Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie fantana arteziana Bd. Constantin Brancoveanu


Detaliu pentru invitatia numarul 351224
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Numar invitatie: 351224/26.07.2013
Denumire contract: Proiectare si executie fantana arteziana Bd. Constantin Brancoveanu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)Cod fiscal: RO 4316422, Adresa: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.336.03.60, Fax: 021.336.03.60
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria sectorului 4 al Mun. Bucuresti, bdul George Cosbuc nr.6-16, Registratura, Romania, cod postal: 040532, telefon: +40 213360360, fax: +40 213360360
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sectorului 4 al Mun. Bucuresti, bdul George Cosbuc nr.6-16, etajul 2, camera 28
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie fantana arteziana Bd. Constantin Brancoveanu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie fantana arteziana Bd. Constantin Brancoveanu.Valoarea obiectivului de investitii este de 564.516, 12 lei, fara TVA. Valoarea estimata a contractului este de 536.290, 32 lei fara TVA(faravaloarea cheltuielilor diverse si neprevazute). Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 5 % din valoarea obiectivului de investitie a contractului fara TVA, respectiv valoarea de 28.225.81 lei. Valoarea estimata pentru proiectare este de 10 % din valoarea estimata a contractului, respectiv valoarea de 53.629, 04 lei fara TVA. Valoarea estimata pentru executie este de 90 % din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv valoarea de 482.661.29 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 564, 516.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei. b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). c) - Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respectand prevederile art. 86, alin. (3 ) din HG 925/2006. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Scrisoarea de garantie bancara se va constitui in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, conform formularului nr.12. d) Ofertantul va face mentiunea in documentul privind garantia de participare, ca se supune prevederilor art.2781 (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.e)Garantia de participare se poata constitui si in valuta ? pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalen?a se va face la cursul BNR, din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost modificata si completata ulterior; Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA - formular nr. 13. Modul de constituire a garantiei de buna executie - in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior. Ofertantii vor specifica in cadrul propunerii financiare pentru care varianta de retinere a garantiei de buna executie opteaza.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (3)din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006- Formular nr.23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.34.Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice- privind plata obligatiilor la bugetul de stat ?(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cumodificarile si completarile ulterioare.NOTA-Certificatele prezentat vor prezenta situatia obligatiilor scadente la plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006-Formular nr.4In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Persoanele responsabile pentru procedura: Popescu Cristian Victor Piedone - PrimarPOPESCU Alexandru - ViceprimarENE Costel-Director executivBALAN Maria-Director executivCORMOS Adrian-Director executiv7. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - Formular nr.5 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator ? in original/copie legalizata/copie cu mentiunea conform cu originalul? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului;informatiile cuprinse trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In situatia in care ofertantul clasat pe locul I a prezentat certificatul constatator in copie, i se va solicita originalul sau copia legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Pentru persoane juridice/fizice straine: 1.un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat, in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, care sa ateste existenta societatii ? original sau copie legalizata.2.actul constitutiv ofertantului in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original sau copie legalizata; din acestea trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile la data de 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 (impreuna cu anexele acestora), vizate si inregistrate de organele competente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual, leu/euro, comunicat de BNR. In cazul unei asocieri, fiecare asociat esteobligat sa prezinte acest indicator (cumulul valorilor se compara cu cerinta minima).Completarea Fisei cu informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari ;Dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara se va face prin prezentarea de copii relevante din urmatoarelor documente: - certificari care vor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarii daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit);Experienta similara sa fie mai mare de 530.000 lei - valoarea poate fi demonstrata prin indeplinirea pragului minim impus atat prin contracte distincte de proiectare cat si de executie; fie prin cumularea valorica a contractelor derulate distinct respectiv prestare serviciilor de proiectare si executie lucrari, pragurile valorice urmand a fi precizate in conformitate cu valorile estimate aferente fiecarei etape. Nivelul minim solicitat pentru experienta similara se raporteaza la valoarea estimata a contractului de achizitie publica, fara a fi avuta in vedere valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute. Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul SR EN ISO 9001, sau echivalent, privind Sistemul de management al calitatii (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Standard de calitate referitoare la mediu. Certificatul SR EN ISO 14001, sau echivalent, privind sistemul de management de mediu pentru activitatile ce fac obiectul contractului(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabil valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer