare s-au avut in vedere chelt pentru intocmire: PT, detalii de executie, doc nec.pentru obt acordurilor, avizelor si autoriz aferente ob. de investitii si asist tehnica din partea proiectantului in cazul in care aceasta nu intra in tarif proiectarii.In stab val estimate pt executia lucrarilor: ?Pt actiunea ?Prima infiintare a retelei publice de apa? s-au avut in vedere chelt pt: amenajarea terenului, amenajari pt prot mediului si aducerea la starea initiala, asig utilit necesare ob (alim cu en.el, alte tipuri de retele ext), constr si instal, procurarea si montarea echip/utilajelor aferente constr, dotarile PSI si PM, lucrari de constr si instal aferente org. de santier.Val pt. diverse si neprev este zero.?Pt actiunea?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata? s-au avut in vedere chelt pt: amenajarea terenului, amenajari pt prot mediului si aducerea la starea initiala, asig utilit necesare ob (alim cu en.el, alte tipuri de retele exterioare), constr si instalatii, procurarea si montarea echip/utilajelor aferente constr, dotarile PSI si PM, lucr de constr si instal aferente org de santier.Val pt. diverse si neprev este zero.?Pt actiunea ?Prima infiintare si dotare a centrului de asist dupa programul scolar? s-au avut in vedere chelt pt: amenajari pt prot mediului si aducerea la starea initiala, asig utilit necesare obiectivului (alimentare cu en.el, alte tipuri de retele exterioare), constr si instal, lucr de constr si instal aferente org de santier.Val pt. diverse si neprev este zero.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 000, 993 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de: lot 1- 100.000 lei, lot 2 - 9.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. In conditiile art. 278 indice 1 din OUG nr 34/2006 cuantumul ce se va retine din garantia de participare este de: lot 1 ? 8.668 lei, lot 2 ? 4.699 lei..Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul constituirii garantiei in numerar contul de trezorerie este RO57TREZ4215006XXX000284Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la termenul limita deprimire a ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul garantiilor constituite intr-o late moneda decat RON se va lua in considerare cursul de schimb valutar stabilit de BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractconform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute de art. 90 alin. (3) din HG 925/2006. In acest ultim caz, suma initialape care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul fara TVA al contractului.Modelul garantiei de buna executie este prezentat in Formularul nr. 2. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buan executie a contractului in conditiile mai sus mentionate cel mai tarziu in termne de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autortatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din HG nr. 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? din doc prezentate trebuie sa reiasa ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pt persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul, doar pentru punctele a, c1 si d. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contarctanta eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, sau alte doc echivalente). Autoritatea contarctanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata taxelor/impozitelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)/certificat privind plata obligatiilor la bugetul consolidat/certificate privind plata taxelor locale3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ). Documentul va fi prezentat de fiecare asociat daca este cazul.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ). Documentul va fi prezentat si de catre subcontarctanti si terti sustinatori daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar: Cote GrigoreViceprimar: Neacsu AlexandruAdministrator public: Ion MarinSecretar: Tataru DanContabil: Alecu Nicoleta AndreeaConsilieri locali: Niculae Jan, Calmus Ionut Valentin, Dobre Dumitru, Ciocanaru Dumitru, Oprea Marian, Spau Dumitru, Le Page Petre Tudorel, Popa Ionel, Codreanu Coca, Niculae Cristian, Dumitru Andreea, Ganea Gabriel RaduMembrii comisiei de evaluare: Marian Ion, Catalinoiu Anca Monica, Alecu Nicoleta Andreea Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Autoritatea contarctanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de: lot 1 - 22.000.000 lei, lot 2 -1.800.000 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., In cazul ofertantilor din categoria IMM (facan dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prezazute la Legea nr.346/2004) cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat: Pentru Lot.1-Unul sau mai multe contracte avand ca obiect executia de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de canalizare (inclusiv statie de epurare apeuzate) in valoare cumulata de cel putin 7.000.000 lei fara TVA-Unul sau mai multe contracte avand ca obiect executia de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de alimentare cu apa potabila (inclusiv statie de tratare apa) in valoare cumulata de cel putin 3.000.000 lei, Lot. 2-unul sau mai multe contracte avand ca obiect lucrari civile in valoare cumulata de cel putin 800.000 lei fara TVASe va prezenta o Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade executie, beneficiari, indiferente daca acestai din urma sunt beneficairi publici sau clienti privati, precum si documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a prestat: Pentru Lot.1-unul sau mai multe contracte avand ca obiect proiectarea de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de canalizare (inclusiv statie de epurare apeuzate) in valoare cumulata de cel putin 300.000 lei fara TVA, -Unul sau mai multe contracte avand ca obiect proiectarea de lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de alimentare cu apa potabila (inclusiv statie de tratare apa) in valoare cumulata de cel putin 150.000 leiLot. 2-Unul sau mai multe contracte avand ca obiect proiectarea de lucrari civile in valoare cumulata de cel putin 90.000 lei fara TVA.Se va prezenta o Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade executie, beneficiari, indiferente daca acestai din urma sunt beneficairi publici sau clienti privati, precum si documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare., Pt dovediarea exp similare se accepta un singur contract care sa includa ambele componente (proiectare si executie) sau contracte separate.Pentru conversia in RON daca documentele sunt intocmite in alta moneda se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Centrala europeana pentru anul respectiv.Pentru dovedirea experientei similare se va accepata indeplinirea cerintelor si prin prezentaea unui contract care sa cuprinda ameble componente (proiectare si executie) si al carui nivel valoric sa fie egal cu suma celor 2 componente.Se vor prezenta orice doc in vederea indeplinirii cerintei atat timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art. 188 alin. (3) lit.a din OUG nr. 34/2006: lista cu lucrari insotita de certificari de buna executie(cuprinzand beneficiari, valoarea, perioada si locul executie lucrarilor, daca au fost efectuate in conformiatet cu normele profesionale in domeniu, si daca au fost duse la bun sfarsit). Documentele emise in alta limba decat cea roaman vor fi insotite de traducerea autoritzata si legallizata in limba romana., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru perioada de implicare a utilajelor in realizarea contarctului (proprietate, leasing/angajamente de punere la dispozitie sau prin contarcte/conventii de inchiriere) de utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice rezulatet a fi necesar pentru indeplinirea contarctului conform propunerii tehnice prezentate.Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi executia lucrarilor, functie de graficul de executie propus cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic, pentru fiecare obiec de lucrari in parte., Cerinta nr. 3Informatii privind resursele umaneOperatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Lot 1 ?1 Manager de proiect ? studii superioare. Experienta profesionala in contracte/proiecte similarePersonal de specialitate - nivel minim: - 1 sef santier ?inginer constructii hidrotehnice-1 responsabil tehnic cu exc. (RTE) ?domeniul constructii edilitare si degospodarire comunala;
-1 responsabi lcu controlul tehnic de calitate (CQ), cu experienta profesionala in domeniu;1.Coordonator securitate si sanatate in munca- studii superioare. Formarea specifica de Coordonator securitate si sanatate in munca actualizata la fiecare 3 ani, in conformitate cu HG nr. 300/2006, Regulament din 23.03.2007 conf. Art 72 din HG nr. 300/2006.Nota: Vor fi nominalizate persoane cu pregatire solicitata de autoritatea contractanta pentru fiecare din posturile mai sus mentionate si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.2.Manager/auditor al sistemelor de management de mediu, Lot 2 - Lucrari civile: 1.Sef de santier licentiat al unei Facultati de Constructii Civile - diploma inginer. Experienta profesionala in contracte de lucrari pe pozitia de Sef de santier sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect.2. Responsabil Tehnic cu Executia ?persoana nominalizata va fi autorizata conform Ordinului nr.777/2003 al M.L.P.T.L3. Responsabil cu asigurarea Calitatii ? studii superioare.1.Coordonator securitate si sanatate in munca- studii superioare. Formarea specifica de Coordonator securitate si sanatate in munca actualizata la fiecare 3 ani, in conformitate cu HG nr. 300/2006, Regulament din 23.03.2007 conf. Art 72 din HG nr. 300/2006.2.Manager/auditor al sistemelor de management de mediuDeclaratia privind personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de disponibilitate a fost obtinut, pentru indeplinirea contractului, impreuna cu CV-urile expertilor propusi, semnate de catre titulari, datate si insotite de documente suport din care sa rezulte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei de proiect.Ofertantii vor prezenta Formularul nr.10Ofertantul trebuie sa fac dovada ca dispune pentru perioada de executie a contractului de resurse umane rezulatet a fi necesare pentru indeplinirea contarctului conform propunerii tehnice prezentate.Nota: Pt RTE se vor prezenta doar atestatul si decl de diponibilitate/angajament de participare, Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.Nota: Cerintele resursele tehnice/umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de Garantie acordata lucrarilor
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer