Achizitie publica - Proiectare si executie ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Gruia ??
Detaliu pentru invitatia numarul 334583
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334583/31.08.2012
Denumire contract: Proiectare si executie ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Gruia ??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gruia (PrimariaGruia Jud. Mehedinti )Cod fiscal: 4871210, Adresa: Gruia, Gruia, Telefon: 0252394001, Fax: 0252394001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Gruia, Gruia, Romania, cod postal: 227240, telefon: +40 0252394001, fax: +40 0252394001, persoana de contact: Marius Bulugiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Gruia, comuna Gruia, Mehedinti, Romania, cod postal: 227240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Gruia ??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie ?Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Gruia ?? ? valoare estimata 2.782.168 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 782, 168 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant gar de part este de 55.243 lei. Gar de part se const prin viram bancar sau printr-un instrument de gar emis in cond lg de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prez in orig, in cuant si pentru per prev in docum de atrib.Gar trebuie sa fie irevocabila. Instrum de gar tb sa prev daca plata gar se va exec: a) cond, respectiv dupa constatarea culpei pers gar, in conf cu contr gar; sau b) necond, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers gar.In orice situatie, dovada constituirii gar de part trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valab a gar pentru part va fi egala cu perioada de valab a ofertei, respectiv 120 de zile. Aut contr are dr de a retine gar pt part, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia; (b) of sa fiind stab cast, nu constituie gar de buna exec in per de valab a of, dar nu mai tarziu de 10 zile de la semn contr de catre ambele parti; (c) of sa fiind stab castig refuza sa semn contr de achiz publ in per de valab a of d) ofertantul se afla in situatia descrisa la art 2781 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si autoritatea contractanta solicita retinerea sumei stabilite conform art 2781, lit c din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare in cuantum de 6.562, 16 lei..gAR pentru part const de ofertantul a carui oferta a fost declarata castig se returneaza acestuia de catre aut contr in cel mult 3 zile lucr de la data const gar de b exec Gar pt part const de of necastig se return ac de catre aut contr imediat dupa semn contr de ach pub cu of ale caror of au fost desemnate castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data exp per de valab a of.
Garantie de buna executie
Gar de b ex a contri se const de catre contr in scopul asig aut contr de indeplin cantit calit si in per convenita a contr. Cuant gar de b ex: 5 %din pretul fara TVA al contr. Modul de constit a garantiei de b ex: instrument de gar emis in cond lg de o soc bancara ori de o soc de asig? prez in ORIGINAL sau retineri succ din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul in care opteaza pentru mod de constit a gar de b ex prin ret succ din fact contr are oblig de a desch un cont de gar la dispoz aut contr la Unitatea Trezoreriei de care apart cf H.G. nr.1045 din 19.10.2011.Suma initiala care se depune de catre contr in termen de max 10 zile de la semn contr, in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contr fara TVA. In cazul of din categ IMM cf lg. 346/2004, Gar de b ex se cons in procent de 50% din cuant precizat in doc de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formular 1 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinteFormularul 1.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.- Cazier judiciar ? in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor- Cazier fiscal - in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor- Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti. Tertul/tertii sustinator/ sustinatori sustinatori trebuie sa dovedeasca neincadrarea in prevederile art. 181 lit a, c1 si d asa cum este prevazut in art. 186 si art. 190- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertelor.Documentele se vor prezenta in original sau copii certificate , ,conform cu originalul?.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.Formular 3 ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 4 ? Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular5 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006?Persoane cu functie de decizie sau implicate in prezentapocedura: Nedelcu Alecsandru ? primar, Togoe Aurora Monica ? contabil sef, Bulugiu Marius - viceprimar, Vulpe Pica Mariana. ? secretar. Consilieri locali: Bengescu Marian Sorin, Budirinca Adrian, Butaru Paul Claudiu, Cercel Iancu, Cioranu Valerica, Dumitrovici Constantin, Grama Viorel, Lot Ion, Magheru Dumitru, Olteanu Dumitru, O?et Nicolae, Stoica Gheorghe. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului, are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant). Op ec part la proc tb sa fie legal inreg si aut sa ex lucr de constr ce fac ob contr de ach publ.Of are oblig sa prez in orig sau copie cert certif const emis de ONRC in ter de val la data desch of elib cu cel mult 30 zile inainte de data desch of.Certificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cash-flow de executie de minim 460.000 lei pt o perioada de minim 3 luni, Mediacifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti tb sa fie de minim 5.564.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru lucrari: Experienta similara pentru executie lucrari avand ca obiect constructie/ modernizare/reabilitare drumuri/strazi in valoare de minim 2.737.000lei fara TVA , confirmata prin cel mult 1 contract, din ultimii 5 ani. Pentru experienta similara se accepta si contract de proiectare si executie, in valoare de 2.781.000 lei din care servicii de proiectare de minim 44.000 lei. Pentru experienta similara se vor prezenta : - informatii relevante din contract/contracte de lucrari, -copie dupa proces verbal de receptie partiala/ copie dupa proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ copie dupa proces verbal de receptie finala ? daca a expirat perioada de grantie acordat a lucrarilor, - Recomandare ? original, copie legalizata sau copie conform cu originalul., Experienta similara pentru servicii Proiectare si Asistenta tehnica avand ca obiect proiectare constructie/ modernizare/reabilitare drumuri/strazi in valoare de minim 44.000 lei fara TVA , confirmata prin cel mult 1 contract, din ultimii 3 ani. Experienta similara se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.., Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari? Utilajele, mijloacele de transport si dotarile minime solicitate sunt: Statie/ statii asfalt autorizata/autorizate conform legii, statie de producere betoane autorizata conform legii ; Compactor pe pneuri; Cilindru compactor;Autobasculante transport asfalt; Repartizator mixturi asfaltice; Autobetoniera; statie totala. Nivel min pt proiectare: Ofert trebuie sa dispuna de logistica, echipam necesare realiz serviciilor, tehnica de calcul si soft adecvate(statie totala, soft devize, soft proiectare drumuri, echip editare)Ofertantul are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier** Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare; M.B.M ? Materiale pentru, Personal minim necesar: -1 sef santier cu studii de inginerie CFDP; -1 resp tehnic cu executia pentru domeniul drumuri (RTE); -1 sef punct lucru inginer /subinginer CFDP; -1 Coordonator securitate si sanatate in munca licentiat. al unei Facultatii de Constructii- diploma de inginer - Formarea specifica de Coordonator SSM actualizata la fiecare 3(trei) ani, in conf cu HG nr. 300/2006; -1 resp cu manag. mediului; -1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru domeniile drumuri si produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire); -1 topograf Nivel minim pentru proiectare: -1 inginer cu studii de inginerie CFDP si o exp de minim 5 ani -1 inginer geotehnician -1 inginer topo; verificator tehnic atestat domeniul drumuri Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
-cv pers de conducere si de specialitate in orig semnate si datate.?diplome privind specializarea personalului; ?autorizatii/ certificate de atestare, Pentrupersoanele nominalizate a fi angajate in cadrul acestor contracte se vor prezenta documentele solicitate.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la personalul de specialitate si de asigurare a calitatii pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.Ofertantii pot prezenta si alte documente care sa le certifice competentele profesionale si de management, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care pt indeplinirea contr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinitAC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial.In cazul in care un grup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, nformatii privind asociereaNota: In cazul asoc unui grup de op ec, indeplinirea cerintelor privind situatia ec? financiara precum si capacitatea tehnico?ec se demonstr prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune doc relevante mentionate.Op ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: ?faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;?nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;?comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;in cazul in care of asociatiei este decl castigatoare, platile efectuate in baza contr, Tert sustinator(daca este cazul)In cazul in care cerintele de calif referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm alpers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate.Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face face parte integranta a contractului de achizitie publica. Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001, Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara - Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim (70 puncte). Pentru ofertele cu preturi mai mari se aplica formula Pn = Pminim/P ofertei n X 70 puncte
Identificare, descriere si argumentare riscuri
30
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate, suplimentar celor prevazute in caietul de sarcini (studiul de fezabilitate si restul documentatiei de atribuire), pentru executia activitatilor si ducerea la indeplinire a proiectului, precum si recomandarile de reducere/eliminare a lor, analizate de fiecare ofertant in oferta tehnica, in vederea obtinerii numarului maxim de riscuri cu recomandarile aferente. Punctajul se va acordaastfel: pentru cele mai multe riscuri identificate si pentru care se propun recomandari de reducere/eliminare a lor se va acorda punctaj max (30 pct). Pt celelalte oferte pct se acorda astfel. P=nr.risc. identificate de ofert./nr. max de riscuri identificate X 30 pct.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 15:29