Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari " Amenajare curte interioara sediu administrativ"


Detaliu pentru invitatia numarul 289364
Autoritate contractanta
Orasul Amara
Cod de identificare fiscala: 4427889
Adresa: Primaria orasului Amara, str. Tudor Vladimirescu, nr. 101, Amara
Telefon: 0243/266.102
Fax: 0243/266.102
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Proiectare si executie lucrari " Amenajare curte interioara sediu administrativ"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Proiectare si executie lucrari " Amenajare curte interioara sediu administrativ"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.04.2011 14:53
Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 101
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 101
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 122, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG nr. 34/2006certificate valabile la data deschiderii ofertelor, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, altele echivalentevalabil la data depunerii ofertelor Certificatul prevazut de Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010Informatii generale;
-Bilantul contabil pentru anii financiari 2007, 2008, 2009, valoarea minima a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de min: 245.000lei- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- Experienta similara-Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate , - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, si disponibilitatea echipamentelor
Cu o solicitare scrisa la sediul autoritatii contractante sau dupa SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer