Achizitie publica - Proiectare si Executie de lucrari aferente proiectului ?ASFALTARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA OLANU, JUDETUL VALCEA?
Detaliu pentru invitatia numarul 342952
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342952/21.02.2013
Denumire contract: Proiectare si Executie de lucrari aferente proiectului ?ASFALTARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA OLANU, JUDETUL VALCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI OLANUCod fiscal: 2573969, Adresa: COMUNA OLANU, SAT CIOBOTI, JUDETUL VALCEA, Olanu, Telefon: 0250762302, Fax: 0250762302
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA OLANU, JUDETUL VALCEA, Olanu, Romania, cod postal: 247240, telefon: +40 250762302, fax: +40 250762302, persoana de contact: ANGHEL GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA OLANU, JUDETUL VALCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si Executie de lucrari aferente proiectului ?ASFALTARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA OLANU, JUDETUL VALCEA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia proiectarii si a lucrarilor de ?ASFALTARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA OLANU, JUDETUL VALCEA? unde valoarea lucrarilor este de 3.317.170 lei, valoarea serviciilor de proiectare este de 125.825 lei , impreuna au valoarea de 3.442.995 lei iar cu valoarea de 343.197 lei (neprevazute max 10%) este de 3.786.192 lei.Servicile de proiectare se vor executa urmataorele faze: a. Faza 1 ? Intocmirea proiectului tehnic, a detaliilor de executie si a caietelor de sarcini, inclusiv intocmirea documentatiilor pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii) pentru realizarea lucrarilor b. Faza a 2-a ? Asistenta tehnica pe intreaga perioada de implementare a proiectului
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 442, 995 - 3, 786, 192 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 65.000, 00lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si acontractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. (curs valutar de referinta BNR din data de 28.01.2013)In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 21)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva .Se solicita completarea Formularului nr.2.Declaratie privind neincadrarea in prev art.181 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi dem sit econ si finan si/sau capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autorit contract are dreptul de a exclude din procedura apl pentru atrib contr de achiz publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indepl sau si-a indepl in mod defectuos oblig contractuale, din motive imputabile ofert in cauza, fapt care a produs sau este denatura sa produca grave prejudicii benef acestuia, potrivit prev art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru dem. faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din sit prev la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice doc considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte doc echiv emise de autoritati competente din tara respectiva. Se solicita completarea Formularului nr.3Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr. 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Se solicita completarea Formularului nr.4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare.Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator.Incadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura .Persoanele cu functie de deciziesunt : Primar: Anghel Gheorghe, Consilieri: Agapescu Ion, Calugarasu Dumitru, Capatina Gheorghe, Chirita Ionut, Deresu Ion, Draghici Ion, Iliuta Ion, Mariuta Gheorghe, Manoiu Radu, Popa Florea, Talliente Giuseppe, Ursei Constantin, Ghinea Ion, Contabil: Rizoiu Floarea, Secretar: Stoenete Paula; fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cazierul fiscal al firmei ofertante , original , copie legalizata, copie lizibila?conform cu originalul?.Cazierul juridic al firmei ofertante , original , copie legalizata, copie lizibila ?conform cu originalul?. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat; Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a.denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b.codul unic de inregistrare;c.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d.structra actionariatului;e.numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f.domeniul de activitate principal;g.domeniile de activitate secundare;h.situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii);i.activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine : Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat esteobligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1;11.Fisa de informatii generale Formular nr. 7 ? Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicatde BNR pentru anul respectiv.Echivalenta pentru cursul valutar aferent monedei din documente , alta decateuro , se va face tot la un curs mediu comunicat de BNR pentru respectivamoneda.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestdocument., Cerinta nr. 2;2. Cifra de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii trei ani, care sa fie decel putin 5.000.000 lei.In cazul operatorilor economiciincadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra deafaceri admisa va fi minim2.500.000 lei.Capacitatea economica si financiara aofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o altapersoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant sipersoana respectiva., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asig sustinfinanc nu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cfprev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006. Cerinta nr. 33.Ultimile 3 bilanturi contabile, vizate si inregistrate de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestdocumente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2 Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrariexecutate conform Formular 9.Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5ani, calculati de la data limita de depunere a ofertei, unul sau mai multe contracte acaror obiect sa fi fost lucrari de drumuri in valoare cumulata de 3.317.170 00 lei fara TVA.Se vor prezenta certificate de bunaexecutie pt contractul prezentat din care sa reiasa: valoare, perioada, obiectul, locul executiei lucrari, daca au fost efectuate inconformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse labun sfarsitValoriele vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNRpentru anul respective. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altormonede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilitede BNR., 3. Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Formular nr. 10 ?pentru principalele servicii prestate conform formularului nr. 11(dar nu maimult de 2 contracte)Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani -2010 รท 2012, inclusiv 2013pana la data limita de depunere a ofertelor , maxim 2 contracte servicii deproiectare drumuri a caror valoare cumulata sa fie in valoare de 125.825 leifara TVA(conf. Art.9 lit.a ? HG 925/2006).Se vor accepta servicii receptionate partial; servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie), Utilaje/Dotari4.Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice,
utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe
care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
-.mijloace de transport;
-.tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si
software
- echipament topografic (statie topo si nivela);
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste
formulare, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care
dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a
contractului de lucrari ? Formular nr.16.
Ofertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinirea
contractului conform propunerii sale tehnice si financiare.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste
formulare.
Se vor declara toate utilajele si echipamentele necesare in vederea realizarii
contractului executie lucrari , prezentind documentul care atesta detinerea ?
dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor
instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea
contractului dar minim: , utilaje terasiere
(autogreder, buldozer, buldoexcavator, compactor)
rulou compactor
-laboratoare de analiza pentru asfalt si betoane- autobasculante- repartitor asfalt- statie de asfalt, - Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi
sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice
existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In acest caz se
vor prezenta documente justificative pentru utilajele ce fac obiectul
sustinerii tehnice., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau
profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile
art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta
are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea
unui angajament ferm, al persoanei respective, incheiat in forma autentica
prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului
resursele tehnice si profesionale invocate. (Formular nr 17, Formular nr
18, Formular nr 19), Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa
se afle intr-o situatie care determina excluderea din procedura de atribuire,
conform prevederilor art.180 din OUG nr.34/2006, modificata si completata,
motiv pentru care va depune o declaratie in acest sens., Personal.5.Declaratie privind efectivul mediu anual al pers angajat si al
cadrelor de conducere , Personalul ce va fi angajat in contract, Ofertantul va
trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea
contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr
(personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indepl
contr): , - 1 ing. proiectant specializ. drumuri si poduri cu experienta profesionala in
realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un
proiect similar;
- 1 Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT conf.Ord.MLPTL 777/2003
in domeniile specifice obiectului contractului supus achizitiei
- 1 Responsabil Calitate- 1 Sef de santier specialitatea CFDP, dovedita prin participarea la cel putin
un proiect similar, Se vor atasa: CV-urile pers de conducere, precum si pers resp pentru
indepl contr de lucr;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile,
pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si
ale pers resp pentru indeplinirea contr; Autorizatia resp tehn cu exec in dom
specific prezentului contract, valabila la data limita de depunere a ofertelor-
Declaratie privind personal ce va fi angajat in contract- Formular nr 14
- Angajament in nume personal ? Formular nr 15, Informatii privind subcontractantii.Subcontractantul trebuie sa prezinte
datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) din OUG 34/2006
cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de
subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract
pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din
valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acesta le pune
la dispozitia ofertantului., Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui
subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante.
Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea
propuneri tehnice sau financiare initiale Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropuneri tehnice sau financiare initialeSe solicita: ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita dedepunere a ofertelor corespunzator activitatii aferente obiectului proceduriice fac obiectul contractului de prestari servicii si executie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in altestate ale Uniunii EuropeneDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cuoriginalul??In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesteformulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Descriere: a.pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat ?70puncte ;b.pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : P(n) = pret minim/pret(n) x 70
Termen de realizare proiect tehnic
10
Descriere: Descriere: a) pentru cel mai scazut termen de realizare a proiectului tehnic se acorda punctaj maxim alocat ?10 puncte.b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 10 unde: Termenul minim reprezinta cel mai mic termen de realizare a proiectului tehnic ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 90 de zile si nici mai mic de 20 zile.Ofertarea unui termen de realizarea a proiectului tehnic mai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (90 de zile) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de realizare a proiectului tehnic mai mic decat cel minim precizat mai sus (respectiv, 20 zile).
Termenul de executie a lucrarilor
10
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata de executie : a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda punctaj maxim alocat ? 10 puncte b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim ofertat /termen ofertat x 10 . Termenul cat mai scurt de executie duce la intrarea in functiune mai rapida a investitiei , deblocarea fondurilor necesare pentru executie etc. Precizare: pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelor si evitarea unor termene/situatii de distorsionare a rezultatului procedurii se stabileste urmatoarea limita: durata de executie maxima acceptata este de maxim 12 luni si minima de 9 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Peste durata deexecutie maxima acceptata oferta va fi declarata neconforma, sub durata minima acceptata oferta nu va fi punctata suplimentar.
Durata de acordare a garantiei de buna executie
10
Descriere: Descriere: Durata minima acceptata pentru garantia lurarilor este de 2 ani. Ofertele care precizeaza o durata mai mica de 2 ani vor fi considerate neconforme. Durata maxima realista (in functie de normativele in vigoare) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este 10 ani. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie? se va acorda astfel: a) Pentru cea mai mare durata de garantie a lucrarilor se vor acorda 10 de puncte. b) pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica se acorda punctajul astfel: P(n)=( durata de garantie (n)/ durata de garantie maxim ofertata) x 10 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 08:22