Achizitie publica - Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Modernizare si asfaltare DC. 103 si Strazi in comuna Ionesti , Jud. Valcea?.
Detaliu pentru invitatia numarul 346114
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346114/30.04.2013
Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Modernizare si asfaltare DC. 103 si Strazi in comuna Ionesti , Jud. Valcea?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IONESTI VALCEACod fiscal: 2573837, Adresa: LOCALITATEA IONESTI, JUD.VALCEA, STR. PRINCIPALA, Ionesti, Telefon: 0250763034, Fax: 0250763080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA IONESTI, JUD.VALCEA, STR. PRINCIPALA, Ionesti, Romania, cod postal: 247270, telefon: +40 0374010942, fax: +40 0757710209, persoana de contact: DANIEL MIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Local Ionesti, comuna Ionesti, sat Ionesti, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Modernizare si asfaltare DC. 103 si Strazi in comuna Ionesti , Jud. Valcea?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Caietele de sarcini pe specialitati, Verificarea proiectului si a Documentatiilor necesare pentru obtinerea de avize acorduri precum si asistenta tehnica de specialitatenecesara realizarii investitiei: ?Modernizare si asfaltare DC. 103 si Strazi in comuna Ionesti , Jud. Valcea?Lucrari de modernizare DC 103 din comuna Ionestipe o lungime de L = 9, 19km.Seprevede o structura rutiera formata din: fundatie de balast, strat de piatra sparta impanata, strat de legatura din BADPC 25, strat de uzura din BAPC 16 pentru declivitati7%, santuri permeate si acostamente.Din valoarea totala a contractului care este de 9.524.722 lei fara TVA rezulta o sumna alocata lucrarilor 8.428.868 lei fara TVA , suma proiectare si asistenta tehnica 213.245 lei fara TVA suma alocata pentru diverse si neprevazute este de 882.609 lei fara TVA. Din valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute vor fi decontate, doar daca apar, cheltuielile cu produse/servicii/lucrari care pot fi incidente pe parcursul derularii contractului si care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 524, 722 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 160.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta. Curs BNR din data publicarii invitatiei de participare. (Model orientativ Formular Formular nr. 24).In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile prevazute de art. 90 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie - conf. prev. art. 92 alin. 4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.2 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: :Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.22 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.23 ) Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Neagoie Constantin - primar, Agapescu Gheorghe ? viceprimar, Dobra Emil Florin - secretar, Ardeeru Elena ? consilier juridic, Miu Daniel ? respnsabil achizitii, Cornaciu Ana Maria - contabil si membrii consiliului local: Serban Constantin, Telejman Dumitru, Strimbeanu Gheorghe, Gorgovu Mihaela, Cirstina Daniela Vasilica, Neagoe Florin, Catanoiu Ion, Cazacu ion, Cherascu Ion, Constantin Ion, Rizea Nicolae Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012)sa fie cel putin egala cu 8.642.113 lei Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele carevor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, 2.Prezentare bilanturi contabile intocmite pentru exercitiile financiare 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate de organele competente, precum si oricealte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara - copie insotita de mentiunea ?Conform cuoriginalul", cu semnatura si stampila. Note: 1.Ofertatii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus; 2.in cazul unei asocieri, fiecare asociat estePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru executant: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si totodata precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Aceasta lista va fi insotita de documente justificative prin care sa se confirme executarea lucrarilor civile in valoare de minim 8.428.868 lei , fara TVA sau echivalentul in euro la cursul BCE mediu anual al anului respectiv.Formular nr. 6 + AnexaFORMULAR NR. 7 - EXPERIENTA, Pentru proiectant: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, de minim de 213.245 Lei fara TVA sau echivalentul in euro la cursul BCE mediu anual al anului respectiv, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicFormular nr. 6a + AnexaFORMULAR NR. 7a - EXPERIENTA SIMILARA, ,2. Inf. privind resursele umane si structura manageriala: declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Fiecare ofertant are obligatia de a asigura cel putin urmatoarele pozitii cheie: Pentru proiectare: 1. Coordonator proiectare- Experienta incoordonarea unei echipe de proiectare, respectiv sa fi condus minim 1 (un)proiect in aceasta calitate calitate2. Inginer specialist in proiectare lucrari de drumuri- Cerinte: Studiisuperioare - specializare constructii drumuri si poduri;Experienta specifica inpozitia propusa in cadrul echipei;Cerinte pentru personalul alocat: CV-uri si documentele care demonstreazacalificarea/atestarea experientei specifice pentru pozitia propusa in cadrulechipei, respectiv: diplome studii, atestate valabile la data limita depuneriiofertelor, (acolo unde sunt solicitate aceste atestate.Pentru personalul alcarui angajament a fost obtinut in vederea derularii contractului, completareaunei declaratii de disponibilitate sau angajament de participare, pentruserviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala.Nota: O persoana propusa in echipa poate cumula cel mult doua din pozitiilementionate mai sus, 3. Pentru verificarea proiectului operatorul economic trebuie sa faca dovada capoate asigura verificarea tehnica a proiectului de catre verificator tehnicatestatMDRT confrom Ordinnr.777/2003 in domeniile aferente contractului.In vederea demonstrarii indeplinirii acestei cerinte de verificare se vorprezenta copii dupa atestate, legitimatii sau autorizatii valabilie la data limita de depunere a ofertelor, pentru personalul propus pentru verificarea proiectului, insotit de declaratii disponibilitate sau angajament de participare.Verificatorul de proiect va fi independent respectiv nu va face parte dincolectivul de elaborare a proiectului, Pentru executie: Operatorul economic, impreuna cuofertantul asociat, tert sustinatorul, dupacaz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentru indeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential inindeplinirea contractului): a) Sef lucrare ? licentiat cu diploma de inginer/subinginer, cu experienta profesionala generala de 5 (cinci) ani in domeniul studiilor si experienta profesionala specifica in calitate de sef de lucrare;b) Responsabil tehnic cu executia - atestat MLPAT si cu legitimatie, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul drumuri.c) Responsabil cu calitatea - cu decizie de numire sau atestatul CQ valabil/a la data limita de depunere a ofertelor in domeniul drumuri.d)Responsabil cu SSM - cu pregatire in domeniul securitatii si sanatatii, conform prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.Completare Form nr.10- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Form nr. 11 - Informatii privind personalul de specialitate desemnat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica Form nr. 12 - Declaratie de disponibilitate Form nr. 13 - Curriculum Vitae, 3 Informatii privind dotarile specifice. Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau tertul sustinator, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/prestari servicii, etc.) de urmatoarele echipamente, utilaje instalatii si echipamente tehnice: - autobasculanta;
- autogreder;
- incarcator frontal pe pneuri;
- buldoexcavator;
- compactor static autopropulsat cu rulouri (valturi) de min. 8tf;
- compactor static autopropulsat pe pneuri de min. 10, 1 tf;
- perie mecanica- statie de preparat mixturi asfaltice;
- repartizor-finisor;
-autocistrena cu dispozitiv de stropit cu M.A.J- laborator de minim gradul IIPentru proiectare: ploter, calculatoare, soft proiectare drumuri, imprimanteModalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat in original.Se va face dovada dispunerii de utilajele/echipamentele solicitate: 1)Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele solicitate pentru care se oferteaza.2)Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract deinchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul in care vor fi marcate echipamentele min. solicitate pentru care se oferteaza.3) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are drept de folosinta sau detine laborator de minim gradul II cu profile corespunzatoare (Geotehnica si teren de fundare; Materiale pentru betoane si mortare; Beton, Beton armat; Agregate naturale pentru lucrari de drumuri; Materiale pentru drumuri; Drumuri.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier. (cf. HG nr. 808/2005)., Informatii privind subcontractantii. Subcontractantii unor parti cheie din contract trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintelor specifice de abilitare pentru acele parti 1.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora, care se completeaza indiferent de ponderea valorica a partii subcontractate din totalul valorii ofertate Form nr. 16 si Acord de subcontractare, daca este cazul Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emisde un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2 Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata proiectare
5
Descriere: Durata de proiectare
Durata de garantie a lucrarii
15
Descriere: Durata de garantie a lucrarii
Durata de executie
10
Descriere: Durata de executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 12:02