Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie ?Extindere retea Alimentare cu apa in Comuna Lalosu,Judetul Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 356795
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LALOSU
Numar invitatie: 356795/08.01.2014
Denumire contract: Proiectare si executie ?Extindere retea Alimentare cu apa in Comuna Lalosu, Judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LALOSUCod fiscal: 2541711, Adresa: comuna LALOSU, Lalosu, Telefon: +40 250769341, Fax: +40 250769341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna LALOSU, Lalosu, Romania, cod postal: 247283, telefon: +40 250769341, fax: +40 250769341
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI LALOSU, Lalosu, Romania, cod postal: 247283
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ?Extindere retea Alimentare cu apa in Comuna Lalosu, Judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie ?Extindere retea Alimentare cu apa in Comuna Lalosu, Judetul Valcea?, in lungime totala de 10.880m.Valoarea estimata a contractului de achizitie publica este de 1.549.072lei fara TVA din care: - Valoarea estimata a contractului pentru serviciile de proiectare, si asistenta tehnica este de 70.000 lei fara TVA, - Valoarea estimata a contractului pentru executia de lucrari este de1.408.640lei fara TVA, - Valoarea estimata a cheltuielilor diverse si neprevazute este de 70.432 lei fara TVA.- Cheltuieli diverse si neprevazute in procente: 4, 76%Valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), respectiv art. 252 lit. j)
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 549, 072 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 29.500 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent inRomania;b) virament bancar in contul autoritatii contractante. Garantia de participare se va vira in contul AC deschis la Trezoreria Statului insotit de confirmarea bancii emitente pentru efectuarea platiic) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari.d) alte forme de constituire legale (ex. depunerea de numerar la casieria unitatii)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentru garantiile de participare constituite in alte valute se va lua in calcul cursul de schimb comunicat de BNR pentru ziua de vineri din saptamana de dinaintea datei limita stabilita pentru depunerea ofertei
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prinretineri succesive din situatia de lucrari sauGBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatea Contractanta. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, Autaritatea Contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.12A) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalNote: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.12B), insotita de certificate emise de ANAF si autoritatile locale pe raza carora isi desfasoara activitatea.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 12C ;Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 12D ;Note: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 4 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt conducatorul autoritatii contractante si presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, precum si membrii comisiei de evaluare.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: NICU CONSTANTIN - primar, ION MARIAN LEONARDO - viceprimar, PANDURU MADALIN CONSTANTIN - secretar, ILINOIU CAMELIA GABRIELA - contabil, ANGHEL STELA - consilier principal si consilierii locali: ANGHEL NICOLAE, AMZA STEFAN, BOIANGIU CRISTIAN, DRAGU AUREL, GHEOCEL ION, IVANA GABRIEL, NITA GHEORGHE, SUTA ION, TRAISTARU ION, TRAISTARU VALENTIN. Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte: -obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- are autorizate activitatile ce fac obiectul achizitiei, respectiv pentru activitatile specifice domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula.b. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.Persoane juridice / fizice straineOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) operatorul economic este autorizat, in conditiile legislatiei statului in care isi are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.- Informatii generale din care sa reiese cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani ? minim 2.800.000leiPersoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil/alte documente justificative) inregistrate potrivit legii. AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in alta valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducerecertificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie aut. data in fata unui notar sau unei autoritati, 2.- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate dedatorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in suma de 739.000, 00 lei pentru a realiza cash-flow de executie pe o perioada de minim 3 luni. In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere autorizata.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani pentru executie si ultimii 3 ani pentru proiectare, in cadrul unor contracte de proiectare si/sau executie, cel putin un contract privind proiectarea /executia unei retele de alimentare cu apade minim 10 km si trebuie sa furnizeze dovada finalizarii lucrarilor de executie.Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul poate prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: copii dupa parti relevante ale ontractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor. Din aceste documente trebuie sa reiasa: cantitatea (lungimea retelei, numarul de statii de epurare) beneficiarul, obiectul, capacitatea statiei, perioada (inclusiv data incheierii contractului) si, in cazul lucrarilor, se va mentiona inclusiv locul executiei acestora /procesul-verbal de receptie finala / procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit / recomandari din partea beneficiarului /clientului respectiv / orice alt document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul beneficiar, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa dispuna de: 1. Buldoexcavator (executia terasamentelor)? 1 buc;2. Incarcator frontal (incarcarea pamantului si materialelor voluminoase si grele in mijloacele de transport) ? 1 buc;3. Autobasculante minim 18 tone capacitate de transport ? 1 buc ;4. Autobetoniera 5, 5-9 mc (transportul betoanelor de la statie la locul de punere in opera) ? 1 buc ;5. Pompa beton cu brat telescopic ? 1 buc ;6. Automacara minim 12tf (montarea caminelor) ? 1 buc ;7. Laborator de incarcari gradul II de autorizare pentru categoria B (betoane) ? 1 buc.Se vor prezenta obligatoriu: - documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; (proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Pentru echip. proprii se va atasa in copie documente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate.Pentru echip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere sau documentele din care sa reiese dreptul de folosinta sau proprietate, nformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: - Un Sef santier ? inginer/subinginer, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii edilitare pentru fluide (hidraulica);
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT in domeniul constructii civile si industrilale (rezistenta)- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor -cu atestat/decizie interna cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat SSM;
- un responsabil de mediu atestat.Pt fiecare spec. nom. se vor atasa: i) Copii lizibile cu mentiunea ?cf cu originalul? dupa dipl, adev, autoriz, atestatele, legitimatiile sau certif, necesare pentru dovedirea cerintelor minime.ii) Pt pers desemnat pt derularea contractului se vor prezenta CV-uri semnate in orig continand inf necesare pentru demonstrarea cerintelor minime.AC isi rezerva dreptul de a solicita doc. care sa probeze exp similara a pers cheie.Prezentare form 12I Decl privind efectivele medii anuale ale pers ang si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe vor vor prezenta Declaratii de disp pe perioada lucrarilor din partea pers cheiePebtru RTE este suficient prezentarea autorizatiilor/atestatelor., Informatii privind subcontractantii si asociatiiOfertantii asociati/subcontractanti vor prezentadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor deimplicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Tert sustinatorIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau prof. se demonstreaza de catre op. ec. prin invocarea sustinerii de catre o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers. respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 11*1 din H.G. nr.925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d), art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractului de achizitie publica. Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 / 2005 sau echivalent pentru domeniile aferente contractului., Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru domeniile aferente contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
380
Descriere: Componenta financiara
Termen de interventie la defectiuni aparute in perioada de garantie
20
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2014 17:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer