Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Relocare / remedierea depozitului de deseuri de la Costesti?


Detaliu pentru invitatia numarul 341433
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL ARGES
Numar invitatie: 341433/27.12.2012
Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Relocare / remedierea depozitului de deseuri de la Costesti?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ARGESCod fiscal: 4229512, Adresa: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220075, Fax: +40 248220137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Vasile Milea, Nr.1, Arges, Pitesti, Romania, cod postal: 110035
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Vasile Milea Nr.1, Arges, Pitesti, Romania, etajul IV, camera 180
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Relocare / remedierea depozitului de deseuri de la Costesti?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este de a reloca deseurile din cadrul depozitului neconform de deseuri Costesti la depozitul conform de deseuri din Albota, incluzand toate structurile provizorii necesare pentru desfasurarea santierului, in conformitate cu amenajarea teritoriala si conditiile de construire, executia lucrarilor facandu-se pe baza Proiectului tehnic si detaliilor de executie care vor fi intocmite de Antreprenor.Principalele etape pe care trebuie sa le realizeze Antreprenorul pentru indeplinirea cerintelor sunt: ? Intocmirea documentatiilor pentru obtinerea tuturor avizelor / acordurilor cerute prin Certificatul de urbanism si a Autorizatiei de construire;? Intocmirea proiectului tehnic si a detaliilor de executie in conformitate cu legislatia in vigoare (inclusiv realizarea studiilor geotehnice si topografice);? Relocarea si remedierea depozitului neconform de deseuri;? Predarea amplasamentului.Cod CPV 45000000-7 Lucrari de constructii;Cod CPV 45112360-6 Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2);Cod CPV 45222110-3 Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2);Cod CPV 45262640-9 Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2);Cod CPV 45262320-0Nivelari (Rev.2);Cod CPV 71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2);Cod CPV 71356200-0 Servicii de asistenta tehnica (Rev.2);Cod CPV 90512000-9 Servicii de transport de deseuri menajere.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 319, 289.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 100.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante, comunicat la cererea ofertantului;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 8.091, 93 lei, conform art. 278^1) alin. (1), lit. c) din OUG 34/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. (Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare : -Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 );
-Cazier judiciar al operatorului economic;
-Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 );
-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul local sau echivalent.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Presedinte CJ Arges: Constantin Nicolescu; Consilieri Judeteni: Cocaina Mihai Andrei, Clipici Marian, Bica Danut, Bratu Ion Gabriel, Diaconescu Nicolae Nicusor, Dumitrache Radu, Enache Valentin Viorel, Fulga Marian, Glisca Ion, Jinga Valerian, Lazar Ion ? Cornel, Manu Constantin Dan, Marasoiu Dorin, Mihailescu Vasile, Moise Dumitru, Nicolaescu Marius Florinel, Oprescu Ionela Simona, Paul Luminita, Polexe Constantin, Popa Ion, Postelnicescu Marius Dorel, Prunaru Iulian, Tecau Grigore Florin, Teodorescu Catalin Florin, Tica Manuel, Sandu Elena, Sirbu Gheorghe, Soare Florinel Leonard, Sofianu Narcis Ionut, Stefan Adrian, Stocheci Cristina Mariana, Szakacs Mihai, Velcea Nicolae, Voicu Vasile Dorin, Secretar judet: Raducanu Viorica, Aparat propriu CJ Arges: Ciobanu Alisa, Voicu Constantin, Toteanu Dorian, Florescu Mirela, Gheorghe Aurelian, Sovar Catalin, Dinca Dragos, Dumitrescu George, Molfea Adriana, Bratu Roxana. Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane.Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine.Documente de confirmare: -Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
-Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bonitate/acces la resurseOfertantul trebuie sa demonstreze faptul ca dispune de disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 1.400.000 lei .Modalitatea de indeplinire.Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1.400.000 lei si pentru o perioada de 3 luni., Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de 5.300.000 lei.Documente relevante: Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr.7);bilantul contabil pe ultimii 3 (trei) ani, sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalentePentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru alasocierii., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani maxim 2 contracte care sa aiba ca obiect executarea de lucrari similare cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de minim 5.000.000 lei.Prin formulele ?lucrari executate /duse la bun sfarsit? se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau ? lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau ?lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, (Completare Formular nr.8);
-Experienta similara ca antreprenor (Completare Formular nr. 8A).Cursul leu/valuta avut in vedere pentru calculul echivalentei este cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.-Certificate / documente constatatoare / alte documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme executarea lucrarilor mentionate in contractele prezentate ca experienta similara;
-Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau procesul verbal de receptie la punerea in functiune, semnat de beneficiarul investiei/ Autoritatea Contractanta sau procesul verbal de receptie finala/partiala, semnat de beneficiarul investiei/ Autoritatea Contractanta ori un document echivalent din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor contractuale, semnat sau contrasemnat de beneficiarul investiei/Autoritatea Contractanta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii., Se va completa Formularul nr. 14, - Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante.Sunt solicitate minim urmartoarele dotari: ? Excavatoare ? 4 buc (min 1, 2 mc/cupa)? Incarcator frontal ? 3 buc (min 2 mc/cupa)? Autogreder ? 1 buc? Buldozer ? 4 buc (min 150 CP)? Autobasculante ? 5 buc? Vehicule echipate pentru transport deseuri pe drumuri nationale -15 buc.Ofertantii vor prezenta o lista comuna (in cazul asocierii) cu toate echipamentele propuse pentru implementarea contractului., Lista de echipamente propusa de Ofertant va deveni parte a Contractului de Lucrari, Ofertantul avand obligatiade a pune la dispozitia Proiectului ? echipamentele pe care le declara a fi disponibile pentru contract., Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti responsabili pentru implementarea contractului).Este obligatoriu ca din echipa de proiect sa faca parte cel putin: - Manager de Proiect ? studii superioare, experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-Coordonator proiectare - inginer constructor - participarea la cel putin un proiect similar;
-Inginer mediu - studii geologice/protectia mediului, experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, -Inginer Topometrist/Geodez;
-Responsabil tehnic cu executia (conf Ordin nr. 777/2003 ? pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii?);
-Responsabil SSM, absolvent curs Inspector de specialitate protectia muncii conform Cod COR: 241204 sau echivalent; experienta pe aceeasi pozitie in minim 1 contract;, -Responsabil pentru asigurarea calitatii; - se va prezenta deciziei de numire;
-Sef de Santier ? studii superioare de lunga durata in domeniulconstructiilor, experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Pentru personalul cheie se va prezenta: -angajamentul de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane)., -CV ? conform anexei la Formularul nr. 16;
-diplome, autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile, aflate in termen de valabilitate la data limita depunerii ofertelor, dupa caz.PentruResponsabil Tehnic cu Executia se vor anexa certificatele doveditoare, inclusiv legitimatia cu valabilitate la zi;Ofertantii vor prezenta lista comuna (in cazul asocierii) cu expertii cheie propusi pentru implementarea contractului, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare in cadrul contractului.O persoana nu poate ocupa mai mult de un post in echipa ofertantului!, Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Acordul de asociere (Formular nr. 3A), in originalIn cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul nr. 13 si anexa la Formularul 13), cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea lucrarilor care urmeaza a le executa subcontractantul / subcontractantii;Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Nota: In cazul unei asocieri, formularele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare., In cazul in care candidatulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8B in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o indeplineste., Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o indeplineste.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 27.12.2012 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer