Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie de lucrari de reabilitare statie de pompare SP2 ape menajere in Municipiul Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 355578
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania de Apa Arad S.A.
Numar invitatie: 355578/11.11.2013
Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari de reabilitare statie de pompare SP2 ape menajere in Municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: +40 257270853, Fax: +40 257270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: parte tehnica: Daniel Breje, parte procedurala: Mihnea Giugiulan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC CAA SA din str.Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari de reabilitare statie de pompare SP2 ape menajere in Municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de tip Proiectare ? Executie cuprinde proiectarea de detaliu si executia constructiilor civile, a instalatiilor mecanice si electrice, inclusiv furnizarea si montarea echipamentelor aferente, pentru Statia de Pompare nr.2 ape menajere din municipiul Arad.Proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare statie de pompare SP2 ape menajere in Municipiul Arad includ: a) Proiectul Tehnologic si Detaliile de Executie? cuprinzand proiectarea procesului tehnologic si a constructiilor, instalatiilor si echipamentelor aferente obiectelor tehnologice de pe fluxul de pompareb) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executieic) Lucrari de constructied) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicee) Testare si punere in functiunef) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelorg) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 5 zileh)Instruirea personalului Beneficiarului si/sau OperatoruluiSuma maxima disponibila de 2.123.973, 01 lei pentru proiectarea si executia lucrarii, nu poate fi depasita de ofertanti in ofertele financiare depuse, depasirea constituind motiv de excludere.Propunerea financiara prezentata de operatorii economici trebuie sa contina ca element distinct constitutiv valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute rezultata prin aplicarea procentului de 10% la valoarea ofertei sale pentru executia lucrarii (fara a fi luat in calcul organizarea de santier).
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 330, 405.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se const. conf. art.86 din HG 925/2006 si se prezinta in original, in cuantumul, forma si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire (formularul nr. 1). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Cuantum garantie de participare este de 42.450 lei. Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda decat lei, cursul valutar la care se va face echivalenta va fi cursul leu/alta valuta publicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO72 RNCB 0015 0061 5684 0001 - deschis la BCR Arad. In cazul in care la procedura participa ofertanti din categoria IMM (facand dovada prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Form.13(Decl.priv.incadrarea in IMM). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit.prev.la art. 87 din HG 925/2006, in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, conf.art. 278^1 alin. 1 lit. b) si alin. 2 din OUG 34/2006.Garantia de participare se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale HG 925/2006 si reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA (formularul nr.2). Instrumentul de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada daca activarea garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf.art.86 alin. 3 HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituite de catre autoritatea contractanta conform art. 92 alin. 4 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: Va fi exclus ofertantul care afost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006- Completare formular nr.4 ? in original2. Cazier judiciar al operatorului economic depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se afla in vreuna din situatiile prev. la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Completare formular nr.4 ? in original4. Certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor fata de bugetul national si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala- depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.5. Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor emis de Autoritatea Publica Locala - depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 -Formular nr. 14 ? in original.In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor aferente acestor categorii de datorii, care seprezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Nota: 1. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Conditie de calificare: va fi exclus de la procedura ofertantul care se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inlcusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Banatean Gheorghe, ing. ec. Toma Marius, ec.Madincea Ecaterina, ing. Militar Adrian, ing. Cernica Traian, Nedelciu Adrian, Cirlugea Cristian?Gheorghe, Grec Marcel, Popa Florin Aurel, Voda Petru ? Rares, Pustea Emil ? Eugen, TanaseRares, c.j Goldis Flaviu, cj. Bandur Gheorghina, c.j. Giugiulan Mihnea, ec. VatanyMarius, Cj. Sabau Mihai, Tehn. Costea Valentin-Mihai, ing. Breje Daniel, ing. Forgacs Gyorgy, Iotcu Petru Nicolae, Gutu Romulus Remus, Tolea Adrian-Florin, Achim Zeno Catalin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina- Rodica, Covaliv Valentin, Damian Vasilica, Durus Daniel-Sorin, Enachiuc Dumitru ?Florian, Feies Cristian, Gligor Ioan, Iorgovan Simona-Lucia, Lucaci Cornel-Stefan, Micle Ioan, Mot Petru, Negrea Daniel, Onea Micea Laurentiu, Parpala Caius- Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveti Ioan, Popa Garofita, Purcaru Mircea, Sabau Gheorghe, Seculi Ioan Gheorghe, Sulincean Marius-Mircea, Sipos Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion, Vesa Teodor, Harlau DacianModalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea ofertantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006- Completare formular nr.7 ? in originalNota: 1. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul /asociatul /subcontractantul /tertul sustinator se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.2. In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69^1, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.7. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant a ofertantului la procedura - Completare formular nr.5 - in originalIn cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.8. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: declaratie pe proprie raspundere privind participarea ofertantului la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr.6 ? in originalNeprezentarea documentelor solicitate mai sus atrage dupa sine excluderea din procedura. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, care va cuprinde informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, si din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulteindeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.-Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 2.123.973, 01 leiDocumente de confirmare: - declaratie pe proprie raspundere privind fisa de informatii generale- bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2010, 2011, 2012.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anii: 2010, 2011, 2012.In cazul unei asocieri, aceste documente vor fi prezentate de fiecare asociat, cerinta privind capacitatea economica si financiara, va fi evaluata cumulativ., Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 570.000 lei.Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 570.000 lei si pentru o perioada de minim 3 luni., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul va face dovada ducerii la bun sfarsit in ultimii 5 ani a lucrarilor de executie de statii depompare a apei menajere.Ofertantul va face dovada ducerii la bun sfarsit in ultimii 3 ani a serviciilor de proiectare de statii depompare a apei menajere.a) Declaratie pe proprie raspundere privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formularul nr. 9 ? in original, din care sa rezulte ca a executat la nivelul unui contract/maxim2 contracte de lucrari similare a carorvaloare/valoare cumulata a fost de cel putin 2.032.000 lei fara TVA insotita de certificari de buna executie pentru acest/e contract/e.b) Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) trebuie sa prezinte certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar pentru lucrarile de executie de statii de pompare a apei menajere din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 2.032.000 lei fara TVA si care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.c)Declaratie pe proprie raspundere privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - Formularul nr. 21 ? in original, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare la nivelul unui contract/maxim 2 contracte a carorvaloare/ valoare cumulata a fost de minim 90.900 lei fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.d)Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) trebuie sa prezinte certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar pentru serviciile de proiectare de statii depompare a apei menajere din care sa rezulte prestarea de serviciisimilare in valoare de minim 90.900 lei fara TVA si care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.e)De asemenea se accepta si prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar pentru cel mult 2 contracte care sa cuprinda atat servicii de proiectare similare, cat si executia de lucrari similarea caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.122.900 lei fara TVA, (din care sa reiasa cel putin valoarea de 2.032.000 lei fara TVA pentru lucrari si cel putin valoarea de 90.900 lei fara TVA pentru servicii) si care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus., Informatii privind subcontractantiiFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Nota: Ofertantului declarat castigator i se va solicita prezentareaacordului/acordurilor de subcontractare - in original, la semnarea contractului., Informatii privind asocierea.In cazul unei asocieri se va depune: - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- acordul de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.- imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire; Asociatii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 69^1 , 180 si 181 sidin OUG nr.34/2006 actualizata.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. In situatia asocierii unui IMM cu o soc. comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1 , 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul sustinerii tehnice, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Operatorii economici care nu detin astfel de certificate vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.In cazul unei asocieri, aceaste cerinte trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a protectiei mediului nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.In cazul unei asocieri, aceaste cerinte trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer