Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie, inclusiv alimentarea cu energie electrica a obiectivelor ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local si Construire centru de zi pentru copii in satul Izvoru, in comuna Visina, judetul Dambovita?din cadrul proiectului integr


Detaliu pentru invitatia numarul 341305
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA VISINA
Numar invitatie: 341305/20.12.2012
Denumire contract: Proiectare si executie, inclusiv alimentarea cu energie electrica a obiectivelor ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local siConstruire centru de zi pentru copii in satul Izvoru, in comuna Visina, judetul Dambovita?din cadrul proiectului integrat ? Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, construire centru de zi pentru copii in satul Izvoru, achizitionarea unui utilaj multifunctional terasier si dotarea caminului cultural din satul Visina, comuna Visina, judetul Dambovita?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VISINACod fiscal: 4344228, Adresa: Comuna Visina, judetul Dambovita, sat Visina, str Mihai Viteazu, nr 29, Visina, Telefon: 0245725064, Fax: 0245725064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Visina, judetul Dambovita, sat Visina, str. Mihai Viteazu, nr. 29, Visina, Romania, cod postal: 137515, telefon: +40 245725200, fax: +40 245725200, persoana de contact: Georgian Matei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Visina, judetul Dambovita, sat Visina, str. Mihai Viteazu, nr. 29, Visina, Romania, cod postal: 137515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie, inclusiv alimentarea cu energie electrica a obiectivelor ?Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local siConstruire centru de zi pentru copii in satul Izvoru, in comuna Visina, judetul Dambovita?din cadrul proiectului integrat ? Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, construire centru de zi pentru copii in satul Izvoru, achizitionarea unui utilaj multifunctional terasier si dotarea caminului cultural din satul Visina, comuna Visina, judetul Dambovita?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie, inclusiv alimentarea cu energie electrica, a obiectivului de investitie: "Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local, construire centru de zi pentru copii in satul Izvoru, achizitionarea unui utilaj multifunctional terasier si dotarea Caminului Cultural dinsatul Visina, comuna Visina, judetul Dambovita".
II.1.6) CPV: 45233225-2 - Lucrari de constructii de sosele cu o singura banda pe fiecare sens de circulatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 593, 768 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este pentru Lotul 1 - 164300 lei iar pentru Lotul 2 - 11400 lei. Modalitati de constituire acceptate: -virament bancar in contul RO31TREZ2735006XXX000422, beneficiar Comuna Visina, cod fiscal 4344228-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original avand un termen de valabilitate de minimum 120 zile de termenul limita de primire al ofertelor. Trebuie sa prezinte in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare suma calculata cf art 2781 din 34/2006. Garantia de participare se va prezenta in original, la termenul limita de primire al ofertelor, In cazul asociatiilor, garantia de participare va fi constituita de catre unul dintre asociati. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica saumijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 21 completat. Pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin. (2) din Legea 346/2004, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, prin atasarea Formularului nr.21completat. Garantia de participare se va constitui numai in lei.Contestataruluicaruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, i se va retine o parte dingarantia de participare, suma calculata conform art 2781 din OUG nr 34/2006, (suma de 8382 lei pentru Lotul 1, respectiv 4352 lei pentru Lotul 2)Curs valutar lei/euro valabil la data publicarii documentatiei in SEAP
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % (5 % in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.Modul de constituire: prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta Formularul nr.1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat in originalCerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizataModalitate de indeplinire1. Ofertantul va prezentaFormularul nr. 2 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE) completat in original2. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, (certificate fiscale) eliberate de autoritatile legale competente. Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatiia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantul va prezenta documente in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatiia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare pentru a participa la proceduraOfertantul va prezenta Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat in originalCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOfertantul va prezenta Formularul nr 27 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA) completat in originalCerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese conform prevederilor prevederile art. 69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ilie Sergiu - Primar, Papa Alexandru - viceprimar Nuta Gheorghe - Secretar, Matei Georgian -consilier superior, - Galbenu Alecu ? consilier urbanism, Nemesu Virgil - referent, Negre Maria ? referent, David Marius ? inspector.- Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care au aprobat/aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Covrig Cristian, Cristache Marcel, Ilie Georgel, Matei Costin, Mihaila Niculae, Motoc Lucica, Nicolae Marian, Niculae Costin, Stefan Corneliu, Trandafir Petrin, Papa Alexandru, Barbu JeanOfertantul va prezenta Formularul nr 28 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA INTR-O SITUATIE DE CONFLICT DE INTERESE)completat in original Cerinta nr. 1 Operatorii economici romani/straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura si asociatii trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar)activitaticorespunzatoare obiectului viitorului contractModalitate de indeplinire Persoanele juridice romane Ofertantul va atasa: 1. certificat constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale si conforme la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte2 Cazier judiciar ? al companiei in original sau copie legalizata (pentru statele unde este aplicabil) Persoanele juridice straineOfertantul va atasa: 1) copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) documentele relevante, in original/copie legalizata/copile lizibila conform cu orgininalul, si traducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata. In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1Ofertantul trebuie sa dovedeasca indeplinirea in ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) a unui nivel minim al cifrei de afaceri pentru domeniul de activitate aferent pentru obiectul contractului in lei pentru persoanele fizice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele fizice staine astfel: Pentru lotul 1 executie: 16200000 lei, proiectare 198700 leiPentru lotul 2 executie 1065300 lei, proiectare 77500 leiSe vor atasa: 1. Formularul nr. 4 (INFORMATII GENERALE) completat in original2. Echivalenta lei/euro este urmatoarea: Anul 2009 - 4, 2373 lei/euroAnul 2010 - 4, 2099 lei/euroAnul 2011 - 4, 2379 lei/euro, Cerinta nr 2Situatii financiare pe ultimii 3 aniCopii dupa situatiile financiare anuale (pe anii 2009, 2010 si 2011, inregistratela organele competenteSe vor atasa :1. Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara (2009, 2010, 2011);2. Persoanele juridice straine vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? documente contabile relevante pe ultimii 3 ani;copie insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor obligatorii privind nivelul minim al cifrei de afaceri anuale mediiAtunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, Cerinta nr 3Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are acces la resurse reale negrevate de datorii saula o linie de credit astfel: Pentru lotul 1 = 782393, 90 leiPentru lotul 2 = 54427, 52 leipentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pe o perioada de 2 luni (pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in EURO la cursul B.C.E valabil pentru data de 12.05.2009, respectiv 4, 1533 lei/euro.Persoanele juridice romane vor prezenta declaratii bancare corespunzatoare sau orice alte documente relevante care sa dovedeasca ca are acces la resurse reale negrevate de datorii sau la o linie de creditPersoanele juridice straine vor prezentadocumentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte ca are acces la resurse reale negrevate de datorii saula o linie de credit, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 5, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 1, Formularul nr. 2 si Formularul nr. 28.Se vor atasa: Formular nr. 5, Formular nr. 1, Formular nr. 2 Formular nr. 28
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pentru constructorcare va contine valori, perioade si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari si lista contractelor in derulare (daca exista)? Formularul 6 ? in original;, Cerinta nr. 2Pentru Lotul nr 1Operatorul economic va face dovada ca a executat lucrari similare, asfaltari drumuri, cu o valoare minima de8115736 lei fara TVA in conformitate cu normele profesionale din domeniu si au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate insotite de certificari de buna executieCopie proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor cu mentiunea conform cu originalulRecomadare din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale. Recomandarea poate fi inlocuita de catre documentul constatator emis de beneficar cf art 971 din HG 925/2006Lucrarile trebuie sa fie de aceiasi natura si complexitate cu obiectul prezentei proceduri de achizitie., Cerinta nr. 3Pentru Lotul nr 2Operatorul economic va face dovada ca a executatlucrari similare, constructie cladiri civile, cu o valoare minima de532869 lei fara TVA in conformitate cu normele profesionale din domeniu si au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va prezenta: lista lucrarilor executate insotite de certificari de buna executie.Copie proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor cu mentiunea conform cu originalul.Recomadare din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractualeRecomandarea poate fi inlocuita de catre documentul constatator emis de beneficar cf art 971 din HG 925/2006Lucrarile trebuie sa fie de aceiasi natura si complexitate cu obiectul prezentei proceduri de achizitie., Cerinta nr. 4Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani pentru proiectantcare va contine valori, perioade si locul executiei serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari si lista contractelor in derulare (daca exista)? Formularul nr. 6 in original;, Cerinta nr 5Pentru Lotul nr 1Operatorul economic va face dovada ca a prestat in ultimii 3 aniservicii de proiectare similare - proiect tehnic asfaltare drumuri, cu o valoare minima de 99400 lei fara TVA in conformitate cu normele profesionale din domeniu si au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va prezenta: lista principalelor servicii prestate insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar.Copie proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor cu mentiunea conform cu originalulRecomadare din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractualeRecomandarea poate fi inlocuita de catre documentul constatator emis de beneficar cf art 971 din HG 925/2006, Cerinta nr 6 pentru Lotul nr 2Operatorul economic va face dovada ca a prestat in ultimii 3 aniservicii deproiectare similare- proiect tehnic constructii civile, cu o valoare minima de 38800 lei fara TVA in conformitate cu normele profesionale din domeniu si au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va prezenta: lista principalelor servicii prestate insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarCopie proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor cu mentiunea conform cu originalul.Recomadare din partea beneficiarilor din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale.Recomandarea poate fi inlocuita de catre documentul constatator emis de beneficar cf art 971 din HG 925/2006., Cerinta nr. 7Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamenteletehnice minime necesare pentru indeplinirea contractului: Pentru lotul 1 executie: statie betoane, statie asfaltminim120 to/ora, autobasculanta minim 16 to, buldoexcavator, automacara, cilindru compactor, finisor asfalt, autogudronator sau repartizator de mixturi asfaltice, laborator autorizat gradul II, laborator autorizat gradul III, autogreder.Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii/punerii la dispozitie a utilajelor prin orice forma: Se va atasa: 1. Formularul nr 72. Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a utilajelor/echipamentelor din dotare in care vor fi marcate cele solicitate3. Pentru echipamentele inchiriate se va atasacontractele /precontractele de inchiriere/ acord de punere la dispozitie, copie lizibila conform cu originalul., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (se va completa Formularul nr. 8 ?ANGAJAMENT PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA A OFERTANTULUI DE OPERATORI ECONOMICI ? TERTI), incheiat in forma autentica (la notariat). Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa videntieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 (dovada facandu-se prin completarea Formularului nr. 1 si nr 2, Cerinta nr. 8Pentru Lotul nr 1 si nr 2Pentru proiectare / proiectant: computer, plotter, copiator, imprimanta.Se vor atasa1. Formularul nr. 7 (DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI) completat in original2. Copie dupaLista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice minimale solicitate ? pentru utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice proprii, Cerinta nr. 9Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei resurselor umane minim necesare indeplinirii in bune cojndi?ii conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential inindeplinirea contractului): ExecutieLotul 1- Sef de santier, absolvent de Facultate de Constructii (inginer sau subinginer ) cu minim 3 ani vechime ;
- RTE pe domeniul: constructii rutier, drumuri- RTE pe domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala , - Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul: , drumuri si produse pentru constructii.-Responsabil SSM.Se va atasa: 1 Formularul nr. 92 Formularul nr. 103. Formularul nr. 124. Formularul nr. 115. Formularul nr. 13, Cerinta nr 10Executie / constructor Lotul 2- Sef de santier, absolvent de Facultate de Constructii (inginer sau subinginer ) cu minim 3 ani vechime ;
- RTE pe domeniul: constructii civile industriale, agrozootehnice , - RTE pe domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala , - Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul : constructii civile si industriale, si produse pentru constructii.-Responsabil SSM.Se va atasa: 1 Formularul nr. 92 Formularul nr. 103. Formularul nr. 124. Formularul nr. 115. Formularul nr. 13, Cerinta nr 11Pentru proiectare / proiectant : lotul nr. 1-1 Arhitect autorizat-1 Specialist DrumuriSe va atasa: 1 Formularul nr. 92 Formularul nr. 103. Formularul nr. 124. Formularul nr. 115. Formularul nr. 13, Cerinta nr 12Pentru proiectare / proiectant : lotul nr. 2-1 Arhitect autorizat-1 Specialist Constructii Civile-1 Specialist InstalatiiSe va atasa: 1 Formularul nr. 92 Formularul nr. 103. Formularul nr. 124. Formularul nr. 115. Formularul nr. 13, Se vor atasa urmatoarele pentru fiecare specialist nominalizati de catre operatorul economic in cadrul Formularului nr. 9 (PERSONAL CE VA FI ANGAJAT IN CONTRACT) se vor atasa: - Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate la punctul A.1) in vederea indeplinirii cerintei minime obligatorii) si indeplinirea cerintelor precizate. Se va atasa Formularul nr. 11(CURRICULUM VITAE)completat, pentru fiecare persoana in parte.- Copii dupa contractele de munca pentru fiecare din specialistii mentionati in cazul in care sunt angajatii ofertantului.Mentiune: Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, certificatele sau atestatelevor fi solicitate operatorului economic declarat castigator, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (se va completa Formularul nr. 14 ? ANGAJAMENT PRIVIND SUSTINEREA PROFESIONALA A OFERTANTULUI DE OPERATORI ECONOMICI ? TERTI), incheiat in formaautentica(la notariat). Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului. Persoana care asigura sustinerea profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 (dovada facandu-se prin completarea Formularului nr. 1 si 2 Ofertantul trebuie sa indeplineasca obligatiile referitoare la protectia mediului si la protectia muncii., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data depunerii ofertelor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia disponibila pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer