Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie de lucrari pentru cresterea eficientei cazanelor de apa fierbinte si racordarea la reteaua de gaze a sistemului de alimentare cu energie termica a Municipiului Mangalia ? modernizare cazane prin inlocuire arzatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 355027
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MANGALIA
Numar invitatie: 355027/24.10.2013
Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari pentru cresterea eficientei cazanelor de apa fierbinte si racordarea la reteaua de gaze a sistemului de alimentare cu energie termica a Municipiului Mangalia ? modernizare cazane prin inlocuire arzatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MANGALIACod fiscal: 4515255, Adresa: SOS CONSTANTEI NR.13, Mangalia, Telefon: +40 241751060, Fax: +40 241755606
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS CONSTANTEI NR.13, Mangalia, Romania, cod postal: 905500, telefon: +40 241751060, fax: +40 241755606, persoana de contact: ILEANA BUDURESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante - Sos Constantei, Nr.13, Mun. Mangalia, Jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari pentru cresterea eficientei cazanelor de apa fierbinte si racordarea la reteaua de gaze a sistemului de alimentare cu energie termica a Municipiului Mangalia ? modernizare cazane prin inlocuire arzatoare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie de lucrari pentru cresterea eficientei cazanelor de apa fierbinte si racordarea la reteaua de gaze a sistemului de alimentare cu energie termica a Municipiului Mangalia ? modernizare cazane prin inlocuire arzatoare.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 078, 123.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant.de part.21.500 lei.Perioada de valab.a garant.de part.este de 90 zile-termen care curge de la data limita de dep. a ofertelor si se va achita prin mij.prev.in H.G.nr.925/2006, art.86, pana la data deschid. ofert..Mod de constituire-garant.de part. se constit. prin viram. Bancar sau printr-un instr. de garantie emis in cond.legii de o societ.bancara sau de o societ.de asig., care se prezinta in orig., in cuantumul si pt perioada prevazuta.Instr.bancar trebuie sa contina in clar denum.autorit.contract., sa faca ref. expresa la procedura organizata, sa aiba inscrisa valabilit., sa prevada modul de executare a garantiei.In conf. cu prevederile art. 86 alin.(3)din HG nr.925/2006, instr. de garantare treb. sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constat. culpei pers. garantate, in conf. cu contractul garantat, sau, neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa pers. garantate.Garantia de part.se poate constitui si cu OP in contul Prim. Municipiului Mangalia, RO72TREZ2335006XXX000030 deschis la Trezoreria Mangalia.Cod fiscal RO 4515255.Garantia de part., constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig., se restituie de aut. contr. in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit. garantiei de buna executie.Garant.de part., constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilitata castig., se returneaza de aut. contr. dupa semn. contr. de achiz. publ. cu ofertantul ale carui/caror oferte au fost desemnate castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat. de la data expirarii perioadei de valab. a ofertei.In cazul formul. unei contest. si a resping. acesteia de catre CNSC, aut.contract.va retine contestatorului din garantie, cuantumul de 4.858, 12 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro sau in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA, conf., art. 90 din HG nr. 925/2006 actualizata. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la o institutie o unitate de Trezorerie a Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune in contul deschis de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului. Conform HG 1045/2011 pentru modificarea art. 90 din HG nr. 925/2006. In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM in conditiile Legii nr. 346/2004 privind stimularea si dezvoltarea IMM-urilor, anexa nr. 1, art. 16, alin.2, acest indicator se reduce 50 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si dupa caz sustinatorii ofertantilor vor prezenta urmatoarele: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr. 1A din Documentatia de atribuire -Sectiunea II ? Formulare;
- Cazier judiciar;
- Cazier fiscal.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) operatorul economic/fiecare membru al asocierii va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria respundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatiadministrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator trebuie sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.181 litera a), c1) si d) din OUG 34/2006, modificata si completata ulterior.Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2A din Documentatia de atribuire - Sectiunea I I- FormulareCerinta nr. 3Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale. Ofertantul nu trebuie sa aiba datorii in luna anterioara celei in care este prevazuttermenul limita de depunere a ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Cerinta nr.4Declaratii privind calitatea de participant la procedura;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formular nr. 9A - Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Documentatia de atribuire - Sectiunea II ? Formulare.Cerinta nr.5Evitarea conflictului de intereseOfertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Subcontractantul nu va prezenta decat declaratia privind neincadrarea in prevederile articolului 69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Formularul 18A din sectiunea II- Formulare).Prezentarea Extrasului din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii, pentru societatile pe actiuni.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in sensul prevederilor art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Cristian Radu ? PrimarBogdan Maganu ? ViceprimarRomulus Dumitrana ? Administrator publicAda Toma ? Consilier personal PrimarPetrina Boita ? Secretar municipiuStefania Mititescu ? Sef serviciul juridicBogdan Gavrila-Dima ? Director D.G.E.Diana Fotin ? Inspector Serviciul Buget ContabilitateIleana Budurescu ? Sef serviciu A.P.I.Razvan Calota ? Arhitect sefCiprian Popa Dan ? Sef serviciu management proiecteFilip Dumitru ? Director D.T.S.P.Bogdan Dobre ? Director D.A.P.D.Monica Poptile ? Director D.J.A.L.Aida GOMEAJA ? Sef serviciu turismDan Vucea ? Director Executiv Politie localaSimona Ciocanel ? Director Gen Adj. D.G.E.Adriana Dobre ? Sef serviciu I.T.Margareta Toader ? Sef Birou RUCatalin NICULESCU ? Sef serviciu SPCLEPConsilieri locali: Bogdan Maganu, Gheorghe Mazalu, Ion Petcu, Danut Moldovan, Ghiulgiean Membulat, Eugen Marian Guta, Vasile Iorga, Laura Cirlan, Lucian Popescu, Linica Stan, Levent Beghim, Paul Foleanu, Sorin Andrei, Vasile Olan, Cristian Dragan, Leonard Florin Tanase, Marin Ciociia, Stefan Dragos Bociog, Ion Minca.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele susmentionate. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant/tert sustinator declarat prin oferta.In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla intr-una din situatiile prevazute de art.69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr.6Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? (Formularul 17A din Sectiunea II ? Formulare);Nota: Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice romane trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, in copie legalizata sau incopie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta, oricum inaintea transmiterii comunicarii, certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o va realiza. Persoanele fizice trebuie sa prezinte Autorizatie de functionare/altele echivalente, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediul, persoane imputernicite, administrator, obiectul deactivitate.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind cifra de afaceri. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 2.156.200 lei. Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EURO comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Central Europeana, (www.ecb.int). In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea pentru media cifrei de afaceri se consideraindeplinita daca este in cuantum de 50% din valoarea solicitata. In situatia in care ofertantul este o asociere formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-urilor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna, aceasta asociere beneficiaza de aceeasi reducere a mediei cifrei de afaceri, respectiv 50% din valoarea solicitata. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari care se vor prezenta in original. Documentele emise de banci sau alte institutii financiare, se vor prezenta inoriginal sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiareModalitatea de indeplinire1. Se va completa - Formularul 3A - Informatii generale din documentatia de atribuire - Sectiunea II - Formulare; 2. Se vor prezenta orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare. De exemplu: Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistratela organele competente., Cerinta nr. 2Prezentarea situatiilor financiare pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) vizate si inregistrate de Directia Finantelor Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine).Modalitatea de indeplinireBilanturile contabile sau extrase de bilant (in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) / Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati / Rapoartele cenzorilor, incheiate in ultimii 3 ani.Documentele solicitate se vor prezenta in copie, semnate si stampilate de catre ofertanti pe fiecare pagina, cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina.Documentele originale emise in alta limba decat limba romana vor fi traduse de traducatori autorizati si legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BNR.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala. Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii.Modalitatea de indeplinireSe va completa Formularul 4A ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani, impreuna cu Anexa la Formularul 4A din documentatia de atribuire - Sectiunea II ? Formulare., Cerinta nr.2 Experienta similara: Ofertantul, operator economic sau membrii asocierii impreuna a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel mult 2 contracte avand ca obiect lucrari si servicii similare. Valoarea experientei similare trebuie sa fie de minim 1.078.000 Lei fara TVA pentru serviciile de proiectare si lucrari. Formularul 5A va fi insotit dedocumente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca cerinta minima obligatorie. Executiile servicii ?i lucrari similare se confirma prin certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea experientei similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, in conditiile art. 292 din Codul Penal, privind falsul in declaratii.Nota: i. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se vor prezenta informatii si/sau documente din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia; Recomandarile / certificarile / procesele verbale de receptie aferente lucrarilor executate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducereaautorizata in limba romana. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada. Va fi detaliata contributia proprie a ofertantului in executarea lucrarilor prezentate ca experienta similara. Demonstrarea lucrarilor executate si duse la bun sfarsit se va realiza printr-una din urmatoarele variante (conform art.14 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011): (1) lucrari receptionate partial, insotite de proces-verbal de receptie partiala; (2) lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; (3) lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. (4) documente similare pentru investitii executate in afara tarii. Pentru valorile exprimate in euro, se vor folosi pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul executiei lucrarilor prezentate ca experienta similara. Ofertantii care trebuie sa efectuezeconversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu) pentru anul executiei lucrarilor prezentate ca experienta similara.Modalitatea de indeplinireSe va completa Fisa de informatii privind experienta similara - Formularul 5A din documentatia de atribuire - Sectiunea II - Formulare, pentru contractele ce se doresc a fi prezentate drept experienta similara., Cerinta nr.3 Operatorul economic trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, Formularul 6A ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere privind efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinireSe vor completa: -Formularul 6A din documentatia de atribuire - Sectiunea II - Formulare ? Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereprivind efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani., Cerinta nr.4Lista personalului responsabil ? ?expertii principali? (Anexa la formularul 6A) care va fi angajat in cadrul contractului. Aceasta trebuie sa contina nominalizari pentru urmatorii experti principali (cheie): a)Expert autorizat ISCIR conform Ordinului nr.165/2011, pentru montarea, punerea in functiune, repararea si intretinerea instalatiilor de ardere, a instalatiilor de automatizare pentrucazane si instalatii de automatizare pentru centrale termice. Se vor prezenta documente in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertei, care probeaza atestarea personalului.b) Expert autorizat ISCIR conform Ordinului nr.165/2011, pentru avizarea documentatiei tehnice de instalare, a documentatiei tehnice preliminare, a documentatiei tehnice de automatizare la instalatii sub presiune. Se vor prezenta documente in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertei, care probeaza atestarea personalului.NOTA: Personalul care nu este angajat al ofertantului va prezenta o declaratie de disponibilitate pentru intreaga durata de derulare a contractului de lucrari.Modalitatea de indeplinire: Declaratie de disponibilitate pentru fiecare expert de mai sus conform Formularului 8A dindocumentatia de atribuire - Sectiunea II ? Formulare, in original. a) Atestat emis de ISCIR. b) Atestat emis de ISCIR. Lista personalului responsabil ? Anexa la formularul 6A dindocumentatia de atribuire - Sectiunea II - Formulare, care va fi angajat in cadrul contractului., Cerinta nr.5 Ofertantul va prezenta o lista a principalelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice pe care le va utiliza pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Lista va mentiona si forma de detinere (Formular 15A). In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice a tuturor ofertantilor parteneri asociatiModalitatea de indeplinireFormular 15A. Dupa caz: documente care atesta forma de detinere (proprietate, leasing, inchiriere, alte forme)., Cerinta nr. 6: Informatii privind subcontractantii.Ofertantul trebuie sa indice in oferta depusa partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi;Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de executie lucrari, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de lucrari;ofertantul trebuie sa indice in oferta depusa partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi;ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului nr. 10A si a Formnularului nr. 12A- Acord de subcontractare- dinModele de Formulare, in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.La incheierea prezentului contract, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Cerinta nr. 1 Standard de Asigurare a Calitatii Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Documentele emise in altalimba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Se admit operatori economici in curs de certificare, in situatia in care raportul de audit este finalizat, iar din acesta reiese explicit ca se poate acorda certificarea operatorului economic.Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sau avizul pentru certificarea sistemului de management al calitatii pentrufirmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), in domeniul de activitate al ofertantului corespunzator prezentului contract, in copie certificata ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Standard de protectie a mediului Operatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Se admit operatori economici in curs de certificare, in situatia in care raportul de audit este finalizat, iar din acesta reiese explicit ca se poate acorda certificarea operatorului economic.Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, in domeniul de activitate al ofertantului corespunzator prezentului contract, incopie certificata ?conform cu originalul? sau dupa caz, avizul pentru certificarea sistemului de management al mediului emis de organisme nationale sau internationale acreditate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2013 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer