Achizitie publica - Proiectare si executie ?Extinderea si dotarea cu echipament didactic a Scolii cu clasele I-VIII, nr. 1 Cornetu?
Detaliu pentru invitatia numarul 323554
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323554/06.04.2012
Denumire contract: Proiectare si executie ?Extinderea si dotarea cu echipament didactic a Scolii cu clasele I-VIII, nr. 1 Cornetu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI CORNETUCod fiscal: 4364470, Adresa: STR. SOS. ALEXANDRIEI NR.140 COM. CORNETU JUDETUL ILFOV, Cornetu, Telefon: 468.92.20, Fax: 468.90.20
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SOS. ALEXANDRIEI NR.140 COM. CORNETU JUDETUL ILFOV, Cornetu, Romania, cod postal: 077070, telefon: +40 214689220, fax: +40 214689220, persoana de contact: BIROUL ACHIZITIIPUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediulautoritatii contractante din Sos. Alexandriei nr.140, Comuna Cornetu judet Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ?Extinderea si dotarea cu echipament didactic a Scolii cu clasele I-VIII, nr. 1 Cornetu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie ?Extinderea si dotarea cu echipament didactic a Scolii cu clasele I-VIII, nr. 1 Cornetu? conform Studiului de Fezabilitate atasat
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 718, 884.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre liderul asocierii in numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 90.000lei si va fi valabilapentru o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei?;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii. Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta(Se va completa pe modelul formularului anexat. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata);Declaratia privind calitatea de participant la procedura(Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Se va completa pe modelul formularului anexat.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006(Se va completa pe modelul formularului anexat. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: Adrian Stoica ? Primar, Gheorghe Constantin? Secretar, Giurea Marioara? Presedinte Comisie Evaluare, Florea Mihaela? MembruTitular Comisie Evaluare, Radu Gheorghita-Carmen? MembruTitular Comisie Evaluare, Georgescu Ioana Jeni? MembruRezerva Comisie Evaluare, Negut Carmen-Cristiana? MembruRezerva Comisie Evaluare;Pentru persoane juridice straine-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata;Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent;Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru situate pe raza teritorial-administrativa Bucuresti- Ilfov, sau echivalent;Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent;Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent. Persoane juridice/fizice romane: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit(Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata);Persoane juridice straine: 1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂzata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depuneriiofertelor.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) vizate si inregistrate de organele competente, Asigurare de risc profesional a proiectantuluiOfertantul trebuie sa dea o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat castigator, va constitui o asigurare de risc profesional a proiectantului in valoare de minim 100.000 leivalabila pana la finalizarea contractului., Asigurarea de catre ofertant a tuturor riscurilor ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Informatii privind accesul ofertantului la resurse financiaresau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor.Operatorul economic are obligatia sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la (sau are) disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente in suma totala de 3.000.000 lei pentru a sustine executia lucrarii pe o perioada de minim 8 luni., Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 9.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor de constructii executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., Lista serviciilor de proiectare duse la bun sfarsitin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Indeplinirea de catre ofertant a cel putin un contract de proiectare constructii civile, dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani, cu o valoare de minim 100.000 lei exclusiv TVA., Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de executie lucraride constructii civile in valoare de minim 4.000.000, 00lei fara TVA., Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, timp de 8 ore zilnic pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 11(unsprezece) specialisti, din care: ? minim 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in Specializarea Constructii, atestat si ca manager de proiect, cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca manager de proiect atestatsi care sa fi condus in ultimii 3 ani, in calitate de manager de proiect atestat, implementarea a minim un contract de lucrari de constructii ? pentru functia de Responsabil/CoordonatorContract;, ? minim 1 (unu) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Constructii Civile, Industriale si Agricole (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor, experienta specifica dovedita prin inscrisuri de minim 3 ani ca Sef de Santier lucrari de constructii civile care sa fi coordonat in ultimii 5 ani, in calitate de Sef de Santier, minim o lucrare de constructii civile si minim o lucrare de reabilitare termica a constructiilor civile ? pentru functia de Sef Santier Constructii;? minim 1 (unu) inginer constructorabsolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii specialitatea Instalatii in Constructii (sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer constructor si experienta specifica dovedita prin inscrisuride minim 3 ani ca Sef de Santier lucrari de instalatii pentru constructii civile? pentru functia de Sef Santier Instalatii;, ? minim 1 (un) inginer constructor specialitatea Constructii Civile Industriale si Agricole(sau echivalentul acesteia), absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in specialitatile de mai sus (sau echivalentul acestora), cu experienta de minim 3 ani in proiectarea constructiilor civile si care a coordonat, in calitate desef de proiect, cel putin elaborarea a unproiect tehnic (minim fazele PT, DE, CS si PAC) de constructii civile? pentru functia de Sef de Proiect;? minim 1 (un) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in Constructii specialitatea Cadastru/Geodezie (sau echivalent) cu experienta in specialitate de minim de 5 (cinci) ani. Acest specialist trebuie sa faca obligatoriu dovada ca a participat la ridicarea si prelucrarea datelor topografice pentru cel putin un proiect tehnic ? pentru functia de specialist topo., ? minim 1 (unu) inginer sisteme de securitate (COR 214438 sau echivalentul acestuia)absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata, cu experienta generala de minim 5 ani ca inginer, experienta specifica dovedita de minim 3 ani ca Inginer de Securitate atestat? pentru functia deInginer Sisteme de Securitate.? minim 1 inginer de retele electrice, absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice in specialitatea Energetica/ Instalatii Electrice/ Electromecanica/Electrotehnica (sau echivalentul acestora) cu experienta generala de minim 5 ani de zile in specializarea dobandita si cu experienta specifica dovedita cu inscrisuri de minim 3 ani in executie retele/ bransamente instalatii electrice, autorizati ANRE (sau echivalent) tip B ? pentru functia de Inginer Retele Electrice., ? minim1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia) , sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de Constructii Civile, Industrale si Agricole? pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia Constructii Civile, Industrale si Agricole;? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate., ? Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, atestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu.? Minim 1 (unu) tehnician pentru sisteme de detectie, supraveghere video, control acces(COR 313210 sau echivalentul acestuia) absolvent de studii medii, cu experienta generala de minim 5 ani ca tehnician/maistru, experienta specifica dovedita de minim 3 ani ca Tehnician Sistem atestat? pentru functia deTehnician Sistem., Pt.a ne asigura ca lucrarile vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: a. Minim2 (doua) autobasculante = 16 to.;b. Minim 1 autobetonieracu capacitate de minim 9 mc;c. Minim1 Sapator in spatii limitate (mini excavator);d.Minim 1 (unu) echipamente vibrare beton;e.Schela metalica autoridicatoare care sa acopere minim 200 (douasute)mp;f. Minim 1 (una) macara/automacara;g.Minim 1(unu) Autocamionpentru transport materiale, Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE (Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei sau echivalent) pentru executie instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 KV., Ofertantul trebuie sa faca obligatoriu dovada ca este Licentiat de Ministerul Administratiei si Internelor Inspectoratul General al Politiei Romane, conform art. 34 din Legea 333/2003 pentru instalare si intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei., Informatii privind subcontractantii Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor de constructii civile ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, Ofertantii vor prezenta Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei tuturor lucrarilor de constructii civilece fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [55]
Durata de garantie acordata de catre producatorul/producatorii produselor de tamplarie PVC
20
Descriere: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [20].
Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor executate
25
Descriere: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [25].
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Permanent pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 10:19