Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI IN VEDEREA CONSOLIDARII ALUNECARII DE TEREN DE PE DJ 561, KM 4+600, CRAIOVA ? PODARI ? SEGARCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 332694
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 332694/30.07.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARIIN VEDEREA CONSOLIDARII ALUNECARII DE TEREN DE PE DJ 561, KM 4+600, CRAIOVA ? PODARI ? SEGARCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408208, fax: +40 251408245, persoana de contact: Serviciul Dezvoltare Regionala, Proiecte cu Finantare Internationala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Romania, SALA DE SEDINTA A C.J.Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARIIN VEDEREA CONSOLIDARII ALUNECARII DE TEREN DE PE DJ 561, KM 4+600, CRAIOVA ? PODARI ? SEGARCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop proiectarea si executia lucrarilor in vederea consolidarii alunecarii de teren de pe DJ 561, km 4+600, Craiova ? Podari ? Segarcea, conform Caietului de sarcini.Serviciile de proiectare cuprind: - elaborare proiect tehnic, inclusiv PAC- intocmire caiete de sarcini- intocmire detalii de executie- obtinere viza verificator tehnic atestat de proiect- asigurarea asistentei tehnice de specialitate pe toata durata executiei lucrarilorValoarea estimata a contractului, fara TVA: 2.589.424Moneda: LEIdupa cum urmeaza: - valoarea estimata a serviciilor de proiectare: 168.811 lei, fara TVA- valoarea estimata a executiei lucrarilor, inclusiv organizarea de santier: 2.420.613 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45111230-9 - Lucrari de stabilizare a solului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 589, 424 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006, pentru suma de 14.000 lei. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Documentele se vor prezenta in original.In cazul constiuirii garantiei de participare sub forma unor instrumente de garantare, acestea vor mentiona ca plata garantiei se va executa neconditonat.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant in cadrul prezentei proceduri de atribuire, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 2781 alin. (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dispozitiile art. 2781alin. (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se vor aplica in mod corespunzator.Suma care se va retine in aceasta situatie este de 6.369, 42 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 %din valoarea contractului de achizitie publica, in lei, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90, alin. 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in maxim 10 zile de la data semnarii contractului.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie se va utiliza Formularul 5.In cazul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 6A ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34 /2006 si Formularul 6B ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 6A si Formularul 6B.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formularul 6B) completata de tertul sustinator trebuie sa faca referire doar la lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta nr. 2Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independentaSe va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 8), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 9).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: - PRIOTEASA ION ? Presedinte- IOVAN CRISTINEL ? Vicepresedinte Tehnic- IVANOVICI LAURENTIU ? Vicepresedinte Economic- BARBARASA GHEORGHE ? Secretar al Judetului- AVRAMOIU DANIELA ? Director Directia Economica- LAPADAT MARIN ? Director Directia Juridica- UNGUREANU CRISTIAN ? Sef Serviciu Achizitii Publice- MAJINA ILEANA ? Director DAEDRPFI- TOMA VERONICA ? Sef Serviciu DAEDRPFI Cerinta nr. 1Pentru persoanele juridice romane: prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Documentul va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate certificatul constatatot emis de ORC, in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru persoanele juridice straine: in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care includ si activitati care fac obiectulprezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 10) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatiilor generale-Formularul 11.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Cerinta nr. 2Prezentarea bilanturilor contabile.Prezentarea bilanturilor contabile aferente anilor 2010, 2011 vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata prin semnatura si stampila de catre reprezentatul/reprezentantii legali ai ofertantului.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul carora legislatia tarii de origine nu prevede inregistrarea bilantului, ofertantul va prezenta ultimele doua bilanturi contabile anuale, anexele la acestea si balantele de verificare contabila, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati sau de cenzorii societatii, dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Cerinta nr. 3Cerinta minima: Cifra medie de afaceri globala pe anii 2009, 2010, 2011 trebuie sa fie minim 5.000.000 lei.Se vor prez inf pt anii 2009, 2010, 2011. Se complet Form 11.In cazul unei asocieri, fiec asociat este oblig sa prez acest formular, iar cerinta minima se va consid indeplinita in mod cumulativ.In cazul unei asocieri, pt a putea benef de reduc cerintei priv val min a cifrei medii de afaceri la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categ IMM, conf Lg 346/2004.Ofertantul indiv sau ofertantii asociati, care solic reducerea cerintei privind val min a cifrei medii de afaceri la 50%, vor prez o declaratie pe proprie raspundere, conf Anex 1 din Lg 346/2004 din care sa rez ca se incadreaza in categ IMM.Val vor fi exprimate in lei, pt echivalenta se va avea in vederecursul mediu comunicat de BCE (www.ecb.int) pt anul respectiv, astfel: Pt 2009:1 euro = 4, 2399 leiPt 2010:1 euro = 4, 2122 leiPt 2011:1 euro = 4, 2391 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 5Execut. ca unic contractor, asociat, subcontract in ultimii 5 ani, a maxim trei contracte de lucr de natura si complexitsimil cu cele din caiet. de sarcini lucr de consolid alunecare teren in val cumulata de min 2.400.000 lei fara TVA.Prestarea ca unic contractor, asociat, subcontract in ultimii 3 ani, a maxim trei contracte de serv care sa fi avut ca obiect serv similare cu cele solicit in caiet de sarcini proiect lucrari de consolid alunecare teren, in val cumulata de min 160.000 lei fara TVA sau execut ca unic contractor, asociat, subcontrin ultimii 5 ani a maxim trei contracte care sa fi avut ca obiect serv si lucr de natura si complexit simil cu cele din caiet de sarcini proiect si exec lucr de consolid alunecare teren in val cumulata de min 2.560.000 lei fara TVA din care sa reiasa ca val cumulata min a servic de proiect este de 160.000 lei fara TVA si val cumulata min a lucrareste de 2.400.000 lei fara TVA. Formular 16 A si 16 B., Cerinta nr. 1Resurse umanePtr. proiectare desemnare persoanal de specialit. implicat in contract.Ptr. Lucrari: minim trei ani experienta in domeniul c.tii de drumuri, Director de proiect/Reprez. Antreprenor, Sef de santier ? ing. constructor - absolvent Fac. de C.tii, studii de lunga sau scurta durata, specialit CFDP, R.T.E.-istabsolvent Fac. de C.tii, atestat de catre MDRT-c.tii drumuri si poduri, Responsabil asigurare calitatea AQ/CQ ? absolventFac. de C.tii, atestatISC sau dispoz interna, Ing constructor, absolventFac. de C.tii specialit CFDP.-Efectivele medii anuale ale personal angajat si conducere in ultimii 3 ani.Se va completa Formularul 12A.-Lista personal responsabil cu derularea contract Formularul 12B.C.V. ?uri Formular 12D, Copii diplome, atestate, autoriz certificate profesionale, conform CV, DeclaratieFormular 12C, Certificate ?conform cu originalul? contracte de munca colab. sau angajamente., Cerinta nr. 2Prezentarea de informatii privind dotarile specifice.Lista de dotari prezentata trebuie sa includa: - echipamente specifice serviciilor de proiectare;
- echipamente de pregatire, turnare si vibrare a betonului- echipamente de compactare- echipamente de executie piloti si micropiloti- echipamente de incarcare, descarcare si transportSe va prezenta Formularul 13 ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice., Cerinta nr. 3Prezentarea de informatii privind subantreprenorii/asociatiiOfertantul ? liderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzand asociatii / subantreprenorii (Formularul 14).Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr. 4Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Prezentarea listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va trebui sa prezinte o lista a principalelor contracte de lucrari de natura similara executate in ultimii 5 ani -Formularul 15 A.Ofertantul va trebui sa prezinte o lista a principalelor contracte de servicii de natura similara prestate in ultimii 3 ani -Formularul 15 B.In cazul unei asocieri, aceste formularevor fi completate de fiecare asociat in parte. Cerinta nr. 1PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent).Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului ISO 14001:2004 ? sistem de management de mediu (sau echivalent).Certificatul solicitat trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Pentru factorul de evaluare? pretul ofertei?, punctajul se acorda astfel: a)pentrucelmaiscazutdintrepreturileofertelorseacordapunctajulmaximalocatfactoruluideevaluarerespectiv, adica 80 puncte.b)pentrualtpretdecatcelprevazutlalit. a) seacordapunctajulastfel: P( n ) = ( pretminim / pret (n) ) × 80
Perioada de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: a) Pentru cea mai mare perioada de garantie , se acorda punctajul maxim, adica 10 puncte. b) Pentru alta perioada de garantie, punctajul se acordaastfel: P(n)=(perioada de garantie(n)/perioada de garantie maxima) x 10 puncte Perioada maxima de garantie (pentru care nu se acorda punctaj suplimentar) este de 10 ani. Perioada minima de garantie este de 3 ani.
Durata de executie a lucrarilor (inclusiv proiectarea)
10
Descriere: Se acorda avand in vedere corelarea din punct de vedere tehnic si tehnologic al lucrarilor ce urmeaza a fi executate si timpul real de executie, conform graficului fizic si valoric prezentat si se va acordaastfel: a) pentru cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim, adica10 puncteb)pentru alta durata de executie, punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de executie cea mai mica (n)/ alta durata de executie ) x10 puncteDurata de executie maxima acceptata (inclusiv proiectarea), este de 7 luni. Peste aceasta durata oferta va fi declarata neconforma.Durata minima realista de executie (inclusiv proiectarea), sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional, este de 5 luni.Nota! In cazul unei oferte cu o durata sub durata minima realista, in aplicarea formulei de punctaj de la lit. b) de mai sus, durata de executie cea mai mica ofertata se va considera durata minima realista, anume 5 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer