Achizitie publica - ?Proiectare si executie ?Extindere prin mansardare si inlocuire tamplarie din lemn la Biblioteca Judeteana Christian Tell?
Detaliu pentru invitatia numarul 326914
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326914/16.05.2012
Denumire contract: ?Proiectare si executie ?Extindere prin mansardare si inlocuire tamplarie din lemn la Biblioteca Judeteana Christian Tell?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN GORJCod fiscal: 4956057, Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Telefon: 0253214006, Fax: 0253212023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210165, telefon: +40 253214006, fax: +40 253212023, persoana de contact: Daniela Stricescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Gorj, Str. Victoriei, nr 2-4, sala D
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare si executie ?Extindere prin mansardare si inlocuire tamplarie din lemn la Biblioteca Judeteana Christian Tell?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor proiecta ?i executa lucrarile pentru obiectivul de investi?ie: , ,Extindere prin mansardaresiinlocuire tamplarie din lemn la Biblioteca Jude?eana Christian Tell? in doua etape, astfel: Etapa I presupune prestarea serviciilor de proiectare ? elaborarea documenta?iilor tehnico-economice, dupa cum urmeaza: - expertiza tehnica;
- documenta?ia de avizare a lucrarilor de interven?ii (D.A.L.I.);
- documenta?ii pentru ob?inerea avizelor ?i acordurilor;
- documenta?ie pentru ob?inerea autoriza?iei de construire (D.T.A.C.);
- proiect tehnic, caiete de sarcini ?i detalii de execu?ie;
- documentatie tehnica pentru instalatia de utilizare gaze.In etapa a II - a se vor realiza lucrarile de execu?ie conform proiectului tehnic si adetaliilor de executie aprobate ?i recep?ionate de catre beneficiar.Lucrarile vor incepe dupa ob?inerea Autoriza?iei de construire, Avizului Inspectoratului de Stat in constructii privind avizarea fazelor determinante, emiterea ordinului de incepere a lucrarii ?i predarea amplasamentului, conform graficului intocmit de antreprenor impreuna cu beneficiarul lucrarii.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 596, 768.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.000 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr.925/2006 actualizata.Valabilitatea : minim 90 zile de la data depunerii oferteiContul Consiliului Judetean Gorj de constituire a garantiei de participare este: RO43TREZ3365006XXX001926, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu, CUI: 4956057. La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%. Aut. contractanta are dreptul de a retine gar. de participare atunci cand ofertantul se afla intr-una dintre situatile prevazute la art. 87, alin.1) din HG 925/2006. Conf.art.278^1 din OUG34/2006 cand CNSC respinge contestatia ofertantului ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine garantia de participare conform acestui articol.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ;Potrivit prevederilor H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma initialacare se depune de contractant in acest cont este de 0, 5% din pretul contractuluifara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pentru executia lucrarilor, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare ?Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 1. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)2. Prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - anexa 2. (se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul)3. Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - anexa 3.4. ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinator) ? anexa 4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire suntCalinoiu Ion ? presedinte, Rabu Vasile-vicepresedinte, Stricescu Daniela - director, Bajmatara George Cosmin - director adjunct, Marcau Costel ?director, Vladoescu Liliana ? sef serviciu, Gauca Letitia ? ? membru comisia de evaluare, Mezdrea Bogdan ? membru comisia de evaluare, Morman Octavian? membru comisia de evaluare, Semen Camelia? membru comisia de evaluare, Isuf Leontin ? membru comisia de evaluare, Nistorescu Dana ? membru de rezerva comisia de evaluare, Carbunescu Gheorghe ? membru de rezerva comisia de evaluare5. Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident - copii semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - copie semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afacerisi cifra medie anuala pe ultimii 3 ani.Se va prezenta media cifrei de afaceri in domeniul de activitate al contractului, Prezentarea ultimului bilantcontabilinregistrat si vizat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Declaratie pe propria raspundere, insotita delista principalelor activitati de prestari servicii similare din ultimii 3 ani care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari, Cerinta 2: Declaratie pe propria raspundere, insotita delista principalelor activitati de executie lucrari similare din ultimii 5 ani care sa cuprinda: valori, perioade de prestare, beneficiari.Se vor prezenta copii conform cu originalul dupa minim un contract de prestare servicii siminim unproces verbal de prestare serviciiprecum si copii conform cu originalul dupa minim un contract de executie lucrari siminim unproces verbal de executie a lucrarilor, - Declaratie privind asigurarea acelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poata dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Lista cupersonal de specialit strict necesar pentru indeplinirea contractului. Ofertantii trebuie sa dispuna de urmat resurse umane: 1. pentru proiectare: -coordonator proiect-arhitect cu drept de semnatura;
- expert tehnic- ing. instalatii- ing. constructii- specialist atestat A.N.R.E- specialist atestat de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Gazelor NationaleSpecialistii (arhitect, inginer instalatii, inginer constructii) si expertul tehnic trebuie atestati, conform prevederilor art.24 aliniatul 2 din Legea 422/2001, modificata prin OUG 43/2010.Personalul de specialit trebuie sa aiba experienta de minim un contract similar2. pentru executie lucrari: -sef santier- resp. teh. cu executia, atestatMLPLT (MDRT)- ing instalatii- ing. constructii- specialist atestat A.N.R.E- spec. atestat de Autorit. Nat de Reglement in dom. Gazelor NaturalePers. de spec.treb sa aiba experienta minim un contr similar mai putin resp teh.cu executia Informatii referitoare la Standarde de asigurarea calitatiiCopie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei., Informatii referitoare la Standarde de protectia mediuluiCopie dupa certificatul care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectului de activitate al achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 13:58