Achizitie publica - Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Alimentare cu apa in satul Ponor si introducere retea canalizare si apa in satul Galati, Comuna Pui, Judetul Hunedoara?
Detaliu pentru invitatia numarul 332519
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332519/27.07.2012
Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Alimentare cu apa in satul Ponor si introducere retea canalizare si apa in satul Galati, Comuna Pui, Judetul Hunedoara?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Pui (Consiliul Local)Cod fiscal: 4374059, Adresa: Str.Republicii , Nr. 64, Pui, Telefon: 0254779101, Fax: 0254779234
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Republicii , Nr. 64, Pui, Romania, cod postal: 337345, telefon: +40 254779101, fax: +40 254779234, persoana de contact: Victor Tiberiu Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Pui, Str.Republicii , Nr. 64, Pui, Romania, cod postal: 337345, telefon: +40 254779101, fax: +40 254779234, persoana de contact: Victor Tiberiu Stoica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Alimentare cu apa in satul Ponor si introducere retea canalizare si apa in satul Galati, Comuna Pui, Judetul Hunedoara?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari conform listelor de cantitati anexate documentatiei, intocmire detalii de executie pentru obiectivul ?Alimentare cu apa in satul Ponor si introducere retea canalizare si apa in satul Galati, Comuna Pui, Judetul Hunedoara?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 925, 632 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 78.000 lei. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 7.705, 63 RONGarantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art. 88
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie poate fi dupa caz, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, virament bancar si retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul avand obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratia privind calitate de participant la procedura Formularul 12C, Sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr.2Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 12A Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: Cerinta obligatorieDeclaratiei pe proprie raspundere din partea operatorului economi din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular 12B, Sectiunea Formulare- Prezentarea urmatoarelor documente de confirmare: a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscala, din care sa reiasa obligatiile exigibile a lunii anterioare celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?b). Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile a lunii anterioare celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice straine: Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, inoriginal sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? valabile la data depunerii ofertelor. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, prin completarea Formularului 12B in mod corespunzator.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorieDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 ? Formularul 5, din sectiunea formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. Totodata acest formular trebuie completat de fiecare subcontractant, tert sustinator.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Stoica Victor Tiberiu ? primar, Farcas Paul Emil ? contabil, Galdean Gheorghe Adrian ? Secretar, Radoni Ioan ? inspector UAT, Revitea George Marcian ? inspector achizitii publice, Baluse Violeta Otilia - consilier local, Bucsa Draghici ? consilier local, Creciunesc Doinel ? consilier local, Ciolea Ioan ? consilier local, Ciolea cornel ? consilier local, Danciu Romolus ? consiler local, Iancu Miron ? consiler local, Ionici Vlad ? consiler local, Leja Valentin ? consiler local, Matei Dan ? consiler local, Costa Constantin ? conilier local, Simion Valeriu Petru ? consiler local, Luca Claudiu ? consilier local;Cerinta nr. 5Documente care atesta respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Cerinta minima obligatorie : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul 31, din sectiunea formulare. Cerinta nr. 1Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data depunerii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire.In ceea ce priveste ofertele depuse in asociere, se accepta ca cel putin unul din asociati sa fie autorizat pentru domeniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr.2Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiCerinta obligatorie: Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.- Autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor in domeniul energiei electrice (conform Ordin Presedinte ANRE nr.24/2007) in vederea realizarii bransamentelor la statiile de pompare si la rezervor.- Atestat pentru societatea care va intocmi documentatiile pentru obtinerea avizului si autorizatiei de gospodarire a apelor conform Ordin 1671/2007 emis de Ministerul Mediului si Padurilor.- Atestat pentru societatea care va executa lucrarile la reateaua de alimentare cu apa pentru stingerea incendiilor, conform Legii 307/2006 art. 51 al. 1, cu modificarile si completarile ulterioare, si conform Ordinului MAI nr. 3/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de avizare si autorizare privind securitatea la incendiu si protectia civila a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 36, din 14 ianuarie 2011Documentele precizate mai sus se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul-detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la datalimita de depunere a ofertelor si lucrari similare executate in ultimii 5 anipana la data limita de depunere a ofertelor, Experienta similaraFisa de experienta similara.Nivel minim: PENTRU PROIECTARE SI EXECUTIE RETEA DE CANALOfertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 3, 1 km de retele de canal.PENTRU PROIECTARE SI EXECUTIE RETEA DE APAOfertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 12, 79km de retele de apa si/sau aductiuni de apa.Se vor depune: copii dupa parti relevante ale contractelor (beneficiarul, cantitatea (lungimea), capacitatea, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului., Declaratie privind resursele umane si structura managementului, Personal necesar pentru PROIECTARE - nivel minim: 1. Coordonator proiect (inginer constructor), care sa detina certificat de manager de proiect recunoscut de Ministerul Muncii, 2. Inginer specializarea constructii hidrotehnice, 3. Inginer specializarea geodezie si cadastru, autorizat ANCPI, 4. Devizier studii superioare specializarea constructii;5. Arhitect cu drept de semnatura;6. Inginer specializarea constructii civile;7. Inginer specializarea instalatii in constructii;8. Inginer specializarea instalatii electrice, cu atestat ANRE, 9. Inginer geotehnician10. Coordonator sanatate si securitate in munca cu certificat recunoscut de Ministerul MunciiExpertii de la punctul 1, 2, 4, 6, 7, 9, 10 trebuie sa dovedeasca: exp. gen. de minim de 5 ani, si cel putin un proiect implementat in pozita propusa.Nu se accepta propunerea unor pers. de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. Exceptie asist. tehnica din partea proiectantului, Personal necesar pentru PROIECTARE - nivel minim (continuare)Se vor prezenta urmatoarele documente: - acordul pentru participarea la derularea contractului ? Declaratii de disponibilitate- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare).Pentru personalul propus se vor prezenta documente doveditoare privind relatiile de munca cu ofertantul, contracte de munca sau lista personalului vizata de Inspectoratul Teritorial de Munca., Personal necesarpentru EXECUTIE - nivel minim: 1. sef de santier/coordinator executie inginer constructor;2. specialist lucrari instalatii hidro-edilitare;3. specialist lucrari drumuri;4. specialist lucrari constructii civile;5. inginer instalatii in constructii;6. inginer topograf;7. coordonator sanatate si securitate in munca cu certificat recunoscut de Ministerul Muncii, 8. specialistin ingineria mediului.Persoanele enumerate mai sus trebuie sa indeplineasca urmatoarele: experienta generala de minim de 5 ani si cel putin un proiect implementat in pozita propusa.9. responsabil tehnic cu executia (RTE) - cu execu?ia de retele apa/canal, drumuri, construc?ii civile;10. responsabil cu controlul calitatii (CTC);11. inginer specializarea instalatii electrice, cu atestat ANRE.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Personal necesarpentru EXECUTIE - nivel minim (continuare)Ofertantul va prezenta urmatoarele documente: - acordul pentru participarea la derularea contractului ? Declaratii de disponibilitate- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare).Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare, cu dovedirea experientei specifice.Pentru pers. propus se vor prezenta doc doveditoare privind relatiile de munca cu ofertantul, contracte de munca sau lista personalului vizata de ITM., Declaratiei referitoare la echipamentele tehnice de care dispune op economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contr: Pentru PROIECTARE sunt necesare urm. dotari minime ? echip. pentru listare (format A4, A3), copiere/scanare sau aparat multifunctional (ce indeplineste toate functiile enumerate anterior); calculatoare, Progr de proiectare (CAD sau echivalent) in domeniul licitat, cu licenta; Plotter A0 ?Progr de devize; Progr de editare/calcul: Windows sau echivalent, Word sau echivalent, Excel sau echivalent, cu licenta; Statie totala si terminal GPS pentru masuratori topografice, autoturism.Pentru bunurile enumerate se vor prezenta doc care sa ateste forma de detinere.Se vor prez., in functie de sit specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele doc: rapoarte de inspectie/ITP aflate in ter. de valabilitate, RCA, contr de inchiriere, contr de concesiune, contr de leasing, de colaborare etc, sau prin angajament de punere la dispozitie emis de un tert locator etc., Declaratiei referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (continuare)Pentru EXECUTIE sunt necesare urmatoarele dotari minime - autogreder; buldozer; buldoexcavator; compactor static autopropulsat: compactor pe pneuri, incarcator frontal; autobasculanta; macara minim 10 T precizata in liste cantitati lucrari la pozitia 029 ? cod AUT6753 ? 6 ore de lucru.Se vor prezenta, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: rapoartele de inspectie/ITP aflate in termen de valabilitate, RCA, contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc, sau prin angajament de punere la dispozitie emis de un tert locator etc., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator autorizat gr. II., Informatii privind subcontractantii.Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului esteobligatorie pentru toti asociatii.), Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului esteobligatorie pentru unul dintre asociati)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru cel mai mic pret ofertat se acorda maximul de punctaj. Pentru alt pret ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: P(p) = [Pret(min) / Pret(n)] x 50
Punctaj tehnic: Costul operational total calculat ca si cost operational anual maxim garantat inmultit cu 25
50
Descriere: Pentru cel mai mic cost operational (CO) total ofertat se acorda maximul de punctaj; Pentru alt cost operational ofertat decat cel mai mic se acorda punctaj conform formulei: PCO = [CO(min) / CO(n)] x 50; Costurile de operare garantate trebuie sa fie reale, aplicabile, fundamentate cu piata. Ofertarea unor costuri operationale ireale, nejustificate, nesustenabile din punct de vedere tehnic sau financiar are drept consecinta respingerea ofertei ca neconforma, conform art.36, (2) lit.?b? din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Costurile de operare se vor calcula pe 25 de ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP , de la autoritatea contractanta in baza unei cereri scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 08:31