Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie garaje in zona- strada Tudor Vladimirescu nr.5 din orasul Comanesti, jud. Bacau


Detaliu pentru invitatia numarul 338157
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Comanesti
Numar invitatie: 338157/25.10.2012
Denumire contract: Proiectare si executie garaje in zona- strada Tudor Vladimirescu nr.5 din orasul Comanesti, jud. Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul ComanestiCod fiscal: 4353269, Adresa: Str. Ciobanus nr.2, Comanesti, judetul Bacau, Comanesti, Telefon: +40 234374274, Fax: +40 234374278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ciobanus, nr.2, orasul Comanesti, judetul Bacau, Comanesti, Romania, cod postal: 605200, telefon: +40 234374274, fax: +40 234374278, persoana de contact: Registratura-Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ciobanus, nr.2, Sala se sedinte a Primariei orasului Comanesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie garaje in zona- strada Tudor Vladimirescu nr.5 din orasul Comanesti, jud. Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie garaje in zona- strada Tudor Vladimirescu nr.5
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 225.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 8064lei. Modalitatea de constituire este conf. art.86(1) din HG 925/2006 prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societare bancara ori o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC o respinge ca nefiind fondata, autoritatea contrctanta va retine contestatorului din garantia de participareo suma conf prevederilor art. 278^1 alin(1), lit. b, din OUG 34/2006. Suma care va fi retinuta contestatorului din garantia de participare in cazul in care Consiliul respinge contestatia este de 4032, 25 lei conf. prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conf art. 89(2) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate retine si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante , la unitatea de trezorerie a statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contrcatante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertul sustinator trebuie sa completeze Formular nr.17Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru toate punctele de lucru) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.NOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora , autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4-Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUGnr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.4.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Deasemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Primar: ec. Viorel Miron, Director economic Gherber Daniela, Secretar Chirila Daniela, Sef serviciu Administratie Publica Aron Mihaela, Popa Gabriela Sef birou Urbanism, Consilier juridic Cianga Letitia, Bobeica Ionel inspector investitii, Purcaru Gabriela inspector achizitii publice, Leru Daniela inspector achizitii publice, Consilieri locali membri ai comisiei economice: Ciocan Nicolaie, Dobrescu Mihail, Ardeleanu Tomita, Popoi Ion, Cerinta nr. 1-Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.NOTA: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ca acesta sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2- Pentru persoane juridice straine: In vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular nr 16) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inantea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inantea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice straine se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania. In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatiile generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011, Cerinta nr. 2Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate laorganele competente pe anii 2009, 2010 si 2011., Cerinta nr. 3-Informatii privind cifra de afaceri, Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale pe anii 2009, 2010 si 2011 trebuie sa fie minim de 806450 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani.Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 2- Prezentarea de informatii privind experienta similara. Dovadaindeplinirii in ultimii 3 ani de catre proiectant a unei experiente similare de 1contract de servicii proiectare lucrari , de cel putin 40.300 lei (exclusiv TVA). Dovada indeplinirii in ultimii 5 ani de catreofertant a cel putin 1 lucrare similara , cu o valoare de minim 362.925 lei(exclusiv TVA).Copie a informatiilor relevante din contractele propuse caexperienta similara(parti contractuale, obiect, cantitati fizice, pret, semnaturi);p.v. de receptie care sa confirme executarea lucrarilor;recomandare/documente constatatoare din partea beneficiarului., Cerinta nr. 3 Efectivele medii anuale ale pers. angajat si pers. de cond, inultimii 3ani; Pt.fiecare membru dinpers.propus se vor atasa urmatoarele doc.suport de demonst a exper.sale similare: C.V.uri(Form.11;Copii ale diplom., atestate, certif.profes.obtinute(mentionate in CV); Decl.de disponib(Formular 10), Copii certif, "cf cu orig".al contr.de munca., Cerinta nr. 4-O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 5-Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partiledin contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora. Cerinta nr. 1-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, un sistem de management al calitatii pentru lucrari de constructii si instalatii, conform standardului ISO 9001:2008, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiaraComponenta financiara: Algoritm de calcul: a) Pentru cel mai mic pret ofertatse acorda punctaj maxim=60 puncte.b)Pentru alt pret ofertat punctajul se acorda astfel: P(n)=(pret minim/pret(n)x60 p. unde p(n)= pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul. Pretul ofertei reprezinta suma dintre pretul pentru proiectare si pretul pentru executie.
Termenul de predare al proiectului si a documentatiilor pentru obtinerea avizelor necesare obtinerii autorizatiei de construire
15
Descriere: Pentru termenul minim ofertat egal cu 15 zile se acorda puncajul maxim=15p, b). Pentru alt termen de predare punctajul se acorda astfel : P(n)=termen minim/t(n)x15p, unde t(n) reprezinta termenul de predare a ofertantului.Ofertele cu termen de predare mai mare de 45 zile vor fi declarate neconforme. Ofertele cu termen de predare mai mic de 15 zile nu vor fi punctate suplimentar.
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Descriere: Pentru durata minima ofertata egala cu 3 luni se acorda punctajul maxim de 25p. Pentru celelalte oferte punctajul se acorda astfel: P(n)=Durata minima/D(n)x25 p, unde D(n) reprezinta durata de executie a ofertantului . Ofertele care au durata de executie mai mica decat durata minima de executie de 3 luni nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele care au durata de executie mai mare decat durata maxima de 5 luni vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul : www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer