Achizitie publica - Proiectare si executie extindere retea de canalizare, in vederea racordarii locuitorilor in comuna Sancraiu de Mures? jud Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 326372
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326372/11.05.2012
Denumire contract: Proiectare si executie extindere retea de canalizare, in vederea racordarii locuitorilor in comuna Sancraiu de Mures? jud Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINCRAIU DE MURES (PRIMARIA)Cod fiscal: 4322718, Adresa: SINCRAIU DE MURES, STR. PRINCIPALA NR.123, JUDETUL MURES, Sancraiu de Mures, Telefon: 0749/205.426, Fax: -
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA SINCRAIU DE MURES -Registratura, LOCALITATEA SINCRAIU DE MURES, STR. PRINCIPALA NR.197A, JUDETUL MURES, Romania, cod postal: 547525, telefon: +40 265316964, fax: +40 265316964, persoana de contact: Sangeorzan Remus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA SINCRAIU DE MURES -Sala de sedinte, LOCALITATEA SINCRAIU DE MURES, STR. PRINCIPALA NR.197A, JUDETUL MURES, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie extindere retea de canalizare, in vederea racordarii locuitorilor in comuna Sancraiu de Mures? jud Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari conform caietului de sarcini pentru " Proiectare si executie extindere retea de canalizare, in vederea racordarii locuitorilor in comuna Sancraiu de Mures? jud Mures "
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 090, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 20.000 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertei3. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006Garantia de participare poate fi constituita si sub urmatoarele forme: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in favoarea Comunei Sincraiu de Muresb)prin virament bancar in contul: Comuna Sincraiu de Mures, RO67TREZ4765006XXX004939 deschis la Trezoreria Tirgu Muresc)Ordin de plata vizat de banca, in contul Autoritatii Contractante4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabilaOfertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimulareaIntreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului Nr.- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia autoritatea contractanta va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006, adica suma de 4.869, 99 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %, din pretul contractului de lucrari fara TVA si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, prin retineri succesive sau prin orice alt instrument de garantare (conform art. 90 din HG 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formularul Nr.1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181 lit. a) c1 si d) - Completare Formularul Nr.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 - Completare Formularul Nr.3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: -Sangeorzan Remus - primar-Gal Sandor ? viceprimar-Beresescu Ioan ? consilier local-Moldovan StefanIustin ? consilier local- Ianosi Andor? consilier local- Moldovan StefanAgneta ? contabil- Timpa Paul ? responsabil achizitiiCerinta nr.4Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - Prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip elaborate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Aceste documente se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si trebuie sa rezulte din ele lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formularul Nr.4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formularul Nr.5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de inregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate; Certificatul trebuie sa fie emisemis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului, impreuna cu anexa, Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor nominalizate, a diplomei/ certificatului/ documentului in baza caruia a fost desemnat expert pentru executarea contractului: - Expert 1 ? Responsabil tehnic cu executia- Expert 2 ? Inginer constructor.- Expert 3 ? Responsabil cu atributii de control privind calitatea in constructii (CQ), Cerinta nr. 4Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 5Experienta similaraExperienta similara - Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a maxim doua contracte cu o valoare minima de 1.000.000 lei. Valoarea minima trebuie sa rezulte prin insumarea valorii contractelor prezentate ca experienta similara. Se considera lucrari similare: lucrari de constructi de canalizare. Acestea trebuie sa fie insotite de: recomandare din partea beneficiarilor, certificare de buna executie din partea beneficiarului/clientului; Parti relevante din contractul de executie lucrari prezentat ca experienta similara si o declaratie de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare; o Procesele-verbale de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul) Certificatul SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinireaacestei cerinte, Certificatul SR EN ISO 14001:2004, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata invitatiei de participare, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 10:50