Achizitie publica - Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Extinderea Statiei de Sortare de la depozitul Albota si imbunatatirea Statiilor de Compostare Campulung si Albota?
Detaliu pentru invitatia numarul 349737
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349737/01.07.2013
Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Extinderea Statiei de Sortare de la depozitul Albota si imbunatatirea Statiilor de Compostare Campulung si Albota?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ARGESCod fiscal: 4229512, Adresa: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Telefon: +40 248220075, Fax: +40 248220137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Vasile Milea Nr.1, Pitesti, Romania, cod postal: 110035, telefon: +40 248223193, fax: +40 248223193, persoana de contact: DragosDINCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Arges, Piata Vasile Milea Nr.1, mun. Pitesti, jud. Arges, Romania, et. IV, cam. 180
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari aferente proiectului ?Extinderea Statiei de Sortare de la depozitul Albota si imbunatatirea Statiilor de Compostare Campulung si Albota?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de proiectarea si executia pentru Extinderea Statiei de Sortare de la depozitul Albota si imbunatatirea Statiilor de Compostare Campulung si Albota includ: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat si detaliile de executie pentru investitiile mai sus mentionate. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie.b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic) Lucrari de constructied) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee) Testare si punere in functiunef) Monitorizarea functionarii statiilor si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesarg) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 12 lunih) Suport/Instruire a personalului Beneficiarului si/sau OperatoruluiO descriere completa a lucrarilor, precum si cantitatile aferente acestora, este disponibila in sectiunea tehnica a documentatiei de atribuire.Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute, 0 lei.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 714, 020 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de: Lot 1 ? 11.900, 00 lei;Lot 2 ? 22.300, 00 leiGarantia de parti se constituie in conf cu prev art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atrib cont de achiz pub din OUG nr. 34/2006 privind atrib contr de achiz pub, a contr de conce de lucrari pub si a contr de conce de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valab a garant pentru particip: 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garant de particip trebuie constit in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garant de particip emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de trad autoriz in limba romana.In cazul depunerii de oferte din partea unor operatori economici straini echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR (cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor).Forma de constituire a garant de particip care va fi acceptata: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante, in contul Autoritatii contractante: RO34TREZ0465006XXX000183 deschis la Trezoreria Municipiului Pitesti;In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarea suma de Lotul 1:4.375, 00 LEI;Lotul 2:4.898, 00 LEI, conf art. 2781*) alin. (1), lit. c) din OUG 34/2006.In orice situatie, dovada constit garant de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Completare Formular nr. 1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 alin. (1) ? (3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Completare Formular nr.2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: ?Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006(completare Formular nr.4) - original; sau?Cazier judiciar al operatorului economic (sau echivalent). Sau?Cazier judiciar al administratorului / directorului general (sau echivalent)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi pezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in in oricare dintre formele: original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare : ?Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (completare Formular nr.4) - original;3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5) - original4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ) ? originalDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator, daca este.Pentru aceasta declaratie, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Presedinte CJ Arges: Constantin NICOLESCU; Consilieri Judeteni: BICA Danut; BRATU Ion Gabriel; CLIPICI Marian; COCAINA Mihai Andrei; DIACONESCU Nicolae Nicusor; DOBREA Maria ; DUMITRACHE Radu; ENACHE Valentin Viorel; FULGA Marian; GLISCA Ion; JINGA Valerian; LAZAR Ion ? Cornel; MANU Constantin Dan; MARASOIU Dorin; MIHAILESCU Vasile; MOISE Dumitru; NICOLAESCU Marius Florinel; POLEXE Constantin; POSTELNICESCU Marius Dorel; PRUNARU Iulian; TECAU Grigore Florin; SANDU Elena; SIRBU Gheorghe; SOARE Florinel Leonard; SOFIANU Narcis Ionut; STEFAN Adrian; SZAKACS Mihai; VASILESCU Mihail ; VELCEANicolae; VLADAU Daniel. VOICU Vasile Dorin; SERBAN Constantin ; TICA Manuel; ZEVEDEI Denisa Elena. Secretar judet: Raducanu Viorica, Aparat propriu CJ Arges: Ciobanu Alisa Simona, Voicu Constantin, Gheorghe Aurelian, Ciocanau Niculina, Mocanu Eugenia Carmen, Dumitru Nicusor, Radulescu Eliza Mihaela, Turcanu Sorin, Oprescu Ileana Doina, Stoicea Alin Mihail, Istratescu Elena Dana, Mercea Codruta Lavinia, Stoica Iulia Marilena, Stan Elena, Durdui Marinel, Sovar Catalin, Dinca Dragos, Dumitrescu George, Molfea Adriana, Stancu Olga, Turcanu Violeta, Serbanoiu Mirela, Marin Mihai, Florescu Mirela.Bratu Roxana-responsabil certificat SEAP.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o va indeplini. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in oricare dintre formele: original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Informatiile din certificatul Constatator vor fi actuale si reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii;Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: ?Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do); documentele se prezinta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul;?Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o va indeplini.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Lot 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu sau echivalentul a: ?Lot 1:595.635, 00 lei fara TVAPentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Cerinta nr. 1 ? Lot 2Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu sau echivalentul a: ?Lot 2:1.118.385, 00 lei fara TVAPentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, Cerinta nr. 2 ? Lot 1
Bonitate/acces la resurse
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie in valoare de 148.908, 00 leiOfertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, are acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash- flow de executie a lucrarii in suma de 148.908, 00 lei sipentru perioada de 3 luni, Bonitate/acces la resurse
Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie in valoare de 279.596, 00 leiOfertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, are acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash- flow de executie a lucrarii in suma de 279.596, 00 lei sipentru perioada de 3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ?Lot 1Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin un contract similar care sa aiba ca obiect proiectare si executie statie de sortare a deseurilor cu o capacitate de minim 15.000 tone/an;, Cerinta nr. 1 ?Lot 2Experienta similaraOfertantul trebuie sa fi executat / dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani cel putin un contract similar care sa aiba ca obiect proiectare si executie statiede compostare a deseurilor cu o capacitate de minim 7.000 tone/an., Informatii privind partea din contract pe care operatoruleconomic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantulnutrebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm , in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
20
Descriere: Punctajul tehnic se calculeaza tinand cont de Durata minima de intrerupere a actualelor fluxuri tehnologice aferente fiecarui lot in parte, propusa de ofertanti.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 13:28