Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie investitie ?Racord la reteaua de medie tensiune urbana si realizare retea electrica in cazarma 3261 Craiova?, pozitia de plan 2010-I-3261 Craiova


Detaliu pentru invitatia numarul 321733
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVA
Numar invitatie: 321733/13.03.2012
Denumire contract: Proiectare si executie investitie ?Racord la reteaua de medie tensiune urbana si realizare retea electrica in cazarma 3261 Craiova?, pozitia de plan 2010-I-3261 Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVACod fiscal: 4332487, Adresa: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Telefon: 0251/522375; 0251/523250, Fax: 0251/523250; 0351/444470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 0251522375, fax: +40 0251523250, persoana de contact: STEFAN EDUARD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 0251522375, fax: +40 0251523250, persoana de contact: STEFAN EDUARD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie investitie ?Racord la reteaua de medie tensiune urbana si realizare retea electrica in cazarma 3261 Craiova?, pozitia de plan 2010-I-3261 Craiova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie investitie ?Racord la reteaua de medie tensiune urbana si realizare retea electrica in cazarma 3261 Craiova?, pozitia de plan 2010-I-3261 Craiova
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 615, 593 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari: - Cuantumul garantiei de participare: - 4400 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile de la data limita de depunere a ofertelor );
- Garantia de participare se constituie: a) prin virament bancar, in contul cu datele de mai jos: -U.M. 02517 Craiova, C.U.I.: 4332487-Cod IBAN: RO63TREZ2915005XXX000138deschis la Trezoreria Craiova.b) prin depunerea sumei respective in numerar, la casieria unitatii.c) printr-uninstrumentde garantare(scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87 din Hotararea Guvernuluinr. 925/2006.- Restituirea garantiei de participare se va face conformart. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G.R.925/2006
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 5%din valoarea totala a contractului, fara T.V.A.;
- se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale; in acest sens contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr.1045 din 19/10/201- suma initiala ce trebuie depusa in acest cont de catre contractanteste de 0, 5% din val fara tva a contractului- garantia de buna executie se restituie astfel: 70% din valoarea garantiei, in termen de14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, restul de 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.: Documente solicitate: 1.declaratie privind eligibilitatea - anexa nr. 2;2. completarea, semnarea si prezentarea anexei nr. 3;3. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) cu mentiunea ca acestea sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata luna anterioara celei in care se depun ofertele: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale.Aceste documente se vor prezenta conform art. 5 din Ordinul 509/2001, in una din urmatoarele forme : - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".B. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Model: anexa nr. 14)5. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010(Model: anexa nr. 8) 1. Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al agentului economic respectiv sunt cuprinse realizarea de lucrari care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straineDocumente solicitate : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN;Completare formular de informatii generale conform modelului din anexa nr. 1(Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.)2. Ofertantul trebuie sa detina autorizatie pentru proiectare si executie instalatii electrice de la ANREDoc solicit: Copii ale autorizatiilor ofertantului -ATESTAT ANRE pentru proiectare tip B (0.4 kV) si tip C1A(0, 4 ? 20 kV) si executietip B (0.4 kV) si tip C2A (0, 4 ? 20 kV), in conformitate cu Ordinul ANRE nr.24/2007
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe domeniul de activitate aferent obiectului contractului, in anul 2010, sa fie mai mare de 1.230.000 lei sau echivalentul in euro la un curs valutar mediu anual pentru anul 2010 in valoare de 4, 2848 lei/euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Indeplinireain bune conditii, in ultimii 5 ani, a cel putin unui contract de proiectare si aunui contractde executiecu obiect proiectare respectivexecutielucrari similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv executia de linii electrice de medie si/sau joasa tensiune, astfel incat valoareacumulata a unui contract de proiect si a unui contract de executie prezentate ca exper similara sa fie >= 600.000 lei, fara T.V.A., sau echivalentul euro, la urmatoarele cursuri valutare medii anuale aferente ultimilor cinci ani: 3, 3373 lei /euro pt anul 2007, 3, 6827 lei /euro pentru anul 2008, 3, 2373 lei /euro pt anul 2009, 4, 2099 lei /euro pt anul 2010, 4, 2379 lei /euro pt anul 2011, ,2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, de specialitate si de executie: responsabil tehnic cu executia lucrarii, atestati in domeniul constructiilor si retelelor electrice de catre IS C, cf L 10/1995.- responsabil tehnic cu executia lucrarii, atestat de M.E.C., in conformitate cu prvd L 440/2002 priv aprob O.G. 95/1999, OrdministruluiEcsi Com nr. 323/2000, 88/2003 si 324/2005;
- responsabuil CTC (CQ) in constructii , desemnat;
- proiectant de specialitate, cu diploma de inginer recunoscuta de statul roman, in domeniul constructiilor si instalatiilor pentru constructii , confotm prvd art. 9 din L 50/1991;
- sef de santier cu experienta profesionala in executia de lucr de retele electrice de medie si/sau joasa tensiune, ce a part la cel putin o lucraresimilara, 3Asig utilaj si echip, Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are, - respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii si de mediu care sa se raporteze la sistemelebazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in seap la rubrica documentatii si clarificari atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer