Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Sistem centralizat de canalizare si epurare ape uzate menajere in satul Podari, comuna Podari, jud. Dolj?.


Detaliu pentru invitatia numarul 342018
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PODARI (PRIMARIA PODARI)
Numar invitatie: 342018/24.01.2013
Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Sistem centralizat de canalizare si epurare ape uzate menajere in satul Podari, comuna Podari, jud. Dolj?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PODARI (PRIMARIA PODARI)Cod fiscal: 4553399, Adresa: COMUNA PODARI, Podari, Telefon: 0251339155, Fax: 0251339155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PODARI, Podari, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155, persoana de contact: CONSTANTIN GHEORGHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Podari, Str. Dunarii, nr. 67, jud.Dolj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Sistem centralizat de canalizare si epurare ape uzate menajere in satul Podari, comuna Podari, jud. Dolj?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 655.786, 00 lei.- Retea de canalizare menajera cu o lungime de 9.320m;
- 1 statie de epurare.Lucrarile de proiectare si executie aferente proiectului ?Sistem centralizat de canalizare si epurare ape uzate menajere in satul Podari, comuna Podari, jud. Dolj includ: a)Obtinerea Certificatului de Urbanism;b)Obtinerea tuturor avizelor si autorizatiilor necesare de la toate autoritatile nationale a caror legislatie impune acest lucru si pentru toate fazele de derulare ale contractului;c)Intocmirea Proiectului Tehnic si a tuturor Detaliilor de Executie (inclusiv aprobarea fazelor determinante ale lucrarilor de catre Inspectoratul de Stat in Constructii);d)Intocmirea proiectelor pentru procesul tehnologic pentru toate constructiile si instalatiile aferente;e)Executia lucrarilor si montarea echipamentelor aferente lucrarilor;f)Testarea si punerea in functiune a echipamentelor incepand cu terminarea lucrarilor de executie, pentru o perioada de timp, convenita cu Dirigintele de santier. In timpul acestei perioade, Executantul trebuie in paralel sa desfasoare Programul de Instruire (training) a personalului operatorului;g)Asigurarea perioadei de notificare a defectiunilor, incepand cu data emiterii ?Certificatului de Receptie la Terminarea Lucrarilor?. Pe toata perioada de notificare a defectiunilor, Executantul va avea in vedere mentinerea de personal (1 sau 2 specialisti) cu prezenta discontinua, care sa monitorizeze performantele operationale ale lucrarilor.h)Asistenta tehnica la fata locului pentru rezolvarea tuturor neconformitatilor si neregulilor;
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 482, 182 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 136.000, 00 Lei. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantia de participare din lei in alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire: ?In conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, sau?Ordin de plata in contul RO36 TREZ 2915006XXX012117, deschis la Trezoreria operativa a Municipiului Craiova, CUI 4553399.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 278ยน din O.U.G. 34/2006, suma de 8.242, 64 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004, cu conditia prezentarii documentelor justificative corespunzatoare). Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Se solicita: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic si al administratorului/directorului general, in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/in original/copie legalizata;
- Prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/in original/copie legalizata;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 2? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe solicita: - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie ?conform cu originalul?;
- Prezentarea Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie ?conform cu originalul?;Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta 3? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010;Se solicita: - Prezentarea Formularul nr. 3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta 4? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Se solicita: - Prezentarea Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: ? Gheorghita Constantin ? Primar? Prodileanu Petre ? Viceprimar? Catanescu Mioara ? Secretar? Zaharia Marinela ? ContabilLista consilieri locali: ? Rosca Catalina Cornel ? Consilier local? Dumitru Gheorghe ? Consilier local? Vasilica Genica ? Consilier local? Ionescu Viorel ? Consilier local? Coman Gheorghe ? Consilier local? Tudorascu Valerin ? Consilier local? Mihai Tudor ? Consilier local? Sclipcea Constantin ? Consilier local? Tudor Ion ? Consilier local? Petcu Grigorie ? Consilier local? Balasoiu Constantin ? Consilier local? Trasca Marin ? Consilier local? Stoica Gheorghe ? Consilier local? Jilcu Costica ? Consilier local Cerinta 1Pentru persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii, in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?.Din Certificatul Constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta documentele in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta 2Pentru persoane juridice romane si straine: Prezentarea Autorizatiei de Furnizor Feroviar ? eliberata de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Autoritatea Feroviara Romana (AFER), in conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/2000, privind admiterea tehnica a produselor si/sau serviciilor destinate utilizarii in activitatile de construire, modernizare, intretinere si reparare a infrastructurii feroviare si a materialului rulant, pentru transportul feroviar si cu metroul.Documentul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentat in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente ? copie ?conform cu originalul?.In cazul in care pentru exercitiul financiar 2012, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2012, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie in valoare de minim 13.652.000, 00 lei.- Prezentarea Formularului nr. 5 ? Informatii generale;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3.Sef santierCalificari si abilitati: -Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic;
-Experienta generala de minim 5 ani calculata de la momentul absolvirii studiilor superioare;
-Experienta in executie lucrari de canalizare, statii de epurare, supratraversari /subtraversari cai de comunicatii (ex. rau/parau, cale ferata, drum)., 4.Inginer instalatiiCalificari si abilitati: -Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul instalatiilor pentru constructii;
-Experienta generala de minim 5 ani calculata de la momentul absolvirii studiilor superioare;
-Experienta de minim 3 ani in executia lucrarilor edilitare, Continuare Cerinta nr. 4Personalul propus pentru derularea contractului: 1.Manager de proiect - coordonator de echipa;Calificari si abilitati: -Studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
-Experienta generala de minim 5 ani calculata de la momentul absolvirii studiilor superioare;
-Experienta in coordonare lucrari de executie canalizare/statie de epurare., 2.Inginer proiectantCalificari si abilitati: -Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic;
-Experienta generala de minim 5 ani calculata de la momentul absolvirii studiilor superioare;
-Experienta in proiectare sistem de canalizare si statie de epurare (SF/PT/DDE)., 7.Responsabil calitateCalificari si abilitati: -Studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
-Experienta generala de minim 5 ani calculata de la momentul absolvirii studiilor superioare;
-Experienta in calitate de Responsabil calitate in cel putin un proiect avand ca obiect executie lucrari edilitare., Pentru fiecare dintre expertii propusi pentru derularea contractului se vor prezenta: - Formularul nr. 11 ? Curriculum Vitae pentru personalul de conducere, precum si pentru personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica;
- Formularul nr. 12 ? Angajament de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre expertii propusi;
- copii ale diplomelor de studii, autorizatiilor si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;
- copii ?conform cu originalul? ale contractelor de munca/contractelor de prestari servicii (daca este cazul), 5.Inginer instalatii electriceCalificari si abilitati: -Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic;
-Atestat ANRE, tip B (executie), valabil la data limta de depunere a ofertelor., 6.Responsabil Tehnic cu ExecutiaCalificari si abilitati: -Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul tehnic;
-Atestat profesional eliberat de MDRT in baza Legii 10/1995, pentru domeniul constructii edilitare, valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similaraProiectare: Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 aniExecutie: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Informatii privind experienta similaraa) Proiectare: Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract/certificat/document/proces verbal de receptie de proiectare, prestat in ultimii 3 ani, care a avut ca obiect servicii de proiectare retea de canalizare cu o lungime de cel putin 9 km si o statie de epurare (SF/PT/DDE); Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea: -a cel putin un contract / certificat / document /proces verbal de receptie de proiectare, prestat in ultimii 3 ani, care a avut ca obiect servicii de proiectare retea de canalizare cu o lungime de cel putin 9 km (SF/PT/DDE) si-a cel putin un contract / certificat / document /proces verbal de receptie de proiectare, prestat in ultimii 3 ani, care a avut ca obiect servicii de proiectare statie de epurare (SF/PT/DDE), Cerinta nr. 3Informatii privind capacitatea tehnica-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: Nivel minim pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchiriere) sau un angajament de punere la dispozitie a urmatoarelor echipamente: Autobasculante, Excavatoare /Buldoexcavatoare, Automacara, Mai mecanic, Instalatie de foraj (orizontal)., Cerinta nr. 4Informatii privind capacitatea profesionalaSe vor prezenta: - Formularul nr. 8 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Formularul nr. 9 ? Lista personalului cheie propus pentru realizarea contractului;
- Formularul nr. 13 ? Angajamentul ofertantului conform caruia, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru realizarea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei;, Continuare Cerinta nr. 2Informatii privind experienta similarab) Executie: Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract/certificat/document/proces verbal de receptie de executie lucrari, executat in ultimii 5 ani, care a avut ca obiect executie lucrari pentru un sistem centralizat de canalizare / retea de canalizare cu o lungime de cel putin 9 km si o statie de epurare; Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea: -a cel putin un contract / certificat / document /proces verbal de receptie de executie lucrari, executat in ultimii 5 ani, care a avut ca obiect executie lucrari pentru un sistem centralizat de canalizare / retea de canalizare cu o lungime de cel putin 9 km si-a cel putin un contract / certificat / document /proces verbal de receptie de executie lucrari, executat in ultimii 5 ani, care a avut ca obiect executie lucrari pentru o statie de epurare., Continuare Cerinta nr. 2Informatii privind experienta similaraCerinta privind experienta similara poate fi demonstrata si prin prezentarea unui contract/certificat/document/proces verbal de receptie pentru proiectare (SF/PT/DDE) si executie lucrari care a avut ca obiect retea de canalizare cu o lungime de cel putin 9 km si o statie de epurare. Cerinta se considera indeplinita si prin prezentarea: -a cel putin un contract / certificat / document /proces verbal de receptie pentru proiectare (SF/PT/DDE) si executie lucrari care a avut ca obiect retea de canalizare cu o lungime de cel putin 9 km si-a cel putin un contract / certificat / document /proces verbal de receptie pentru proiectare (SF/PT/DDE) si executie lucrari care a avut ca obiect o statie de epurare. Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer