Achizitie publica - Proiectare si executie instalatie pentru reutilizare prin pompare a condensatului rezultat de la boilerele de termoficare ale blocului nr.4 din cadrul Sucursalei Electrocentrale Paroseni.
Detaliu pentru invitatia numarul 354031
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354031/24.09.2013
Denumire contract: Proiectare si executie instalatie pentru reutilizare prin pompare a condensatului rezultat de la boilerele de termoficare ale blocului nr.4 din cadrul Sucursalei Electrocentrale Paroseni.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254541460, fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 0254506104, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Sucursalei Electrocentrale Paroseni, din Vulcan, str Paroseni, nr 20.La deschidere pot participa reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie instalatie pentru reutilizare prin pompare a condensatului rezultat de la boilerele de termoficare ale blocului nr.4 din cadrul Sucursalei Electrocentrale Paroseni.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea documentatiei tehnico economice, achizitia materialelor si echipamentelor mecanice, electrice si de automatizare necesare pentru realizarea unei instalatii de evacuare a condensatuluiprintr-o solutie optima utilizand pompe de condensat care sa evacueze condensatul dinboilerele de termoficare in condensatul de baza precum si executia lucrarilor de constructii ?montaj, instalatii electrice si automatizare precum si punerea in functiune a acestora.Scopul lucrarii va include intreaga furnitura necesara conectarii la instalatiile existente, preluarii si prelucrarii tuturor marimilor necesare sa asigure functionarea noii instalatii.Valoarea totala a achizitiei este de 891.286, 88 lei , din care : valoarea serviciilor de proiectare este de 81.040 lei, iar valoarea lucrarilor de executat este de 810.246, 88 lei.
II.1.6) CPV: 45350000-5 - Instalatii mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 891, 286.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 17.825 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea deconstituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul sucursalei din Vulcan, str.Paroseni, nr.20, jud.Hunedoara pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Nota: Ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru, acestia beneficiind de legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Contul Societatii COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA SA ? Sucursala Electrocentrale Paroseni =RO54RNCB0165130003640001 deschis la BCR Petrosani.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de :4.671, 29 lei
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 .Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA.In cazul contractelor de lucrari, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza : a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim ;Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinatorIn vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Andronache Daniel Costel, Ciobanu Maria, GiurgiuVasile, Marcel Manga, Sandru Florian Sandru, Visan Doru, Gache Eugen, Paciu Gabriela, Modrea Bianca, Pogocsan Elisabeta.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.-Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizataParticiparea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Listaprincipalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, (continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a conditiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati)Cerinta minima de calificare : Ofertantul trebuie sa prezinte in lista contracte care sa indeplineasca cumulat urmatoarele conditii : - sunt duse la bun sfarsit (respectiv lucrari si servicii receptionate partial sau receptionatela sfarsitul executarii lucrarii/prestarii serviciului si nu la expirarea perioadei de garantie);
-au ca obiect lucrari si servicii similare care fac obiectul prezentei documentatii (proiectare si executie)Ofertantii trebuie sa prezinte Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract, maximum doua contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata a fost de minimum 550.000 lei fara TVA insotita de certificari de buna executie/contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandarilor/proceselor verbale de receptie, emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerinteiOfertantii trebuie sa prezinte Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat cel putin un contract, maximum doua contracte de proiectare similare a caror valoare cumulata a fost de minim 40.000 lei fara TVA insotita de certificate /documente /contracte /copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandarilor/proceselor verbale de receptie, emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR .Nota: Ofertantul poate demonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala si prin prezentarea unui contract comun in care s-a realizat atat proiectarea cat si executia unei lucrari., Cerinta nr. 2 : Informatii privind personalulInformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea calitatii.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Prezentarea CV-urilor personalului de conducere.Cerinta minima de calificare: -pentru dovedirea experientei profesionale a proiectantului/proiectantilor, recomandari care sa ateste participarea la cel putin un proiect similar-documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele propuse a fiimplicate in contract (contract de munca, colaborare, servicii, angajamente)- documente din care sa reiasa pregatirea profesionala corespunzatoare a personalului necesar pentru executia lucrarilor pe parte mecanica, electrica si de automatizare;
- responsabil tehnic cu executia in domeniul de activitate al obiectului contractuluiPentru responsabilul tehnic cu executia lucrarii se vor prezenta in copie : - certificatul de atestare tehnico-profesionala in domeniul de activitate al obiectului contractului (Actele normative care impun atestarea Legea 10/1995, HG 925/1995, Ordin MLPAT 777/2003, Ordin ANRE 11/2013);
- dovada relatiei contractuale cu acesta sau angajamentul de participare acesta sau angajamentul de participare, Cerinta nr. 3 : Prezentarea unei declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (aparate de masura si control, scule, etc), de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta minima de calificare: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, in leasing sau angajament de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice , aparatelor de masura , sculelor si echipamentelor, necesare executarii lucrarilor care rezulta din propunerea tehnica prezentata., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu executantul lucrarii, in aceleasi conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta. Certificat privind standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii de catre un organism de certificare acreditat pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent.In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru alasocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 10:36