Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie "Infiintare parc comuna Cernica, judetul Ilfov"


Detaliu pentru invitatia numarul 330111
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CERNICA
Numar invitatie: 330111/20.06.2012
Denumire contract: Proiectare si executie "Infiintare parc comuna Cernica, judetul Ilfov"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CERNICACod fiscal: 4420740, Adresa: COMUNA CERNICA, Cernica, Telefon: 0212555508/0213695308, Fax: 0212555508/0213695308
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CERNICA, Cernica, str Traian , nr 10, judetul Ilfov, Romania, cod postal: 077035, telefon: +40 213695308, fax: +40 213695308, persoana de contact: Stoinea Andra Ioana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str Traian nr 10 comuna Cernica, judetul Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie "Infiintare parc comuna Cernica, judetul Ilfov"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea proiectului tehnic, DTAC, DDE, CS, acordarea asistentei tehnice a proiectantului pe intreagaperioada de executie a lucrarilor, executia lucrarilor pentru ?Infiintare parc in comuna Cernica?
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 181, 383 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul Gar de particip este 23.600 lei (cazul IMM-urilor cuantumul este de 50 % din valoarea integral);perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cuper de valab a ofertei ? 90 zile raportatla termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire : conformart. 86 alin.1 din H.G. nr. 925/2006. Contul pentru OP este RO09TREZ4215006XXX000275 deschis la Trez. Ilfov, cod fiscal 4420740.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise. A.C.are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; A.C.va retine parte din garantia de participare in cuantum de4.961 leiconf cu art.278*1(1) alin.1) lit b) din O.U.G.34/2006, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia.Garantia de participare se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.Ca exceptie, garantia de participare constituita de catre operatorul economic a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se va returna numai dupa semnarea contractului de achizitie publica si constituirea garantiei de buna executie a contractului.Garantia de participare, in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat. IMM-urile beneficiaza de 50%
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE: 5% din valoarea contractuluiMod de constituire : Confomrart. 90 din H.G. nr. 925/2006. In cazulconstituiriigarantiei de buna executie prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.Restituirea GBE: conform art. 92 alin 4 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original , va fi depusa de toti membrii asocierii si terti sustinatori2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original, va fi depusa de toti membrii asocierii si terti sustinatori3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conf.cu originalul;4. Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetele locale- emise de autorit. Locale pe razele carora isi desfasoara activitatile op. economici. , care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conf.cu originalul;5. Certificat de cazier fiscal , valabil la data limita de depunere a ofertelor? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetele locael vor fi respinse.6. Cazier judiciar al administratorului / administratorilor, asa cum sunt acestia declarati la ONRC , valabil la data deschiderii ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul7. Cazier judiciar societate - in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul8. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - conform Ordin 314/2010 ? Formular Cin original9. Declaratie neincadrare in prevederile O.U.G. nr. 34/2006 , Art. 691*) ? Formular D in original, va fi depusa de toti membrii asocierii , terti sustinatori, subcontractantiPersoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar : Apostol Gelu; Viceprimar: Nica Marian; Secretar: Smoaca Karla Vali; Contabil: Hangiu Doinita; Stoinea Andra Ioana- Presedinte comisie evaluare cu drept de vot, Hangiu Doinita? membru comisie evaluare, Gherase Camelia? membru rezerva comisie evaluare Persoane juridice / fizice romane: Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din razateritoriala unde ofertantul isi are sediul, din care sa reiasa: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic deinregistrare; sediul social; structura actionariatului; reprezentantul / reprezentantii legal; domenii de activitate; Certificatul trebuie sa fie emisemis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentareacertificatului constator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.Persoane juridice / fizice straine: Documentente care dovedesc o forma de inregistrare, Atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional. Acesta se depune in oricare dintre urmatoarele forme: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul? insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Asig. riscului prof. al proiectantuluiSe va prez. o decl. pe proprie raspundere a proiect. privind inceheierea in cazul declararii ca si castigatoare a of. sale , a uneipolite de asig. a proiect. valabila pe toata durata de prestare a serviciilor (conform of. depuse)in suma egala cu val. serv.de proiect., in favoarea autorit.contract., Media Cifrei de afaceri globala a ofe. pe ultimii 3 ani financ.trebuie sa fie cel putin egala cu 2.000.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Princip.lucrari similare execut.in ultimii 5 ani/serv. similar prestate in ultimii 3 ani, prin raportare la data limita de depunere a of., Se sol.dovedirea exp.similare prin ducerea la bun sfarsita 1 contr.serv.proiect.de lucrari similare dus la bun sfarsit in ultimii 3 aniprin raportare la data limita de depunere a ofertelor.1 contr.dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, al carui ob.a fost exec.de lucrari similar, cu o valoare de cel putin 1.000.000 lei, UtilajeOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune minim de :1 echipament de insamantat, 1 echipament de tuns iarba1 incarcator frontal1 autocisterna1 vibrocompactor2 autoutilitare, 1 utilajpentru lucru la inaltime, autorizat ISCIR conf prescriptiei tehnice R1-2010, Info. privind pers.implicat in indeplinirea contr.1 Manager de proiect ? conf.Clasif. ocupatiilor din Romania 2012 si corespondenta cu ISCO88(COM)*1- absolvent studii sup., cert.ca manager proiect in urma absolv. cursuri de spec., experienta profes.ca manager de proiect in cel putinun contr.1 arhitectcu drept de semnatura, membru OAR, absolvent studii sup.de spec., exp.profes.dovedita prin particip.la cel putin un contr.de proiect. parc1 inginer proiectant ? studii superioare tehnice, experienta profesionala dovedita prin participareala cel putin un contract de proiectare parc1 inginer instalatii electrice ? studii superioare tehnice, atestat ANRE pentru proiectare instalatii electrice, experienta profesionala dovedita prin participareala cel putin un contract de proiectare parc- 1 sef de lucrari, inginer absolvent studii superioare de lunga durata, cu cel putin, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea certificarea sistemului de management al calitatii pentru firmele ofertante, respectiv ISO 9001 sau echivalent in domeniulamenajarii peisagistice, implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent in domeniulamenajarii peisagistice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
27.86
Descriere: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (pret minim), se acorda punctajul max. 60; - pentru alt pret decat pretul minim, punctajul se acorda astfel: P1 = (pret minim/pret ofertat) x 60
Durata de executie a lucrarilor
6.43
Descriere: Pentru cea mai scazuta dintre duratele de executie ofertate se acorda 15 puncte. Pentru celelalte oferte punctajul se acorda proportional astfel: PDurata(n) = [durata minima/durata(n)] x 15.Se exprima in zile. Nu se admit durate de timpfractionare de forma 1, 5 zileetc si o durata mai mare de 75 zile.Durata sub 30 de zile nu se puncteaza suplimentar.
Duratade proiectare
2.14
Descriere: Pentru cea mai scazuta dintre duratele de proiectare ce face obiectul contractului se acorda 10 puncte. Pentru alta durata se acorda punctaj proportional astfel: PDurata(n) = [durata minima/durata(n)] x 5.Durata se exprima in zile. Nu se admit durate fractionare de forma 1, 5 zile etc. si o durata mai mare de 15 zile.Durata mai mica de 10 zile nu se puncteaza suplimentar.
Durata de garantie acordata lucrarii
4.29
Descriere: Pt. oferta cu per. de gar. cea mai mare ( Gmax), dar cel mult 36 luni, se acorda punctaj maxim 10 puncte. Pt. Gar. mai mari de 36 de luni nu se acorda punctaj suplim.. Pt. Per. de gar. mai mici ca Gmax punctajul este Pgar = ( Gn/Gmax)X 10. Nu se accepta gar. mai mici de 12 luni.
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor
2.14
Descriere: Pentru oferta care prevede cel mai scurt timp de mobilizare se acorda punctajul maxim alocat (5 puncte). Pentru celelalte oferte punctajul se acorda proportional astfel : P2=( Dmin/Dn)* 5 puncte. ; Durata se exprima in ore.Nu se admit unitati de masura fractionare de forma 0, 5 ore / 2, 6 ore, etc.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer