Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie de lucrari pentru proiectul ?Alimentare cu apa si sistem centralizat de canalizare in orasul Cajvana, judet Suceava?


Detaliu pentru invitatia numarul 349051
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL CAJVANA (PRIMARIA ORASULUI CAJVANA)- SIBIU
Numar invitatie: 349051/21.06.2013
Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari pentru proiectul ?Alimentare cu apasi sistem centralizat de canalizare in orasul Cajvana, judet Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CAJVANA (PRIMARIA ORASULUI CAJVANA)- SIBIUCod fiscal: 4441166, Adresa: Orasul Cajvana, judetul Suceava, Cajvana, Telefon: 0230/539222, Fax: 0230/539222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Orasul Cajvana, judetul Suceava, Cajvana, Romania, cod postal: 727105, telefon: +40 0230539222, fax: +40 0230539222, persoana de contact: Anuta Morosan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Cajvana, orasul Cajvana, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie de lucrari pentru proiectul ?Alimentare cu apasi sistem centralizat de canalizare in orasul Cajvana, judet Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie de lucrari pentru proiectul ?Alimentare cu apasi sistem centralizat de canalizare in orasul Cajvana, judet Suceava?. Lucrarile vor fi executate conform caietului de sarcini.Valoarea estimata a contractului este 11636171.00 lei fiind formata din: 1. Retele de canalizare: 5.309.432 lei, 2. Statie de epurare: 1.792.024 lei3. Retele alimentare cu apa: 3.874.208 lei4. Proiectare(PTh, Detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii pentru obtinerea avizelor, asistenta tehnica din partea proiectantului): 569.600 lei5. Lucrari diverse si neprevazute: 90.907 lei
II.1.6) CPV: 45232000-2 - Lucrari auxiliare pentru conducte si cabluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 636, 171 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii au obligatia de a constitui o garantie pentru participare la procedura de achizitie in suma de 230.900, 00 Iei/52.614 euro calculat la cursul BNR 1 euro=4.3885 lei, din 15.02.2013. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile calendaristice de la data - limita de depunere a ofertelor. - Garantia de participare va fi constituita conform art. 86 din HG 925/2006, la alegere, prin: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la procedura de achizitie publica; 2.Ordin de plata in contul achizitorului RO91TREZ25915006XXX002324, Cod de identificare fiscala: 4441166 deschis la Trezoreria Municipiului Radauti. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila, sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul depunerii unei contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta a respins contestatiaca ca nefondata , ofertantul se obliga fata Orasul Cajvana, sa plateasca suma calculata conform art. 278^1 alin. 1 din ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, la prima sa cerere scrisa si fara ca autoritatea contractanta sa aiba obligatia de a-si motiva cererea respectiva.
Garantie de buna executie
Ofertantul castigator are obligatia de a constitui GBE a contr. in cuantum de 5% din val fara TVA. GBE se va constitui: -instrument de garantare;
-retineri succesive din sumele datorate pt fact partiale conform art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, oricand pe parcursul indeplinirii contr., in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. AC are obligatia de a elibera/restitui GBE conform art. 92 alin 4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate la sectiunea III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Toate certificatele/ documentele mentionate trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul(in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Toate formulare vor fi prezentate in original si si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorDaca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Se va atasa Formularul A (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat. Atentie! In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor, orasul Cajvana are dreptul de a solicita in mod direct ofertanti informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). in ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii aceste solicitari se refera la persoane fizice si juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va considera ca operatorii economici care au datorii reesalonate si nu respectagraficul de reesalonare nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare si in consecinta vor fi descalificati. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul B (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006 APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat. Atentie! Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala si/sau financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181 lit. a), c1) si d). Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. 1)Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele atat catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale a sediului si punctelor de lucru, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, in cazul persoanelor juridice straine(formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Mod de dovedire: Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in Romania: a. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii restante la bugetul consolidat. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, in original sau in copie, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? oricarui solicitant?, (art. 112, alin. 4 din Ordonanta nr. 92 din 24 decembrie 2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare)?. b. Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local. Documentele se vor accepta in oricare din formele: in original sau copie legalizata sau in copie lizibila conform cu originalul, oricarui solicitant conform Ord. ANRMAP 509/2011, art.5. Pentru persoane fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedire eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta: Se vor accepta: ?Certificate, echivalent ?Declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale. OBSERVATIE: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata.Operatorii economici care au datorii reesalonate si fac dovada respectarii graficului de esalonare indeplinesc cerinta de calificare si in consecinta nu vor fi descalificati. -Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa specifice calitatea de participant la procedura. Mod de dovedire: Se va atasa Formularul C completat. -Mod de participare cu oferta independenta .Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta ? Formularul D. -DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator si subcontractant, daca este cazul ? Formularul E. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Tomascu Gheorghe - primar, Marza Ion-viceprimar, Iacoban Matroana - secretar, Morosan Anuta ? contabil sef, Boca Mihai ? responsabil achizitii publice, Soldan Grigore - consilier personal, CONSILIERI LOCALI: Mirza Filip, Jucan Nicuta, Boca Daniela, Tomascu Gheorghe, Savu Ionel, Racar Vasile, Iacoban Gheorghe, Iacoban Vasile, Ciotu Filip, Chindris Stefan, Pitu Grigore, Ureche Ion, Savu Nichita. Pentru persoane juridice/fizice romaneInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: certificat emis de organisme din tara unde ofertantul este resident in original sau in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul sau autorizatie de functionare in copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul. Se vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/atestare din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul, insotite de traducerea in limba romana legalizata la notariat, sau copie lizibila cu mentiune in conformitate cu originalul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia de a nu fi legal inregistrat si autorizat sa execute lucrarile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, acesta va fi exclus de la prezenta procedura.Cerinta nr. 1Prezentare de catre operatorii economici participanti la procedura, asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, a documentelor edificatoare din care sa reiasa ca detin drept domeniu de activitate (principal si/sau secundar) activitatile dupa coduri CAEN rev. 2 sau ori altor reglementari echivalente corespunzatore lucrarilor care fac obiectul procedurii de achizitie. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde operatorul economic isi are sediul, atesta faptul ca nu este in stare de faliment sau lichidare si din care sa reiasa existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N. corespunzator serviciilor si/sau lucrarilor care fac obiectul procedurii de achizitie publica.Cerinta nr. 2Autorizatiei A.N.R.E. Pentru proiectarea si executia de lucrari de instalatii electrice (necesare in cadrul statiei de epurare) care sunt supuse autorizarii conform legislatiei nationale in vigoare (instalatii de bransamente electrice, utilizare, instalatii de legare electrica la pamint etc.), ofertantul va face dovada detinerii autorizatiei A.N.R.E., sau echivalent, pentru efectuarea lucrarilor de instalatii electrice, conform Ordinul presedintelui A.N.R.Enr. 90 din 19 noiembrie 2009.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Dovada realizarii unei cifre de afaceri globala in ultimii 3 ani incheiati deminim 23.090.500, 00 lei.Declaratie privind cifra medie de afaceri ? pentru ultimii 3 ani incheiati- Se va completa si depune Formularul F din Sectiunea Formulare.Prezentarea documentelor doveditoare prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul" si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei. Pentru conversia valorica a cifrei de afacere se vor utiliza urmatoarele cursuri valutare: 31.12.2010 1 euro=4, 2848 lei, 31.12.2011 1 euro=4, 3197 lei si 31.12.2012 1 euro=4, 4287 lei., Demonstrarea ca ofertantul are disponibile sau ca va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii in suma de 3.848.420, 00 lei pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru o perioada de 60 de zile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita ofertantilor sa faca dovada detinerii experientei similare prin ducerea la bun sfarsit in ultimii trei ani ce se incheie la data limita de depunere a ofertelor a cel putin unui contract de servicii similare, privind proiectarea de retele de alimentare cu apa, retele de canalizare si statie de epurare cu fazele: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor, in valoare de de minim 569.600, 00 lei fara TVA sau maxim doua contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 569.600, 00 lei fara TVA. (conform Ordinului ANRMAP nr.509, Anexa nr.1).Prezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari (completarea Formularului G si Anexa ) insotita de fisa de experienta similara (completarea Formularului H)sicertificate/documente emise sau contrasemnate deautoritatea ori de catre clientul privat beneficiar din care sa reiasa perioada de prestare a serviciilor, valoarea acestora, beneficiarii., Detinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare dupa cum urmeaza: - Cel putin un contract de lucrari de executiede retele de alimentare cu apa, in valoare de minim 3.874.208 lei fara TVA, investitie noua sau modernizare/reabilitare;
- Cel putin un contract de lucrari de executiede retele de canalizare in valoare de minim 5.309.432 lei fara TVA, investitie noua sau modernizare/reabilitare;
- Cel putin un contract de lucrari de executiede statie de epurare in valoare de minim 1.792.024 lei fara TVA, investitie noua sau modernizare/reabilitare;Contractele prezentate ca experienta similara vor fi duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani ce e implinesc la data limita de depunere a ofertelor.Prezentarea unei liste a lucrarilor executate in ultimii 5 ani (Formularul J si Anexa), insotita de fisa de experienta similara (completarea Formularului H), Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" si vor fi semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Asigurarea cu personal de specialitate cu atributii in asigurarea controlului calitatii lucrarilor.Se vor prezenta informatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii., Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor.Se vor prezenta informatii referitore la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor in conformitate cu Formularul nr. K.Asigurarea cu personal responsabil pentru executia lucrarilor.Ofertantii vor face dovada ca dispun de personal minim cu urmatoarele atributii si competente: a)Sef santier executie ? Inginer absolvent al unei facultati tehnice de profil (Hidrotehnica / Instalatii in constructii), cu experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;b)Sef punct de lucru- Inginer absolvent al unei facultati tehnice de profil (Hidrotehnica / Instalatii in constructii/constructii civile), cu experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;, c) Responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii (RTE) edilitare si de gospodarire comunala;d)Sudori in polietilena, e) Responsabil SSM..Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri intocmite conform FormularuluiM si diplome de studii si documente doveditoare privind atestarile ce vor fi valabile la data limita de depunerea ofertelor. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va prezenta declaratie de disponibilitate in conformitate cu Formularul N ., Asigurarea cu personal de executie (direct productiv) pentru servicii si lucrari.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in conformitate cu Formularul L si Anexa., Asigurarea cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice pentru executie de lucrariDeclaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc si dovada detinerii lor.Ofertantii vor face dovada detinerii cu orice titlu a minimului de dotari, utilaje, echipamente tehnice, aparat pentru sudura polietilena, baze de productie, laboratoare si mijloace de transport pentru indeplinirea contractului conform caietului de sarcini., Informatii privind subcontractantiiOfertantii au obligatia de a prezenta datele de contact ale subcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul)in conformitate cu Formularul R.Resursele materiale si umane si alte elemente privindcapacitatea tehnica si/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca suntprezentate documente relevante in acest sens., Asigurarea cu personal de specialitate pentru servicii de proiectare.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor in conformitate cu Formularul K.Ofertantii vor face dovada ca dispun de personal (angajat sau al carui angajament de participare a fost obtinut) cu urmatoarele atributii si competente: a) Sef proiect (Coordonator de proiect) inginer absolvent al unei facultati tehnice de profil cu experienta in proiectarea retelelor de canalizare, alimentare cu apa, statie de epurare si captare apa, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;b)Inginer proiectant (inginer absolvent al unei facultati tehnice de profil- Hidrotehnica/ Instalatii) cu experienta in proiectarea retelelor de canalizare, alimentare cu apa, S.E., S.P. si captare apa, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.c)Inginer proiectant (inginer absolvent al unei facultati tehnice de profil- Constructii civile) cu experienta in proiectarea retelelor de canalizare, alimentare cu apa, statie de epurare si captare apa, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similard)Inginer proiectant (inginer absolvent al unei facultati de profil- Electrice) cu experienta in proiectarea retelelor de canalizare, alimentare cu apa, statie de epurare si captare apa, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similare)Persoana specializata in masuratori terestre si cadastru.Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri intocmite conform Formularului M si diplome de studii si documente doveditoare privind atestarile in perioada de valabilitate. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va prezenta declaratie de disponibilitate in conformitate cu Formularul N .Pentru persoanele nominalizate se vor prezenta CV-uri intocmite conform FormularuluiM si diplome de studii si documente doveditoare privind atestarile ce vor fi valabile la data limita de depunerea ofertelor. Pentru persoanele care nu au calitatea de angajat se va prezenta declaratie de disponibilitate in conformitate cu Formularul N., Asigurarea cu utilaje, echipamente tehnice, instalatii pentru servicii de proiectare.Se va prezenta o declaratie referitore la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor de proiectare, in conformitate cu Formularul O.Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si sustinatorii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamentele si bunurile considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a)Calculator desktop sau laptop cu: - 5 buc.b)Soft specializat pentru proiectare asistata de calculator - 2 buc.c)Soft specializat pentru calculul devizelor - min. 1 buc.e)Imprimanta color (pentru formate A3): - 1buc.f)Plotter (pentru formate A0 color): - 1 buc.g) Mijloc de transport: - min. 1 buc.Pentru echipamentele proprii se va atasa copie dupa Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, in care vor fi marcate echipamentele minimale solicitate.Pentru echipamentele inchiriate se va atasa in original, copie legalizatasau o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate de persoana imputernicita sa semneze documentele ofertei, dupa contractele de inchiriere. Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii lucrarilor- ISO 9001 sau echivalent- (managementul calitatii) care sa confirme posibilitatea asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii lucrarilor., Implementare si mentinerea unui sistem de asigurare a unui nivel corespunzator al protectiei mediului- ISO 14001 sau echivalent-pentru activitatile de executie de lucrari.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor
Numarul de zile cu restrictionari de circulatie
10
Descriere: Numarul de zile cu restrictionari de circulatie
Termen de mobilizare pentru remedierea defectiunilor aparute in perioada de garantie a lucrarilor
5
Descriere: Termen de mobilizare pentru remedierea defectiunilor aparute in perioada de garantie a lucrarilor
Termen de predare al proiectului tehnic si al documentiilor pentru obtinerea avizelor
10
Descriere: Termen de predare al proiectului tehnic si al documentiilor pentru obtinerea avizelor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 19:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer