Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie Instalatie de degazeificare, Comuna Diosig


Detaliu pentru invitatia numarul 229307
Autoritate contractanta
COMUNADIOSIG(PRIMARIA COMUNEI DIOSIG)
Cod de identificare fiscala: 4820283
Adresa: DIOSIGBIHORSTR.LIVEZILORNR.32, Diosig
Telefon: 0259/350-196
Fax: 0259/350-196
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Proiectare si executie Instalatie de degazeificare, Comuna Diosig
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: ?Proiectare si executie Instalatie de degazeificare la gospodaria de apapotabilaexistenta din comuna DIOSIG, judetul Bihor, precum si obtinerea avizelor si acordurilor necesare in vederea punerii in functiune a instalatiei.?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 14.10.2009 11:54)
Data publicarii: 02.10.2009 12:02
Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Diosig, Localitatea Diosig, Str.Livezilor, nr. 32
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2009 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Diosig, Localitatea Diosig, Str.Livezilor, nr. 32
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 168, 067 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006.Certificat emis de catre DGFP privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local.Certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut în obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii .Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de cel putin 320.000 lei pentru intreaga procedura.
Documentatia se gaseste atasata pe SEAP
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Anularea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, in conformitate cu prevederile art. 36 alin 1 lit. e1) dinH.G. nr. 925/2006, si art. 209, alin 1, lit.bdinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer