Achizitie publica - Proiectare si executie INFIINTARE CENTRU DE INGRIJIRE SI EDUCATIE TIMPURIE PENTRU COPILUL CU VARSTA CUPRINSA INTRE 0-3 ANI
Detaliu pentru invitatia numarul 350593
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350593/17.07.2013
Denumire contract: Proiectare si executie INFIINTARE CENTRU DE INGRIJIRE SI EDUCATIE TIMPURIE PENTRU COPILUL CU VARSTA CUPRINSA INTRE 0-3 ANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTICod fiscal: 15531230, Adresa: STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: +40 0213142315, Fax: +40 0213142316
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie INFIINTARE CENTRU DE INGRIJIRE SI EDUCATIE TIMPURIE PENTRU COPILUL CU VARSTA CUPRINSA INTRE 0-3 ANI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune Proiectarea si executia pentru INFIINTARE CENTRU DE INGRIJIRE SI EDUCATIE TIMPURIE PENTRU COPILUL CU VARSTA CUPRINSA INTRE 0-3 ANI-Construirea unei cladiri pentru o cresa cu 4 grupe cu program normal cu o suprafata desfasurata de cca 735, 80 mp.-acoperis - de tip terasa necirculabila cu luminator din policarbonat termoformat-cladirea -izolata cu termosistem de 5 cm grosime, tencuiala decorativa de culoare bej-tamplaria -din PVC culoare alb cu geam termopan.-sistemulde colectare si indepartare a apelor meteorice se va dimensiona conform cerintelor.-realizare accese, inclusiv pentru persoanele cu handicap motor- imprejmuirea terenului - cu panouri din plasa bordurata vopsita electrostatic, culoare verde, h panou =2, 50 m- Pardoselile - din parchet laminat pentru trafic greu, gresie sau covor PVC.-realizare instalatii sanitare si termice; La proiectarea instalatiilor sanitare si termice se va tine cont de normativele in vigoare si de situatia specifica a compartimentarilor din cladire, astfel incat sa se creeze un confort termic ridicat si economic, precum si un standard ridicat al grupurilor sanitare.-amenajarea de grupuri sanitare pentru copii, dimensionate conform normativelor in vigoare;
- amenajarea unei centrale termice la nivelul 1 al cladirii care va functiona pe gaze naturale in regim de condensare.-introducere apa curenta in grupurile sanitare;
- evacuarea apelor menajere uzate de la grupurile sanitare se va face direct in reteaua de canalizare care se va executa o data cu obiectivul propus.- De la poarta de acces de la strada, pana la intrarea principala in cladire se va realiza o alee pietonala din piatra de pavaj asezata pe strat de nisip.Fatadele cresei se vor inscrie intr-o arhitectura simpla, care sa nu contrasteze cu atmosfera specifica a zonei, cu finisaje simple.Valoarea estimata totala, fara TVA=2.841.937, 09 lei;valoare cheltuieli diverse si neprevazute, faraTVA=301.853, 62 lei, reprezentand 10, 6% din valoarea estimata, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 143, 772.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da, 56800lei.Se constituie conf.art.86, 87/HG925/2006.contAC RO34TREZ7005006XXX006777/Trez. Mun.Bucuresti, CIF: 15531230)Valabilit: 90 zile de la data limita de depunere a of.In cazul asocierii, garantia se constituie in numele asocierii cu mentiunea ca acopera solidar toti membrii.Garantia emisa in alta lb, decat romana se prez.in original, tradusa/autorizata/legaliz.in lb.romana. AC va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare, in raport cu val.estimata a contract, valoarea aferenta algoritmului de calcul conf.art.278¹alin.1)lit.c)/OUG34/2006, suma de 6.923, 77 lei, in cazul in care of.acontestat la CNSC, iar contestatia a fost respinsa ca nefondata.Dovada constituirii garantiei trebuie: scanata si atasate online ofertei; sa fie insotita de traducerea autorizata in limba romana (daca este cazul), sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta, respectiv numarul invitatiei de participare publicata in SEAP, sa contina in clar denumirea autoritatii contractante, sa contina valoarea garantiei, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.Avand in vedere ca garantia de participare nu poate fi semnata cu semnatura electronica a bancii/soc.de asig., ofertantii vor prezenta documentelor care atesta constituirea garantiei de participare in original la sediul Autoritatii contractante pana la data si ora stabilite in invitatia de participare pentru depunerea ofertelor.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata (transmisa online si la sediul autoritatii contractante) pana la data si ora inscrisa pentru depunerea ofertelor in invitatia pentru participare, potrivit prevederilorart 33 alin 3lit b) din HG nr. 925/2006oferta va fi respinsa.Echivalenta din lei in alta valuta se va face cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul BNR.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA.Se constituie prin: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care executantul are obligatia de a deschide un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se va depune de catre executant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul Contractului. Garantia de buna executie: Se restituie, dupa cum urmeaza: a) 70 % din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei; b) 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 1 ;Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, Cazier fiscal al administratorului/administratorilor societatii, eliberat de DGFP/ANAF, in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. ?;Cazierul judiciar al societatii in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei .Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 2 ;Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 3.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 3 ;a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: prezentarea Formularului 4 ;Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiCerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: prezentarea Formularului 5 ;Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In sensul prevederilor art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cosmina Ioana SIMIEAN?director general, Claudia Ramona POPESCU, director economic si administrativ, Iuliana POPESCU- sef serviciu administrativ, Eugen Dan DAIA-inspector specialitate, Laura Maria DRAGU-consilier juruduc, Robert Radu IATAN-consilier juridicIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei Cerinta nr. 1Persoane juridice romaneOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Cerinta obligatorie: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatile specifice domeniului obiectului contractului: Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de demolare a constructiilor, Lucrari de instalatii electrice, Lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat , Alte lucrari de instalatii pentru constructii , Lucrari de invelitori, sarpante si terase la constructii - sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Note: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solictate, indeplinirea cerintei se va considera indeplinita prin cumul tinand cont de partea de contract pe care o va realizab. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.In cazul neprezentarii documentelor care atesta indeplinirea cerintelor minime de calificare referitoare la situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii nu vor fi solicitate ulterior, lipsa acestora conducand la respingerea ofertei potrivit dispozitiilor art. 36 alin. 1) lit. b) din HG 925/2006 actualizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitateaeconomica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta?in vederea indeplinirii contractului?si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181, lit.a), c1)si d).Se vor prezenta : - Angajamentul ferm al persoanei care acorda sustinerea.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, lit.a), c1, d)/OUG34/2006In cazul in care sustinerea tertului vizeaza fonduri financiare care pot fi puse efectiv la dispozitie ofertantului, atunci angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului. In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului de achizitie, angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului., - Scrisoare de bonitate bancara/alte documente bancare corespunzatoare/orice alte mijloace financiare corespunzatoare, prin care operatorul economic trebuie sa demonstreze faptul ca are acces la resurse financiare negrevate de datorii in suma minima de 947312, 00 lei pentru a realiza cash-flow de investitie pe o perioada de minim 2 luni.Scrisoarea de bonitate bancara /alte documente bancare corespunzatoare/orice alte mijl.financiare corespunzatoare va preciza clar faptul ca: (a) ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare) pentru o valoare cel putin egala cu suma de: 947.312, 00 Lei, pentru o perioada de 2 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri(b) posibilitatea disponibilizarii sumei respective, pt.o perioada de 2 luni, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizareacontractului ce face obiectul prezentei proceduri, independent de alte facilitati sau disponibilitati existente.In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupa documente similare, insotite de traducere certificata si legalizata., Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)Formular nr. 6 ? minim 5.680.000, 00 lei (AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).Persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali (bilant contabil) inregistrate in conditiile legii.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Transformarea valorii cifrei medii anuale globale de afaceri din alta valuta in leise va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro. Cifra de afaceri solicitata este cea globala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art.181 lit.a), c^1) si d) respectiv art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006.Daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si sau profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, ori de cate ori este nevoie pe perioada de derulare a contractului si prin care isi asuma responsabilit. ? in solidar cu ofertantul - pentru indeplinirea contractului pentru care se angajeaza prin punerea la dispozitia ofertantului a resurselor invocate.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care va face parte integranta din contractul de achizitie publica si va asigura dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii si asociatiiPentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: - lista cuprinzand subcontractantii, insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent - si specializarea acestora.Ofertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: - acordul de asociere cu precizarea liderului si imputernicirea liderului asocierii;, Continuare Cerinta 3 : Proiectantul trebuie sa dispuna de o echipa de proiectare formata din cel putin 4 specialisti proiectanti astfel incat sa poata gestiona activitatile specifice de proiectare: - Sef proiect arhitectura ? Arhitect cu drept de semnatura cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Proiectant - studii superioare in domeniul constructiilor specializarea constructii civile, industriale si agricole cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Proiectant ? studii superioare in domeniul constructiilor specializarea instalatii electrice pentru constructii cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- Proiectant ? studii superioare in domeniul constructiilor specializarea instalatii sanitare pentru constructii cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;Pentru personalul de specialitate ofertantii vor prezenta urmatoarele documente, dupa caz, potrivit cerintelor: :- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime.- Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie Formular 11.Documentele mentionate sunt valabile pentru toti specialistii(proiectare si executie)., Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: - Un Sef santier ? studii superioare in domeniul constructiilor specializarea constructii civile, industriale si/sau agricole cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii civile, industriale si/sau agricole dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul constructiilor civile, industriale si/sau agricole si legitimatie vizata la zi;
- un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor- calitate - studii superioare tehnice cu atestat sau decizie de numire;
- un Inginer ? studii superioare in domeniul constructiilor specialitatea instalatii sanitare cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de alimentari cu apa si/sau canalizare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Inginer- studii superioare in domeniul constructiilor specializarea instalatii electrice cu experienta profesionala in domeniu dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- un Responsabil SSM ? responsabil cu sanatatesi securitatea in munca cu atestat/certificat - se prezinta documente doveditoare ale atestarii/certificarii in domeniu;, Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de/sa aiba acces la urmatoarele utilaje si echipamente: 1. buldoexcavator2.autobetoniere;3. vibrator pentru beton;4. autobasculante5. schela metalica- Se vor prezenta in copie conform cu originalul documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; inchiriere/cumparare /comodat /lista inventar sau orice altfel de documunte., Cerinta nr. 1Executie: Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, lucrari similare celor care constituie ob.achizitiei(lucrari de constructii sau reparatii capitale la cladiri, lucrari de instalatii aferente: sanitare, termice, electrice)executate in baza a cel mult 4 contracte, lucrari a caror valoare/valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 2.700.000, 00 lei.Proiectare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, servicii similare(celor de proiectare tehnica), in baza a cel putin unul sau cel mult doua contracte a carui/ caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 94.000, 00 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, disponibil pe adresa www.bnr.ro.Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau? lucrari receptionate insosite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Se vor prezenta documente contrasemnate de beneficiari din care sa rezulte obiectul, natura lucrarilor /serviciilor executate/prestate, valoarea, locul si perioada de executie pentru lucrarile/serviciile declarate in Formularul nr. 7 si respectiv Formularul nr. 7.1 in scopul dovedirii cerintei nr. 1 .- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular nr.7, completat (autoritatea contractanta va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat).- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani Formular nr. 7.1- documente contrasemnate de beneficiari din care sa rezulte obiectul, natura lucrarilor /serviciilor executate/prestate, valoarea, locul si perioada de executie pentru lucrarile/serviciile declarate in Formularul nr. 7 si respectiv Formularul nr. 7.1 in scopul dovedirii cerintei nr.1.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, disponibil pe adresa www.bnr.ro. Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat, lucrari de instalatii electrice.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care orealizeaza potrivit Acordului de asociere.Se vor prezenta copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei pentru activitatile lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat, lucrari de instalatii electrice, Cerinta nr.1Standard de protectie a mediuluiCerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa faca dovada certificarii sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat, lucrari de instalatii electrice.In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita in mod individual pentru parte de contract pe care orealizeaza potrivit Acordului de asociere.Se vor prezenta copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, pentru activitatile lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale, lucrari de instalatii sanitare, de incalzire si de aer conditionat, lucrari de instalatii electrice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: componenta tehnica
Termen de prestare a serviciilor de proiectare
10
Descriere: componenta tehnica
Termen de executie a lucrarilor
10
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 12:21