Achizitie publica - ?PROIECTARE SI EXECUTIE EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN SATELE DOBRUN, CHILII, ROSIENII MARI SI ROSIENII MICI, EXECUTIE EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, COMUNA DOBRUN, JUDETUL OLT?
Detaliu pentru invitatia numarul 349277
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349277/26.06.2013
Denumire contract: ?PROIECTARE SI EXECUTIE EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN SATELE DOBRUN, CHILII, ROSIENII MARI SI ROSIENII MICI, EXECUTIEEXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, COMUNA DOBRUN, JUDETUL OLT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DOBRUNCod fiscal: 4394552, Adresa: COMUNA DOBRUN, JUDETUL OLT, Dobrun, Telefon: 0249455072, Fax: 0249455072
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DOBRUN, JUDETUL OLT, Dobrun, Romania, cod postal: 237241, telefon: +40 249455072, fax: +40 249455072, persoana de contact: CONSTANTIN BARCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI DOBRUN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?PROIECTARE SI EXECUTIE EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN SATELE DOBRUN, CHILII, ROSIENII MARI SI ROSIENII MICI, EXECUTIEEXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, COMUNA DOBRUN, JUDETUL OLT?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?PROIECTARE SI EXECUTIE EXTINDERE SISTEM DE CANALIZARE MENAJERA IN SATELE DOBRUN, CHILII, ROSIENII MARI SI ROSIENII MICI, EXECUTIEEXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, COMUNA DOBRUN, JUDETUL OLT?Durata maxima a contractului este de 20 luni din care 18 luni pentru executia lucrarilor si 2 luni servicii proiectare1.Pentru Extindere sistem de canalizare in satele Dobrun, Chilii, Rosienii Mari, Rosienii Mici , comuna Dobrun, jud. Olta) Servicii proiectare, Proiect Tehnic, Detalii executie, Verificare tehnica a proiectarii, Documentatii avize, Asistenta tehnica din partea proiectantului = 151.586 lei.b) Executie = 2.834.568 lei, exclusiv TVAc) Diverse si neprevazute = 146.479 lei exclusiv TVA .TOTAL = 3.132.633 lei.2.Pentru Extindere alimentare cu apa in comuna Dobrun, jud. Oltvaloare estimata estea) Executie = 590.442 lei, exclusiv TVAb) Diverse si neprevazute = 24.714 lei exclusiv TVA .TOTAL = 615.156lei.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 747, 789 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 71531, 92 lei. Incazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare; . (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorModalitati de constituire (conform art. 86 din HG nr. 925/2006): a). virament bancar; sau b). instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei; sau c). ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; sau d). prin depunerea unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante.Contulautoritatiicontractante: RO16TREZ50724700244XXXXX, Trezoreria Slatina, Cod fiscal 4394552. Restituire: conform art. 87 din HG nr. 925/2006. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC, o suma din garantia de participare, calculata conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 in valoare de 7.527, 78 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin retineri succesive din situatia de lucrari sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract..In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un contde disponibil distinct la dispozitia AC., suma initiala depusa fiind de 0, 5 % din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.Formular model nr. 18.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract cu notificare prealabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratiepe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Declaratie privind calitatea de participant la procedura F 124) Declaratiepe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului :1. Bondrescu Aurel - Primar2. Dinca Marian - Viceprimar3. Bondrescu Valeria Sonia - Secretar4. Dinca Valerica ? Contabil5Ionescu Sandu -consilier local6. Mitica Ion Florea- consilier local7. Podaru Anisoara - consiler local8. Rusu Elena Monica - consilier local9. Salcianu Ion - consilier local10. Stan Marian - consilier local11. Teodorescu Ioana - consilier local12. Ududoi Costel - consilier local5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certificat de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana . Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiiledin certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, vaprezenta pentru conformitate certificatul constatator de la ONRC in original/copie legalizata.Operatori economicinerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ?Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupuluipentru partea de contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei)ani :2010, 2011, 2012 sa fiecel putin 7.153.192 lei (exlusiv TVA).Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilorprezentarea si altor documente in cazul in care documentele prezentate la alineatulprecedent nu sunt relevante., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a lucrarii, in valoare de 1.609.468, 2 lei, pe o perioada de 9 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP .Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Experienta similaraExperienta similara pentru executieOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract sau cel mult doua contracte de executie avand ca obiect executie retea de canalizaresi alimentare cu apa in valoare cumulatade cel putin3.425.010 lei fara TVA .Pentru servicii: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin un contract sau cel mult doua contracte de proiectare retele de canalizarein valoare cumulata de cel putin151.586 lei fara TVA .Sau cel putin un contract , cel mult douacontracte proiectare+executie lucrari similare in valoare cumulata de cel putin3.576.596 lei fara TVASe mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Continuare cerinta 1Pentru executie se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati valoarea perioada si locul executarii lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Pentru servicii se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certif/docum emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Documentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?., Cerinta 2Declaratia referitoarela utilaj, instal, echipamentetehnologice de care dispune operatoruleconomicpentruindeplinirea corespunzatoarea contractuluide lucrariNivel minim pentru executie: O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariNivel minim pentru proiectareO declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;In cazul utilajelor detinute prin contract/conv de inchiriere, declaratia va fi contrasemnata de catre locator., Cerinta 3Informarea referitoare la personalul angajat si la personalul tehnic de specialitate responsabil pentruindeplinirea contractuluiNivel minim pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier cu studii superioare- 1 responsabil tehnic cu executia atestat domeniul IX - Constructii edilitare si de gospodarie comunala; (RTE)- 1 sef punct lucru cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta instalatii in constructii- 1 electrician autorizat ANRE grad 2B-1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca- 1 responsabil cu managementul mediului- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate (atestat sau decizie interna de numire)Nivel minim pentruproiectare: -1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta specializarea instalatii in constructii-1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta geolog-1 ing cu studii superioare absolvite cu diploma de licenta specializarea topografieNu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;, Continuare cerinta 3Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc: ?-cv-urile personalului de conducere si de specialitate in original semnate si datate?declaratie de disponibilitate?diplome privind specializarea personalului;? autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.?Angajament de participare?Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contract.AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial., Cerinta 4
Informatii privind asociereaNota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ?economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta
acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 4
in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
partea/partile din contract care urmeaza sa fieindeplinita/ indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea:
AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Tert sustinator (daca este cazul)
In cazul in care cerintele de calificarese demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui
angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006.
Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conform prev art. 180 si ale art. 181lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
2 Termenul de prestare aserviciilor de proiectare
15
Descriere: Componenta tehnica
Garantia acordatalucrarilor (luni)
10
Descriere: Componenta tehnica
Termenul de executie al lucrarilor (luni)
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 15:12