Achizitie publica - Proiectare si executie instalatii de supraveghere si alarmare
Detaliu pentru invitatia numarul 323113
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323113/03.04.2012
Denumire contract: Proiectare si executie instalatii de supraveghere si alarmare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul FalticeniCod fiscal: 5432522, Adresa: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Telefon: 0230/542056, Fax: 0230/544942
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr. 13, Falticeni, Romania, cod postal: 725200, telefon: +40 230542056, fax: +40 230544942, persoana de contact: Vasile-Iulian Morosanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Falticeni, strada Republicii, nr. 13, sala de sedinte "Iorgu Radu".
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie instalatii de supraveghere si alarmare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea proiectelor tehnice de executie pe fiecare obiectiv in parte (liceu, muzeu, gradinita) precum si realizarea lucrarilor de instalatii de supraveghere prin montarea a 213 camere, din care 82 pentru salile de sustinere a examenului de bacalaureat.
II.1.6) CPV: 35120000-1 - Sisteme si dispozitive de supraveghere si de securitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 430 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie 3.148 lei. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cunatumul prevazut anterior, pentru o perioada de 60 de zile calculate incepand cu data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie se va constitui in procent de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv tva, prin deschiderea unui cont de disponibil distinct la dispozitia Municipiului Falticeni, la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in situatia prev. de art. 180 din OUG 34/2006 -declaratie eligibilitate 2.Neincadrarea in sit. prev. de art 181 din OUG nr. 34/2006 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura 4.Declaratie priv.neincadrarea in sit. prevazute in art. 69^1 din OUG 34/20065.Pers. ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - ing. Vasile Tofan, Director tehnic Octavian Perju, Cons. jur Simona Ciocan, sef serv Contabilitate Laura Florea, sef serv. Achizitii Pub. Iulian Morosanu, sef birou Urbanism Fodor Catalin6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta 7.Informatii privind asociatii, subcontractantii si tertii sustinatori Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( original );Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004) ? daca este cazul.Formularul Declaratie IMM ; Pentru persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri ) valabil pentru anul 2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani (pt care exista exercitiu financiar incheiat -2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010 si 2011), sa fie de cel putin 300.000 lei2.Informatii privind persoana care sustine ofertantul sau asocierea (art. 186 din OUG 34/2006)-angajament ferm al persoanei sustinatoare incheiat in forma autentica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract de executie lucrari privind instalarea de sisteme de supraveghere in valoare de cel putin 150.000 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este accesibila pe SEAP, anexa la prezenta invitatie de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 11:16