Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie "Gard ornamental din fier forjat" in Municipiul Caransebes


Detaliu pentru invitatia numarul 331858
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Caransebes (Consiliul Local al Municipiului Caransebes)
Numar invitatie: 331858/18.07.2012
Denumire contract: Proiectare si executie "Gard ornamental din fier forjat" in Municipiul Caransebes
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Caransebes (Consiliul Local al Municipiului Caransebes)Cod fiscal: 3227947, Adresa: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Telefon: 0255 514885, Fax: 0255 515139
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 255514885, fax: +40 255515139, persoana de contact: Petru Vladu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Revolutiei nr. 1, Caransebes, Romania, cod postal: 325400, telefon: +40 255514885, fax: +40 255515139
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie "Gard ornamental din fier forjat" in Municipiul Caransebes
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Gardul se va realiza din teava amprentata cu elemente decorative, in panouri dreptunghiulare
II.1.6) CPV: 45342000-6 - Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 569, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 2% din valoarea estimata a procedurii, adica 11.38o Lei 1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. (2) Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de catre CNSC, acestuia i se va retine o suma calculata conform prevederilor art. 278ยน (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractata. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau - retineri succesive din facturile emise, in cuantum de 10 % pentru fiecare factura in parte. In acest caz se va deschide un cont pentru garantia de buna executie la dispozitia autoritatii contractante, in care se va depune o suma egala cu 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - Formular 43Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 3Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 7 (se va depune si de catre tert sustinator si subcontractant, daca e cazul)Persoane cu functie de decizie din cadrul A. C.- Ion Marcel Vela ? Primar- Ilie Iova ? Viceprimar- Nicolae Borcean ? City Manager- Ana Bratu ? Secretar- Camelia Valceanu ? Dir. Economic- Ioan Bona ? Comp. Investitii- Petru Vladu ? Comp. Achizitii- Petru Albai ? Consilier local- Armas Ovidiu, ,- Ana Bojinescu- Stelian Cornea- Valentin Dascalu- Marius Ionescu- Adrian Marius Isac- Mihai Minea- Mirela Dragomir- Ion Stefan- Petru Stejariu- Octavian Susailu- Mihai P. Susoi- Dan L. Tocut- Lazar Todorescu- Ion VasilescuDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 6 (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 5 (se va depune si de catre tert sustinator, daca e cazul)Referitor la tertul sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art. 180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d .Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cazier judiciar /certificat echivalent al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cazier fiscal al operatorului economic, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat fiscal privind achitarea obligatiilor fata de bugetul de stat, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificat fiscal privind achitarea taxelor si impozitelor locale, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, fara datorii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile romane. Documentele vor fi traduse in lb. romana de catre un traducator autorizat si legalizate (pt.persoane fizice/juridice straine)Inainte de semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator, i se va solicita acestuia prezentarea certificatelor in original pentru confruntare cu cele depuse in cadrul ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pentru exercitiile financiare pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente., Informatii privind situatia economico-financiara Cerinta minima - Cifra medie anuala de afaceri a ofertantului in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 120.000 lei pentru lucrari si minimum 16.500 lei pentru proiectare. Pentru echivalenta se va lua in considerare, in cazul Cifrei de afaceri, cursul mediu anual lei/valuta, pentru fiecare an in parte comunicat de BNR / BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Pentru lucrari: Experienta similara: minim 1 - maxim 3 contracte cu valoare cumulata de 569.000 lei + TVA - se solicita prezentarea in copie a minimum 1 - maxim 3 contracte similare finalizate, cu valoare cumulata egala cu valoarea estimata a prezentei proceduri ? 569.000 lei + TVA, insotite de nota de receptie a lucrarii / PV de receptie finala, din partea beneficiarilor - se solicita prezentarea unor recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate., Cerinta nr. 2 Pentru proiectare: Experienta similara: minim 1 - maxim 3 contracte cu valoare cumulata de 8750 lei + TVA. Pentru fiecare contract prezentat se va completa Formularul 35. - se solicita prezentarea unor recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate. Autorizatie de proiectare in domeniul solicitat., Cerinta nr.3 Informatii privind personalul tehnic de specialitate Se solicita: prezentarea unor CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, diplome/autorizatii specifice Lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii strict necesar pentru indeplinirea contractului , care trebuie sa cuprinda minim: 1. Sef santier: Studii superioare de specialitate.2. Responsabil tehnic cu executia: atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL) pentru domeniul care face obiectul procedurii, 3. Responsabil pentru calitate: inginer cu autorizatie CQ pentru domeniul care face obiectul procedurii. In cazul asocierii cerinta se indeplineste in mod cumulativ. Se vor nominaliza persoane pentru fiecare dintre pozitiile de mai sus. Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificat, Cerinta nr.4 Informatii privind subcontractantiiSe solicita: Cerinta nr.5 Declaratie privind dotarile specifice, echipamentul tehnic, mijloacele de transport pe care operatorul economic se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrari. Ofertantul va asigura (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc) acele echipamente utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari astfel1.Autobasculanta2.Aparate de sudura3.Polizoare unghiulare pt.debitare.Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin inchirierea de utilaje, masini, echipamente pentru prestarea serviciilor pe baza de contracte de inchiriere ce se vor include in oferta - copie legalizata.Se permite depunerea contractelor de inchiriere a utilajelor in oricare forma, cf.art. 5 din Ordinul 509/2011, NOTA Pentru demonstr.indeplinirii ?criteriilor de calif. (punctul V), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o decl. pe proprie raspundere, semnata de reprez. sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calif. astfel cum au fost solicitate prin doc. de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea? / art. 11 alin.(4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucrat. de la primirea din partea A.C. a unei solicitari in acest sens. Toate doc. solicit. sunt obligatorii, neprezentarea lor conducand la respingerea ofertelor in cauza. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului proceduriiCertificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Garantia oferita lucrarilor
20
Descriere: Durata garantiei lucrarilor trebuie sa fie de minim 10 anisi maxim 20 ani. Sub durata minima nu se va puncta suplimentar si peste durata maxima acceptata, oferta va fi considerata neconforma.
Durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Durata executiei lucrarilor va fi exprimata in luni. Durata minima de executie a lucrarilor acceptata este de 3 luni si durata maxima acceptata, este de 5 luni. Oferta cu o durata de executie a lucrarilor mai mica de 3 luni nu va fi punctata suplimentar iar oferta cu o durata de executie a lucrarilor mai mare de 5 luni va fi declarata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer