Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucari de amenajare paracare in zona Spitalului Orasenesc Hateg.


Detaliu pentru invitatia numarul 347065
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL HATEG
Numar invitatie: 347065/21.05.2013
Denumire contract: Proiectare si executie lucari de amenajare paracare in zona Spitalului Orasenesc Hateg.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL HATEGCod fiscal: 5453878, Adresa: Str. Libertatii, nr.5, Hateg, Telefon: +40 0254770273, Fax: +40 0254777756
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit in SEAP, persoana de contact: Sabin Prejban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie lucari de amenajare paracare in zona Spitalului Orasenesc Hateg.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune atat proiectarea cat si executia unor parcari in zona Spitalului Orasenesc Hateg.Proiectare: 1.500, 00 lei fara TVA; Lucrari de executie: 130.623, 00 lei fara TVA; Diverse si neprevazute: 15.673, 00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 796 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 2600 lei , putand fi constituita si in alta valuta.Se va avea in vedere cursul lei/val.comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 60de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. C)Forma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2.ordin de plata in contul RO10TREZ37121360250XXXXXTREZ HATEG deschis la Trezoreria Hateg, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. In cazul IMM-urilor, prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv.Garantia de participare se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) pana la data limita de depunerea ofertelor si va fi incarcata si in SEAP . Pentru a beneficia de aplicabilitatea art. 16 alin.2 din Legea nr.346/2004, ofertantul va prezenta in SEAP declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprez legal/legali al/ai intreprinderii privind incadrar conf. legii in categintreprinderilor mici si mijlocii ? Formularul 10.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in cond. prev. la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse ca inacceptabile.Daca CNSC respinge contestatia depusa de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma echivalenta cu prevederile art. 278 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este 5% din val.totala a contr. Gar.de buna exec. se const.printr-un instrum.de gar.emis in cond. legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig. sau prin ret. succ. din sumele dat.pt.fact.part., in cond. prev. la art. 90 alin.1 si 3 din H.G. nr. 925/2006 si cf prev HG nr. 1045/2011(contul se deschide doar la Trez.stat), suma initiala pe care o va dep.Contrac in contul desc.la disp. Aut contr.va fi de 0, 5% din pretul contr.Of. decl. castigator are oblig.de a const. gar de buna exec. a contr. in cond. de mai sus cel mai tarziu in ter. de 15 zile de la data semnarii contr. sub sanct. rezilierii acestuia. Termenul de valabilitate a instrument de garantare trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de garantie de buna executie consemnat in formularul de oferta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea-prezenatre formualar2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006- prezentare formualar3.Certificat de participare cu oferta independenta4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura5.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevedrerile art.691 din OUG.34/2006. Persoanele cu functii de decizie sunt: Goia Marcel Adrian-primar, Demian Viorel-viceprimar, Pasconi Valentin ?secretar, Badea Mihaela ?director economic, Tamasan Gratiela director tehnic, Mihutiu Florin-arhitect sef, Onica Adrian- consilier juridic, Prejban Sabin ?insp.Achizitii PubliceSI Proiecte Europene, Fortiu Marinela ?insp.Achizitii Publicesi Proiecte Europene, Ciopeica Melania-insp.Achizitii publice si Proiecte Europene, Balica Silvia Katarina-insp.Achizitii Publice si Proiecte Europene, Consilieri locali: Baltenu C-tin Lucian, Ciorba Emil, Craciun Ovidiu , Dabelea Ioan, ,Giuroni Cosmin Iovanescu Alin ?Cosmin, Kovaci Artur , Laslau Daniel ?Anton, Latug Ioan -Gelu , Miclosoni Dana , Moisoni Ana Lia, Onescu Dorel, Priala Andrei, Stefoni Sebastian , Timis Nicolae , Zepa Aurel6.Prezentarea urmatoarelor certificate: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleb)Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri documentele vor fi depuse de fiecare asociat in parte. Prezentare certificat constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straine-prezentare de documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentelevor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata sau original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilant contabil pe anul 2012., Cerinta nr. 2Informatii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani .In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Pentru proiectare: - lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-prezentarea a cel putin unui contract (parti relevante din contract) de prestari servicii similare.Pentru executie lucrari : -o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani- 1 contract (parti relevante din contract) de lucrari similaresauun contract ce presupune atat servicii cat si lucrari similare.Nota: In cazul in care exp.similara este prezentata printr-un singur contractce include atat servicii cat si lucrari similare, perioada de referinta va fi de 5ani calculati de la termenul limita de depunere a ofertei., Cerinta nr. 2Se solicita: 1 buldoexcavator, minim 2 autobasculante, 1 cilindru compactor.Prezentare Declaratie ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispuneimpreuna cu documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte cele declarate. In cazul in care op. economic are in dotarea sa/dispune de echipamentele mentionate mai sus prin contracte/conventii de inchiriere sevor prezenta contractele / conventiile cu operatorii economici posesori airespectivelor echipamente, Se solicita minim :1 sef santier, ing.constructii , specialitatea drumuri, cu experientaprofesionala1 inginer proiectant1 inginer topograf1responsabil tehnic cu executia atestat1 responsabil cu controlul calitatii , pentru care se va admite si decizie de numire.Se vor prezenta informatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Se vor prezenta: CV-uri Diplome de studii , atestate, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate Prezentarea Certificatului ISO 9001 sistem de management al calitatii (sau echivalent), pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectulcontractului. Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractante certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Prezentarea certificatului ISO 14001 - sistemul de management de mediu pentru lucrari (sau echivalent), pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului.Prin echivalent se intelege, acceptarea din partea autoritatii contractante certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
termen de executie
30
Descriere: termenul de executie al lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer